Bro2 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Hei Plutselig bugger Firefox fullstendig når den laster forumet her på diskusjon.no. Noen som har peiling hva grunnen, og hvordan fikse det? Har prøvd å slette fjerne historien (clear your recent history), men det fungerer ikke. Vedlagt vises et bilde av hvordan oversikten over forumene ser ut. Sitter på Ubuntu 9.10, Firefox 3.5.7 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Finnes det ein innstilling eller plug-in for å endre måten FF navigerer i fanene? Når eg trykker Ctrl+Tab skifter programmet til neste faen, trykker eg ein gong til går den til neste igjen. Ctrl+Shift+Tab så går den tilbake. Det eg vil er at når eg trykker Ctrl+Tab eller Ctrl+Shift+Tab så skifter programmet til siste aktive fane, siste fane eg brukte. På samme måte som det fungerer i Opera og ved bruk av Alt+Tab i Windows. Skulle gjerne hatt opp ei liste over faner som i Opera, når ein held inne Ctrl+Tab. Er det mogeleg å dra ned faneverktøylinja så den viser alle fanene, sånn at ein slepp bla fram og tilbake. Akkurat som i Opera. Skulle gjerne hatt fanelinja nederst i lesaren og. Endret 24. februar 2010 av Zeph Lenke til kommentar
johome Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Er ikke helt sikker på hva du vil frem til (bruker ikke Opera), men jeg navigerer til høyre ved å trykke Ctrl+Pg Dn. Navigerer til venstre ved å trykke Ctrl+Pg Up. Prøv Tab Kit Sort tabs, by address, last loaded, last viewed, order of creation, origin or title ____ Det er mulig å ha fanelinja helt nederst ved å bruke Tree Style Tab Endret 24. februar 2010 av johome Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 @Zeph Søkte litt og fant denne: TabStack TabStack makes tab switching with Ctrl-Tab (or Command-Tab) work in the same way as window switching with Alt-Tab does in Microsoft Windows. Holding Ctrl and pressing Tab will switch you to the last tab you were looking at; holding Ctrl and pressing Tab twice will take you to the tab you were looking at before the last one and so on. Once Ctrl and Tab have been pressed a list of tabs will appear to make it easy to find the one you wanted. (Ikke prøvd selv) Lenke til kommentar
gard. Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Vet ikke helt åssen jeg klarte det men klarte å få alle nye faner som åpnes av en lenke i en allerede åpen fane til å dukke opp rett til høyre for fanen, og ikke helt til høyre. Ble veldig dumt sagt dette, men lenker jeg åpner i en fane dukker opp til høyre for fanen jeg trykket på lenken, og ikke helt til høyre for alle andre fanene også. Noen som vet åssen jeg fikser det? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Alt + P --> Avansert --> Faner --> Fjern haka frå boksen der det står «Opna ny fane attmed aktiv». Gløym dette, jfr. mitt neste innlegg. Endret 14. mars 2010 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Alt+P ga meg desverre ingenting her.. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) Beklager, skulle nemnt kva det var hurtigtast til: Innstillingane. I dei gamle menyane låg det under Verktøy --> Innstillingar, i 10.50 ligg den muligens direkte under Opera-logoen. Innstillingar/Preferences iallfall, reknar med du finn det. Redigert: Herregud, megatabbe. Trudde eg var i ein Opera-tråd. Beklager so mykje. Endret 12. mars 2010 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Burde vel også nevnes at dette er Firefox-tråden Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Ja, eg fann akkurat ut det eg òg. Igjen, beklager, gjekk litt i surr i fanene her. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Ja, eg fann akkurat ut det eg òg. Igjen, beklager, gjekk litt i surr i fanene her. Sånn kan det gå når man ikke bruker firefox Lenke til kommentar
gard. Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Hehe Men ingen andre som har noe svar på problemet mitt? Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 (endret) about:config -> browser.tabs.insertRelatedAfterCurrent := false Endret 13. mars 2010 av Überadri Lenke til kommentar
gard. Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Tusen takk for hjelpen! Skjønner ikke åssen jeg kan ha skrudd det på i det hele tatt da jeg ikke engang har vært innom about:config i på den dataen her før.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Hva er det folk mener om den nye Firefox versjonen her inne da? Personlig er jeg veldig fornøyd! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Jeg har ikke lagt merke til noen særlige forskjeller. Kun dette: - Noen av de utvidelsene jeg bruker minst fungerer ikke lengre - Flashplayer måtte oppdateres på en av maskinene - Etter å ha fått valget rett foran meg så tok jeg i bruk "Personas" og det ser nå ganske lekkert ut. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Jeg har ikke lagt merke til noen særlige forskjeller. Kun dette: - Noen av de utvidelsene jeg bruker minst fungerer ikke lengre - Flashplayer måtte oppdateres på en av maskinene - Etter å ha fått valget rett foran meg så tok jeg i bruk "Personas" og det ser nå ganske lekkert ut. Likte personas svært godt! Fantes faktisk en god del gode personas. Her fungerte alt, bortsett fra de gamle skinsene mine (ikke overaskende) Må legge til at hvis du åpner en sidefane nå så legger den seg rett ved siden av den du leser i fra før av, enn i enden av fanekøen. Endret 15. mars 2010 av Sameboe Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Må legge til at hvis du åpner en sidefane nå så legger den seg rett ved siden av den du leser i fra før av, enn i enden av fanekøen. Smak og behag. Jeg har endret det slik at jeg får de opp sist i fanekøen. about:config -> browser.tabs.insertRelatedAfterCurrent := false Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Irriterende at Personas og All-in-One Sidebar ikke fungerer helt med hverandre. Får en stygg hvit kant på venstresida. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Forsøker å eksportere bokmerkene fra Firefox men så vidt jeg kan se mangler det knapper å trykke på for å få til dette... Går på BOKMERKER - ORGANISER BOKMERKER - og trykker eksporter HTML eller hva det er. Men der er ingen knapper å trykke på, så hvordan får jeg da gjort det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå