Gå til innhold

Firefox tråden (Spørsmål, råd, nyheter o.l.)

Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kødder du eller? Screenshot?

Nei, jeg kødder ikke. Det virker som det skal på min bærbare, men ikke på denne. Men, jeg fikk en feil etter oppdatering av Flash for noen dager siden. Det er ikke Flashbasert denne eksporten?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Må nesten skrive her for å skryte litt ^^ HAr endelig klart å få Ildreven til å se slik ut jeg vil.

Addons som fungerer i bakgrunnen

Musepeker snarveier til absolutt alt. Full skjerm for enda mer minimalisme, åpne lukke faner osv

Tab bar +

Dark Aero skin

Ordbøker

Addon som automatisk oppdaterer addons og restarter FF

Personas får bare Ildreven min til å se stygg ut. Er noe som allerede heter temaer...

Skulle gjerne sett at den er litt mer minimalistisk men men... Skulle likt å forandre ikonet oppe i venstre (den hvite), til standard firefox ikonet. Noen som har noen forslag ?

post-115358-1270229587,6896_thumb.png

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei.

Har et problem med firefox. Alt funker som det skal, men etter et par timer så begynner plutselig alle sidene å lagge sykt når man scroller opp/ned. Må restarte hele firefox igjen for at det skal forsvinne. Bruker windows server 2008. Noen som vet løsningen?

Lenke til kommentar

Jeg har et lite problem med siste versjon av Firefox.

Denne siden (http://www.nrk.no/tv/) vises ikke korrekt. Problemet er at de enkelte programpostene som skal være minimert til man klikker på de i stedet er maksimert alle sammen. Det er ikke mulig å klikke på de for å minimere de heller. Er det noen som har et forslag til hva dette kan komme av?

Edit: Nå skjønner jeg ingenting. Jeg lastet ned siste versjon tidligere denne uka. Da var problemet som beskrevet over. IE viste siden korrekt hele tiden. Men nå vises den korrekt i Firefox også. Jeg har ikke forandret noe i Firefox som jeg vet om :hmm:

Endret av SteinarN
Lenke til kommentar

jeg har en del problemer med at sider som forhandsvises ( for utskrift) i firefox ikke tar mer mere en den første siden men i IE så kan man se alle sidene

hvordan vise denne siden fra komplett i forhandsvisningen hos dere.

kan man se alle 6 siden som IE viser ?

hvordan rette på det ?

husk å velge forhand vis for å se problemet

Endret av den andre elgen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...