Fin Skjorte Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Ja, på maskinen jeg postet bilde av. Men som jeg skrev, bildene mangler dog på en annen maskin. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Forøvrig fikk jeg vekk bokmerke-knappen og legg til bokmerke-knappen ved å hente en modifier for Vista-Aero skinnet! Lenke til kommentar
hernil Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Som oftest kommer de frem når du går inn på siden for første gang og er deretter cachet. Vet at f.eks xmarks har muligheten til å ta med favicon når man synkroniserer bokmerkene Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Vet det ofte er saken, men her kommer de ikke frem når jeg går inn på bokmerkene etter at de har blitt lagt til. Var i about:config menyen og så på browser.chrome.favicon var satt på til true, hvilket den var. Har også sett på configs som kommer ved å søke på bookmark og finner ingen der som tilsynelatende skulle deaktivere favicon'ene. Har en liten mistanke om at det kan være pga. tuneup utilities og forbedringer gjort for høyere ytelse på bekostning av design som kan ha gjort det. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Har ikke vært borti dette selv utenom ved synkronisering av bokmerker så er litt vanskelig å gjette seg til hva som kan være problemet Du får vel bare prøve ut litt. Post gjerne løsningen hvis du skulle finne den Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Det skal jeg gjøre. Men har gått ganske tom for løsninger. Firefox tar tilsynelatende i mot ikonet, for ved å se på ->verktøy->sideinformasjon->media så er funksjonen aktiv. Men gir en melding om jeg finner ut av det! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Heisann! Jeg bruker AdBlock Plus, men før så lastet jeg og installerte noe som het AdBlock Filterset.G (eller noe lignende), men.. nå står det at den er utdatert, eller noe? Hva bruker folket nå for å fjerne alle horder av Ads som finnes? Takker Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg lurte på hvem du gratulerte, helt til jeg så dette. Gratulerer! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Heisann! Jeg bruker AdBlock Plus, men før så lastet jeg og installerte noe som het AdBlock Filterset.G (eller noe lignende), men.. nå står det at den er utdatert, eller noe? Hva bruker folket nå for å fjerne alle horder av Ads som finnes? Takker Jeg bruker standard filtre fra USA og Tyskland. Det dekker det aller meste hos meg her. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Gratulerer med dagen ja! 5 år med arbeid for et bedre Internett. Vi får se hvordan ting ligger an om 5 år til. Jeg er optimistisk Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Er det noen mulighet for å få Firefox til å ikke laste siden på nytt når jeg går fram og tilbake i historikken? Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Hvordan får jeg blocka en spesifikk side i Firefox? Det er snakk om en partypoker popup som kommer hver kan jeg går inn og når jeg trykker på noe inne på noen sider. Hvilke sider som forårsaker denne popupen varierer. Noen som vet hvordan jeg blokker en spesifikk popup evt et program som gjør det for meg? Lenke til kommentar
bjornegil Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Hei På jobben får jeg ikke åpnet vedlegg på vår intranett side ved å bruke Firefox. Denne meldingen kommer opp:"Firefox vet ikke hvordan denne adressen skal åpnes, fordi protokollen (f) ikke er tilknyttet et program på datamaskinen din." Noen som vet hvordan jeg kan få til å åpne vedlegg med firefox? Funker fint med IE Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Prøv å fjerne f:// fra begynnelsen fra url'n? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Kan du gi en link til en slik fil? Du sier protokollen (f) Kan det være at linken begynner med f:// ? Kanskje det funker hvis du tar vekk den delen. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Kan jeg endre tastatursnarveier? For å reåpne en lukket fane må man trykke cmd+shift+t, jeg vil at det skal brukes cmd+shift+z. Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Har tenkt å bytte fra Opera til FF, pga. dårlig støtte for Opera på mange nettsider. Men jeg kan ikke bytte med mindre jeg kan importere passordene fra Opera Wand, så noen tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå