johome Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) For å ta en liten vri på dette, har du tenkt å importere til en annen nettleser ? Eller er det en slags sikkerhetskopi ? Endret 24. mars 2010 av johome Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 For å ta en liten vri på dette, har du tenkt å importere til en annen nettleser ? Eller er det en slags sikkerhetskopi ? Ja, skal importere til Opera. Lenke til kommentar
johome Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Jeg har ikke Opera, men mener bestemt at det skal være mulig å importere bokmerker ifra Firefox. Det vanlige er vel at man importerer, og ikke eksporterer ... Får du ikke til, kan du jo spørre i Opera tråden Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Jeg har ikke Opera, men mener bestemt at det skal være mulig å importere bokmerker ifra Firefox. Det vanlige er vel at man importerer, og ikke eksporterer ... Får du ikke til, kan du jo spørre i Opera tråden Man må importere en HTML-fil fra FF, og den får jeg ikke generert... Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Ingen knapper å trykke på? Bookmarks -> Organize Bookmarks ... -> [Nytt vindu som heter Library] -> Import and Backup -> Export HTML ... -> [Fil-dialog hvor du må velge hvor du vil lagre] Hva er det som ikke funker? Hvor langt kommer du? Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Bookmarks -> Organize Bookmarks ... -> [Nytt vindu som heter Library] -> Import and Backup -> Export HTML ... -> Hit kommer jeg. Så er der ikke noe mer å trykke på... Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 kødder du eller? Screenshot? Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 kødder du eller? Screenshot? Nei, jeg kødder ikke. Det virker som det skal på min bærbare, men ikke på denne. Men, jeg fikk en feil etter oppdatering av Flash for noen dager siden. Det er ikke Flashbasert denne eksporten? Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 (endret) Aner ikke om det har blitt besvart før, men noen som vet om (se sort ring) kan bli fjernet? Jeg trenger den ikke, og den tar opp plass. Search Engines boksen, rett og slett.. Endret 25. mars 2010 av Caddy Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Vis->Verktøylinjer->Tilpass.. Så drar du bare søkeboksen inn i vinduet. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Må nesten skrive her for å skryte litt ^^ HAr endelig klart å få Ildreven til å se slik ut jeg vil. Addons som fungerer i bakgrunnen Musepeker snarveier til absolutt alt. Full skjerm for enda mer minimalisme, åpne lukke faner osv Tab bar + Dark Aero skin Ordbøker Addon som automatisk oppdaterer addons og restarter FF Personas får bare Ildreven min til å se stygg ut. Er noe som allerede heter temaer... Skulle gjerne sett at den er litt mer minimalistisk men men... Skulle likt å forandre ikonet oppe i venstre (den hvite), til standard firefox ikonet. Noen som har noen forslag ? Lenke til kommentar
atlef Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Stratini temaet er veldig minimalistisk. Vanlig tema: Stratini: Velg og å bruke små ikoner: atlef. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Hei. Har et problem med firefox. Alt funker som det skal, men etter et par timer så begynner plutselig alle sidene å lagge sykt når man scroller opp/ned. Må restarte hele firefox igjen for at det skal forsvinne. Bruker windows server 2008. Noen som vet løsningen? Lenke til kommentar
Lmthaman Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 har et problem som jeg ikke helt skjønner meg på. når jeg går inn på spill på facebook så kræsjer firefox. skjer også på enkelte andre sider hvis jeg går inn på en link etc. Lenke til kommentar
SteinarN Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Jeg har et lite problem med siste versjon av Firefox. Denne siden (http://www.nrk.no/tv/) vises ikke korrekt. Problemet er at de enkelte programpostene som skal være minimert til man klikker på de i stedet er maksimert alle sammen. Det er ikke mulig å klikke på de for å minimere de heller. Er det noen som har et forslag til hva dette kan komme av? Edit: Nå skjønner jeg ingenting. Jeg lastet ned siste versjon tidligere denne uka. Da var problemet som beskrevet over. IE viste siden korrekt hele tiden. Men nå vises den korrekt i Firefox også. Jeg har ikke forandret noe i Firefox som jeg vet om Endret 28. april 2010 av SteinarN Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Sitter på 3.6.4 nå. Nytt som jeg har oppdaget er det å kunne sende crashreports til Mozilla via Options. Godsakene finner du her. 3.7a5pre for de interesserte finnes her. Som dere ser, ble ny alpha lagt ut i dag. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) jeg har en del problemer med at sider som forhandsvises ( for utskrift) i firefox ikke tar mer mere en den første siden men i IE så kan man se alle sidene hvordan vise denne siden fra komplett i forhandsvisningen hos dere. kan man se alle 6 siden som IE viser ? hvordan rette på det ? husk å velge forhand vis for å se problemet Endret 1. mai 2010 av den andre elgen Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Har ikke prøvd Chrome, men funksjonen er nå tydeligivs i Firefox. Lenke til kommentar
Prologue Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Når jeg trykker på den stjernen i adressefeltet blir altså siden bokmerket, sant? Men hvor finner jeg alle disse bokmerkene igjen? Jeg finner noen på _nyeste bokmerker_, men langt i fra alle. Help plx... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå