SpecialForce Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Jeg har problemer med at F6, F5 og CTRL+E ikke fungerer på noen av maskinene mine med Firefox 4. Har fungert på alle maskiner siden 3.6.x og aldri hatt problemer med det før nå! Litt pussig også at det gjelder på alle maskinene mine, så ønsker desperat tips.. Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Jeg har problemer med at F6, F5 og CTRL+E ikke fungerer på noen av maskinene mine med Firefox 4. Har fungert på alle maskiner siden 3.6.x og aldri hatt problemer med det før nå! Litt pussig også at det gjelder på alle maskinene mine, så ønsker desperat tips.. Kan denne hjelpe deg tro? http://support.mozilla.com/no/questions/791339 Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Synes FF4 bruker mye mer minne enn tidligere versjoner? En fane oppe (denne siden) og memory use er på 362444 kb?? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 prøv med å først med å skru av, og så på for å se om det er forskjeller. Det funket ikke. Får vel bare ha maskinvareakselerasjon av for nå da, for den blurrede fonten er pinsom å se på. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Jeg har problemer med at F6, F5 og CTRL+E ikke fungerer på noen av maskinene mine med Firefox 4. Har fungert på alle maskiner siden 3.6.x og aldri hatt problemer med det før nå! Litt pussig også at det gjelder på alle maskinene mine, så ønsker desperat tips.. Kan denne hjelpe deg tro? http://support.mozil...uestions/791339 Ser ut som en grei løsning for CTRL+E, men da savner jeg også F6.. :/ Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Noen av dere andre som har fått et sånn ikon med FF4? Jeg har lagt til noen addons, men skjønner ikke hvor denne kommer fra. Den restarter FF, så den er uansett kjekk å ha. Når jeg holder musa over den, står det "Restart Application" Lenke til kommentar
MonaH Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 (endret) Java? Hva gjør jeg. Jeg kommer ikke inn i f.eks nettbanken, norsk tipping med "bruker" i FF4. "BankID" er ikke klikkbar. "BankID på mobil" fungerer. Som "Administrator" funker det som fy. Også i IE. Det er bare "bruker" som ikke får aktiv link på "BankID". Her er innstillingen jeg må har på for "bruker". Java vil ikke starte. Det er riktig i innstillinger (tror jeg) Iallefall er de like på både "bruker" som på "administrator" i ff4. Det fungerte før.. Cookies er også PÅ. -------tillegg-------------- Hjalp med en sjekk/oppdatering av java. http://java.com/en/download/testjava.jsp Endret 30. mars 2011 av MonaH Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Ang blurry font. Jeg fant dette, og det hjalp for en bekjent med dette problemet. (fjern haka) Ja det blir bra da, men det er jo en nødløsning da man amputerer browseren. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. mars 2011 Del Skrevet 30. mars 2011 Jeg oppdaterte til FF4 på netbooken på mandag og det har fungert fint. Til i morges. Etter en reboot, får jeg ikke åpnet programmet igjen. Prøvd flere reboots, samt å av- og gjeninstallere FF4, men nada. Om jeg installer FF3.6 igjen, fungerer det, men FF4, nope. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Og en annen ting ... Jeg får ikke sett nett-TV hos NRK lenger. Tips til hva jeg skal installere for å få det til å virke igjen? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Og en annen ting ... Jeg får ikke sett nett-TV hos NRK lenger. Tips til hva jeg skal installere for å få det til å virke igjen? Har du WMP Firefox Plugin? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Jepp. Og Flash, Silverlight, Air, Shockwave, VLC-plugin, QuickTime-plugin og alskens. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Sliter litt med firefox nå, alt har bare blitt borte fra adresselinja, og ja, jeg har huket for at den skal være der. Lenke til kommentar
Aliventerio Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Firefox 4 er utrolig treg i oppstart. Noen flere som har erfart dette? Kan ta 10-15 sekunder. Jeg har en timelineX i5 maskin. Opplever ikke problemet med andre program. Og ja jeg har kjørt ccleaner osv... Like før jeg går tilbake til forrige versjon her. Noen forslag på hva det kan være? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Hvilke utvidelser har du lagt til? Mozilla har en liste med utvidelser som er kjent for å gjøre oppstarten lengre Lenke til kommentar
Lami Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Hm.. Har et problem. Når jeg skal logge inn en plass, på en nettside, så skriver jeg gjerne inn brukernavn og passord og logg inn. Men hos meg så refresher bare nettsiden seg uten at jeg blir logget inn! Slik er det ikke med Opera. Dette er et problem som plutselig kom. Kjører Mozilla 3.6 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Hvilke utvidelser har du lagt til? Mozilla har en liste med utvidelser som er kjent for å gjøre oppstarten lengre det ser ikke ut til at jeg har noen av disse utvidelsen og de klare jeg meg uten. Som alternativ til AngiWather så kan man bruke ForecasFfox som henter været fra AccuWather Endret 8. april 2011 av den andre elgen Lenke til kommentar
Aliventerio Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Hvilke utvidelser har du lagt til? Mozilla har en liste med utvidelser som er kjent for å gjøre oppstarten lengre Ah dette gjorde underverket! Fikk slått av noen utvidelser. Takker for tipset! Lenke til kommentar
hernil Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Hvilke utvidelser har du lagt til? Mozilla har en liste med utvidelser som er kjent for å gjøre oppstarten lengre Ah dette gjorde underverket! Fikk slått av noen utvidelser. Takker for tipset! Bare hyggelig! Lenke til kommentar
Aliventerio Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Hvilke utvidelser har du lagt til? Mozilla har en liste med utvidelser som er kjent for å gjøre oppstarten lengre Ah dette gjorde underverket! Fikk slått av noen utvidelser. Takker for tipset! Bare hyggelig! Dessverre ble det ikke fikset likevel. Etter en restart er problemet tilbake. Ultratreg firefox 4 oppstart. Nå har jeg heller ingen utvidelser på. Internet explorer til sammligning starter med et fingerknips. Får et dårlig inntrykk av produktet nå må jeg innrømme. Blir til å vurdere opera eller andre alternativer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå