sinnaelgen Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Har du sjekket alle 3 mappene "utvidelser","programtillegg" og "utseende" ? Mest sansynlig så er problemet ditt ett eller annet programtillegg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Gah. Får fortsatt ikke starta FF på netbooken, og nå har FF-en på hovedmaskina begynt å teite seg og åpner ikke fanene som var oppe da jeg avslutta FF, selv om jeg har haket av for at de skal lagres. -_- Lenke til kommentar
hernil Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Ofte er en clean installasjon det beste når ting lugger. Eksporter bokmerker og eventuelt annet dere vil beholde og fjern alle spor av Firefox på maskinen. Så legger dere inn på nytt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Det blir i så fall femte gang jeg gjør det på hver PC etter at jeg oppgraderte. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Har hørt at sjette gang pleier å funke Har du søkt litt rundt og fått bekreftet at andre sliter med det samme? Vet at HW-akselerasjon har medført litt trøbbel, men ikke nødvendigvis av den typen. Du kan alltids prøve å deaktivere det? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Hei, har brukt Opera i alle år, men nå er det en bug der som er ufattelig irriterende, som jeg ikke kommer rundt. (proxy innlogging) Så nå prøver jeg Firefox. Jeg savner stort: Speeddial Keyboard shortcuts. Spesielt 'x','z' (back, forward), '1','2' next tab, previous tab og ikke minst '.' search in page. New tabs åpnes ikke siden av den tabben du er på, men sist i lista. Alle disse er 1-hand shortcuts. Liker ikke 2 hånds, slik som ctrl-f for search. Tips? Endret 9. mai 2011 av -iL- Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Hvordan får jeg egentlig FF til å åpne fanene som var oppe da jeg avslutta nettleseren sist? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Når du avslutter nettleseren så får du spørsmål om du vil lagre og avslutte, avslutte eller avbryte. Trykk lagre og avslutte. Da vil firefox lagre de fanene du har oppe og spørre om du vil gjenopprette de når du starter FF på nytt. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Det som er så forferdelig kjipt, er visst du for eksempel har oppe "Nedlastinger"-vinduet, og krysser Firefox vinduet hvor du har alle fanene oppe og slikt, så lukkes Firefox og du mister alle fanene du hadde oppe. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Noe nytt om blurry-text-problemet? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 hos meg (FF 4) lagres fane automatisk hvis jeg klikker på de røde krysset . Samtidig kommer de opp når jeg starter FF. Riktignok så lot jeg pcn stå på når jeg forsøkte Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Når du avslutter nettleseren så får du spørsmål om du vil lagre og avslutte, avslutte eller avbryte. Trykk lagre og avslutte. Da vil firefox lagre de fanene du har oppe og spørre om du vil gjenopprette de når du starter FF på nytt. Jeg gjør det. Åpner så en fersk kopi. -_- Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 denne gangen husket ikke FF mappene Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Kjekk addon: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/save-session/ Fler: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/search/?q=Save+session&cat=1%2C0&x=0&y=0 Endret 9. mai 2011 av MonaH Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Kan noen forklare meg kluet bak den nye firefox' nye user interface? Jeg er en stor fan av nye faner og nye vinduer. Men med disse nye greiene så er alt kaos. Høyre klikk så åpner jeg nye vindu istedet for nye faner, og høyre klikk på en eksisterende fane så er mange valg fjernet! /end minor rant Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Nå skjedde det igjen? Andre som har opplevd at knapper(?) en har lagt til ekstra oppå verktøylinjen forsvinner når en åpner firefox? Jeg har en del knapper jeg har lagt til der som ad-block, NoScript osv.. Jeg har også flytta "hjem-knappen" til venstresiden for der en ser adressa/nettsiden en er inne på. Men innimellom forsvinner alle knapper jeg har lagt til sjøl, og er dermed tilbake til standard oppsett. Da er det å lete opp igjen knappene jeg ofte bruker.. (h-klikker på en ledig plass på øverst i ff, og tilpass) Andre som har opplevd dette? FF 4.01, Win 7 Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) Sliter med å finne historikk - eldre enn dagens. Noen ? Har Firefox 4.0.1 - og det er vel siste versjonen. Var innom en link igår som jeg gjerne skulle ha funnet tilbake til. Når jeg klikker på "Vis all historikk", vises det bare "I dag" og jeg ser det står Bokmerkearkiv - må være no nytt. Sliter altså med hvordan jeg finner eldre enn dagens. Har ikke brukt "Privat nettlesing". Endret 24. mai 2011 av geirm Lenke til kommentar
hernil Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Hva sier innstillingene dine deg? Du kan selv definere hvor mange dager historikken skal lagres så kanskje den har blitt satt til én dag? Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Hva sier innstillingene dine deg? Når jeg sjekker Personvern, er det huket av for "Husk nettleserhistorikk". Videre "Behold de inntil utløper på dato", men finner ingen innstilling for antall dager. Uansett er det historikken for igår jeg skulle hatt. Hmm...merkelige greier. Dette var jo så superenkelt tidligere. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Sikker på at du ikke har fjernet historikken ved et uhell ? jeg så egentlig etter noe annet. En stund nå har jeg irritert over smartlink uten å finne ut hvordan man fjerner den eller slår den av. Nå har jeg oppdaget et valg i menyen i firefox. I verktøymenyen er det et valg som heter smartlink. Nå går det an å både slå av og fjerne smartlink . Så gjenstår det å se om det virker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå