Datasmurf Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Har også WMP 12.0 og Win7 (64bit Pro på den ene maskina jeg ikke får det til å virke med og 32bit Home på den andre), og hjelper meg fortsatt ikke. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) WMP 11 er konstruert for Xp i følge nettsiden hos Microsoft. Da er det kanskje verd å fjerne 11 og legge inn 12 i stedet ? Endret 29. mai 2011 av den andre elgen Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Eh.. vet ikke hva "knaske verd" vil si(?) Men det står vel at wmp 12 bare fungerer i W7. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 (endret) "ganske", han ber deg legge inn media player 12 selv om det egentlig ikke fungerer. Men kanskje prøv det her*: http://www.techmixer.com/download-windows-media-player-12-for-vista/ *Disclaimer, tar ikke ansvar for eventuell utfall. Endret 29. mai 2011 av Blåbær Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Ok sorry.. Ja skal prøve. Men etter hva jeg kan se, går det ikke å avinstallere 11. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Eh.. vet ikke hva "knaske verd" vil si(?) Men det står vel at wmp 12 bare fungerer i W7. korrekturen streiket lit . Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Windows 7 er jo baser på Vista . Siden WNP 11 er for xp så må WMP12 være for vista og Windows 7. Egentlig så burde det gå greit å installer den over en tidligere versjon Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. mai 2011 Del Skrevet 29. mai 2011 Kan si det gikk ikke her. Det var ikke en installasjonsfil heller. Bare en zipfil med ferdig installert progam. Det nyttet ikke bytte den ut, fikk bare feilmeldinger og plynder. Måtte bare gjennopprette hele systemet fra forrige gang og hev det ut. Nei det får bare være som det er.. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Håpløst å begynne å lete etter noe som sikkert er beskrevet her flere ganger... Hvordan kopierer jeg bokmerker OG passord mellom flere maskiner? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Her er guiden: http://www.mozilla.com/en-US/mobile/sync/ Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Håpløst å begynne å lete etter noe som sikkert er beskrevet her flere ganger... Hvordan kopierer jeg bokmerker OG passord mellom flere maskiner? Historikk, vis all historikk, importer og sikkerhetskopier. Lenke til kommentar
reor Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Problemet mitt med firefox er flg.: Jeg leste VG i ff og der svarte jeg på en avstemming i avisen. Nu har avstemmingen festet seg til ff og jeg får ikke avstemmingen bort selv etter reboot. Selvfølgelig kan jeg avinstallere hele firefoxen, men det bør jo være en enklere måte å gjøre det på. Har noen tips? Takker for svar. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Problemet mitt med firefox er flg.: Jeg leste VG i ff og der svarte jeg på en avstemming i avisen. Nu har avstemmingen festet seg til ff og jeg får ikke avstemmingen bort selv etter reboot. Selvfølgelig kan jeg avinstallere hele firefoxen, men det bør jo være en enklere måte å gjøre det på. Har noen tips? Takker for svar. hvordan har den festet seg , som en fane eller som et bokmerke ? Lenke til kommentar
reor Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Problemet mitt med firefox er flg.: Jeg leste VG i ff og der svarte jeg på en avstemming i avisen. Nu har avstemmingen festet seg til ff og jeg får ikke avstemmingen bort selv etter reboot. Selvfølgelig kan jeg avinstallere hele firefoxen, men det bør jo være en enklere måte å gjøre det på. Har noen tips? Takker for svar. hvordan har den festet seg , som en fane eller som et bokmerke ? Den ligger bak ff. Når jeg avslutter ff ligger avstemmingssiden igjen på skjermen og må avsluttes etterpå. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 (endret) Problemet mitt med firefox er flg.: Jeg leste VG i ff og der svarte jeg på en avstemming i avisen. Nu har avstemmingen festet seg til ff og jeg får ikke avstemmingen bort selv etter reboot. Selvfølgelig kan jeg avinstallere hele firefoxen, men det bør jo være en enklere måte å gjøre det på. Har noen tips? Takker for svar. hvordan har den festet seg , som en fane eller som et bokmerke ? Den ligger bak ff. Når jeg avslutter ff ligger avstemmingssiden igjen på skjermen og må avsluttes etterpå. Dette høres veldig rart ut. Hvis jeg har forstått deg riktig så kommer det opp hver gang du starter firefox og ikke bare operativsystemet ? en ide smk kan være verd å forsøke er å fjerne cokies ( informasjons kapslene) . for firefox 4 : velg menyvalget verktøy -innstillinger velg fanen personvern og så velge å fjerne historikk elle informasjons kapsler på de to valgene der Endret 10. juni 2011 av den andre elgen Lenke til kommentar
reor Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 (endret) Dette høres veldig rart ut. Hvis jeg har forstått deg riktig så kommer det opp hver gang du starter firefox og ikke bare operativsystemet ? en ide smk kan være verd å forsøke er å fjerne cokies ( informasjons kapslene) . for firefox 4 : velg menyvalget verktøy -innstillinger velg fanen personvern og så velge å fjerne historikk elle informasjons kapsler på de to valgene der Du har forstått meg riktig og merkelig er det. Jeg har selv vært inne på tanken å fjerne cokies, og når det gjelder vg så er det mange av dem, men ingen som peker seg ut som den rette. Får begynne på toppen så ser vi etterhvert. Her er link til siden jeg har problemer med. Jeg foretok avstemming og deretter satt siden fast til ff. http://www.vg.no/poll/?id=13773 Takk for hjelpen! Endret 10. juni 2011 av reor Lenke til kommentar
reor Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 Jeg har prøvd å fjerne cokies, men det hjalp ikke. Finner ingenting i hjelpetekst om problemet. Har nu mailet VG og beddt om forklaring på hvorfor denne spesielle avstemmingen skapte problemene i motsetning til andre VG avsteminnger jeg har deltat på. Kommer til å legge ut svaret fra VG når det foreligger. Kjører vista 32 på denne partisjonen og Firefox 4 og IE 9 (dual boot) Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 Er det noen som vet om en addon som gjør at firefox husker forskjellige filtyper jeg laster ned og legger de i bestemte mapper som jeg bestemmer? Finnes det noe slikt? F.eks bildefiler(jpeg etc.) i en bestemt mappe, og mp3 filer i musikk mappa helt automatisk. Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 (endret) Firefox 5 Noen som opplever at når en klikker på en link, og den nye siden kommer opp i nytt vindu, så har det ingen adresse? Må oppdatere siden for å se adressa.. ----- Ikke alltid det hjelper oppdatere siden heller gitt.....pussig. Endret 29. juni 2011 av MonaH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå