sinnaelgen Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Merkelig , Hos meg var det lit over 341 Mb og ble lavere når jeg la ned flere av fanene du har tydeligvis et minne styrings problem Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Merkelig , Hos meg var det lit over 341 Mb og ble lavere når jeg la ned flere av fanene Firefox har tydeligvis et minne styrings problem Og de har alltid hatt det, men det har blitt mye mye bedre etter at firefox 5 kom. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 (endret) Men hva kan årsaken til at det er bare enkelte som sliter noe voldsom med det være ? Det er sikker noen som blir mindre plaget med det også og en del ( som meg ) som ikke merker noe til det i det hele tatt. Endret 13. november 2011 av den andre elgen Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Bruksmønster, typiske nettsider man bruker, systemkonfigurasjoner. Det er mye som påvirker hvordan minne håndteres av et program, men firefox har alltid hatt problemer med at det lekker minne om man har samme sesjon kjørende i flere dager/uker. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Bruksmønster, typiske nettsider man bruker, systemkonfigurasjoner. Det er mye som påvirker hvordan minne håndteres av et program, men firefox har alltid hatt problemer med at det lekker minne om man har samme sesjon kjørende i flere dager/uker. Da vil løsningen for mange av de som sliter være å slå av maskinen mellom hver økt ( når man sover , er på jobb eller ikke bruker pcen på en stund ) ? Selv har jeg alltid pcn avslått når jeg er på jobb eller sover Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Firefox 8 32 bit på min 64 bit PC (Firefox får ikke 64 bit før Firefox 10). Her er minnebruket etter en økt med 10-15 faner: Min ligger på rundt 400 000 Også 64 bit Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Går det ann å skifte farge på scrollbaren i Firefox (8)? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Bruksmønster, typiske nettsider man bruker, systemkonfigurasjoner. Det er mye som påvirker hvordan minne håndteres av et program, men firefox har alltid hatt problemer med at det lekker minne om man har samme sesjon kjørende i flere dager/uker. Da vil løsningen for mange av de som sliter være å slå av maskinen mellom hver økt ( når man sover , er på jobb eller ikke bruker pcen på en stund ) ? Selv har jeg alltid pcn avslått når jeg er på jobb eller sover Løsningen ville være å fikse problemet, det er ikke alltid det er praktisk å måtte restarte browseren i hytt og pine. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Bruksmønster, typiske nettsider man bruker, systemkonfigurasjoner. Det er mye som påvirker hvordan minne håndteres av et program, men firefox har alltid hatt problemer med at det lekker minne om man har samme sesjon kjørende i flere dager/uker. Da vil løsningen for mange av de som sliter være å slå av maskinen mellom hver økt ( når man sover , er på jobb eller ikke bruker pcen på en stund ) ? Selv har jeg alltid pcn avslått når jeg er på jobb eller sover Løsningen ville være å fikse problemet, det er ikke alltid det er praktisk å måtte restarte browseren i hytt og pine. Nå tenkte jeg mer på det vi kunne gjøre inntil FF får fikset dette Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Går det ann å skifte farge på scrollbaren i Firefox (8)? Kanskje du finner noe themes som har det? https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/themes/ Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 15. november 2011 Del Skrevet 15. november 2011 Hadde håpet jeg skulle slippe det, men det virka nå hvertfall. Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Kan noen hjelpe meg medet pussig problem? Jeg ser ikke lenger bilder (oversikten i f.eks album) på facebook lenger. Jeg må klikke på "grå bilder" til jeg kommer inn til selve bildet for å se det. Jeg har deaktivert alt av addons, adblock og Noscript til ingen nytte. Dette er med brukerprofilen min i win7. Prøver jeg med firefox/adminrettigheter, så ser jeg oversikten.. Samme med IE og google chrome. Kan bare ikke fatte hva som gjør dette da jeg har slått av alt som kan blokkere dette. Firefox 8.0.1 Win 7 ----------------- Tillegg: Oppdaget at om jeg slo av "sikker surfing" på fbook med firefoxbruker-kontoen, så ser jeg bilder. Da må det jo være noe rart med brukerfirefoxen da. Ser jo bilder om jeg har "sikker surfing" aktivert med firefox-adminbruker, coogle chrome og IE. Hvor begynner jeg å lete??? ----------- Dette endte bra, men jeg lar innlegget stå i tilfelle andre får samme type problem. Fant tips et annet sted. Denne tastekombinasjonen hadde jeg ikke fått med meg i ff gitt. Sletta hurtiglager for nettsider gitt. (burde tenkt på det, men trodde ccleaner tok sånt jeg) Ctrl+Shift+Delete, valgte "alt" der, og haket av det meste. Endret 12. desember 2011 av MonaH Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Er det noe galt med firefox når katalogen fra jula.no på ca 130 MB bruker flere minutter (antar at det tar 10 minutter ) på bli lastet ned når jeg har 25 mbit linje ? jeg opplever mye av det samme hvis jeg prøver å laste ned en katalog fra biltema og clas olhson Her viker det som linjen ut fra disse butikken er så trege at nedlastingen stadig tar pause. Dette har jeg ikke opplev før Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Facebook chatten ble borte i Firefox for et par dager siden.. dukker kun opp vindu når noen skriver, ellers er menyen og resten forsvunnet. Noen tips? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Kan andre se "logg inn" linken på Norsk Tippings side med firefox? Norsk tipping Hos meg har den ikke vist/vært der på et par dager. I explorer er det normalt Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 hos mag var det ikke noe problem . har firefox 8.0 ( for øyeblikket ) Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 hos mag var det ikke noe problem . har firefox 8.0 ( for øyeblikket ) Javel, har 9.0 jeg. Hadde 8.0 til i går, men oppdaterte da for å se om det var det som gjorde det. I firefox: I Explorer: Noen idé hva dette kommer av ? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 (endret) jeg tok like god å oppgraderte til 9.0 for å sjekke . Her fungerer det slik det skal ( med mindre en omstart av hele pcen skal ha noe å si ) nå sitter jeg med versjon 9.0.1 Endret 29. desember 2011 av den andre elgen Lenke til kommentar
hernil Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Sjekk reklameblokk-utvidelsen du eventuelt har installert. Er som oftest synderen når ting forsvinner fra nettsider Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. desember 2011 Del Skrevet 29. desember 2011 Sjekk reklameblokk-utvidelsen du eventuelt har installert. Er som oftest synderen når ting forsvinner fra nettsider Tror ikke jeg har det. Og det har hvertfall ikke innstallert noen nye utvidelser før dette oppsto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå