sinnaelgen Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 har du bruk bokmerker menyvalget og redigert bokmerkene dine ? der kan du legge dem i mapper og under mapper. da ville det være lett å finne frem i dem Lenke til kommentar
Prologue Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Jeg fant det ut. Tråden er løst. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Tråden er da vel ikke løst da? Jo, nå som Prologue har løst bokmerkeproblemet sitt trengs ikke denne tråden lengre. Stenges. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg sliter med å kjøre diskusjon.no i Firefox. Kjører det i IE nå, og det er trasig. Problemet er at bilder ikke vises. Det gjelder alt av bilder, for eksempel "Svar"-knappen. Noen som har hatt samme problemet og/eller kan hjelpe? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 IE er ikke død enda. dette er bare et eksempel på at man er lit avhengig av den nettleseren enda Lenke til kommentar
Tore Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg sliter med å kjøre diskusjon.no i Firefox. Kjører det i IE nå, og det er trasig. Problemet er at bilder ikke vises. Det gjelder alt av bilder, for eksempel "Svar"-knappen. Noen som har hatt samme problemet og/eller kan hjelpe? ting som ikke vises har ofte med ad-block å gjøre... Deaktiver en stund å se om bildene vises... Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Jeg sliter med å kjøre diskusjon.no i Firefox. Kjører det i IE nå, og det er trasig. Problemet er at bilder ikke vises. Det gjelder alt av bilder, for eksempel "Svar"-knappen. Noen som har hatt samme problemet og/eller kan hjelpe? ting som ikke vises har ofte med ad-block å gjøre... Deaktiver en stund å se om bildene vises... er det det samme som gjør at men ikke kan skrive ut mere en 1 side på papiret fra nettsidene til komplett ? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 How to avoid Facebook malware http://blog.makezine.com/archive/2010/05/how-to_avoid_facebook_malware.html Lenke til kommentar
SteinarN Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Hvor finner man igjen "Usorterte bokmerker" på bokmerkemenyen? Eneste plassen jeg finner de er hvis jeg går inn på "Organiser bokmerker". Men skal ikke de usorterte bokmerkene ligge under bokmerkemenyen også? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 jeg tror ikke det. det er nok noe du må ordne selv . har du sjekket valgene "nylig merket" eller "nyeste bokmerker" som begge ligger under meny valget "bokmerker" jeg har disse valgene men er litt usikker på om de er avhengig av hvilke tillegg man har lagt til Firefox Lenke til kommentar
SteinarN Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 De ligger under nylig merket inntil jeg har lagt til så mange andre bokmerker at de faller ut av den listen. Vanligvis lagrer jeg bokmerkene der de skal være men av og til glemmer jeg det eller bare trykker på bokmerk denne siden f.eks. Tenkte at de skulle havne en plass på bokmerkemenyen da også men det er vel feil da...... Det skulle hett "Skjulte bokmerker" i stedet for "Usorterte bokmerker". Det ville vært mer logisk sånn som usorterte bokmerker oppfører seg. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 tja ! de er nå både usorterte og skjulte ( i forhold til menyen) Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Må bare skryte av addonen "secure login", må si det er helt genialt og kun trykke en knapp for å logge inn på nettsider. Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Har nettopp installert Firefox, men sliter med samme problemet hver eneste gang jeg formaterer dataen... Firefox vil ikke huske passordene mine..! Og lat som jeg er, elsker jeg passord-funksjonen! Noen som har tips å komme med? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Vel, det faktum at du formaterer maskinen har vel litt å si? Ellers burde du vel sjekke at Firefox ikke er satt til å bruke dine egne innstillinger for å huske historikk? Meg bekjent skal passord huskes automatisk, eventuelt kan du jo lete litt på addons.mozilla.org og se om du finner et passende programtillegg som kan gjøre jobben for deg. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Jeg bruker Firefox 4.0 RC og har opplevd at faner som f.eks. til Facebook osv. åpnes automatisk når jeg besøker enkelte nettsider. Hvordan deaktiverer jeg dette? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Hvor finner jeg "favoritter" (tilsvarende favoritter i IE ) i firefox og hvordan får jeg et multimediatastatur med favoritter knapp til å virke sammen med firefox ? jeg kunne i grunnen tenke meg å åpne bokmerker meny med denne knappen Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Favoritter heter bokmerker i Firefox. Ctrl+B Hvis det følger med noe software til tastaturet ditt kan du kanskje mappe Favoritter-tasten til Ctrl+B Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Favoritter heter bokmerker i Firefox. Ctrl+B Hvis det følger med noe software til tastaturet ditt kan du kanskje mappe Favoritter-tasten til Ctrl+B Takker for svaret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå