the_fire Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Det er i alle fall irriterende. Latterlig er det ikke. Det er lettere og billigere å utvikle applikasjoner til én nettleser enn at man skal ha kompabilitet med flere. Skjønner meg ikke på TAB-knappen her, på forumet kan jeg kun tabbe mellom søkefeltet øverst på siden (artikler og prisguide på hw.no) søk i emne og hurtigsvar-boksen (forumet), adressefeltet og søkefeltet (Firefox). Har bare StubleUpon og CoolIris, så tror ikke det skal forårsake feilen. Opera var satt opp slik at dersom man skrev noe i et tekstfelt og trykte på tilbakeknappen, så framknappen, ville det som sto i tekstfeltet fortsatt være der. Dette siden Opera ikke lastet hele sider på nytt hver gang man blar i historikken (?). Er dette mulig i Firefox? Er ikke blitt like effektiv til å browse i Firefox ennå - har ennå mange tastatursnarveier jeg brukte i Opera å lære. Men det kommer nok etterhvert. Må også si jeg er litt tvilsom til mange add-ons, siden det er tredjepartsprogramvare. Hvor sikkert er dette? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Yes, nå er Firefox tilgjengelig igjen! Skulle bare mangle, egentlig. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hvordan jeg fjerner knappene "Bokmerker" og "Legg til bokmerker" på verktøyslinjen for bokmerker? Og hvordan jeg kan få frem de små bildene (vet ikke hva det heter) som ulike nettsider har foran url'n i samme verktøyslinjer. Lenke til kommentar
Vidalon Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Kan noen si meg hvorfor Firefox er bedre enn Internet Explorer? Og hva som er bedre? Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Sjekk denne linken Pros & Cons Firefox Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Kan noen si meg hvorfor Firefox er bedre enn Internet Explorer? Og hva som er bedre? IE er en stor treig sveitserost av en snegle, Firefox er en nettleser som er veldig rask uten plugins(og litt treger med hver plugin). Anbefaler Opera selv Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Går det ikke ann å legge IMDB.com i søkevinduet (søkemotorer) lenger? Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 IMDB-søk til søkefeltet i Fx Lenke til kommentar
Minus Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Skulle gjerne ha ikke lagret historikken i nettleseren, men innloggingsinformasjon og passord må gjerne kunne lagres. Slik jeg ser det, er det enten lagre begge eller ingen av delen i FireFox p.d.d, men finnes det noen tilleggsfunksjoner som retter opp dette? Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Det er fult mulig nå! Tools -> Options -> Privacy Firefox will: [Never remember history] (Evntuelt custom settings) Tools -> Options -> Security [x] Remember passwords for sites Lenke til kommentar
Minus Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Aha! Tusen takk for raskt svar. Edit: Ser ut som jeg må klikke på "logg inn" på hvert enkelt nettsted jeg har bruker for hver gang jeg åpner nettleseren for å få frem brukernavn og passord. Dette kunne jeg tenke meg kom automatisk. Vet du kanskje om det går an? Endret 31. oktober 2009 av Minus Lenke til kommentar
hernil Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Ikke kryss av for delete cookies Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hvordan jeg fjerner knappene "Bokmerker" og "Legg til bokmerker" på verktøyslinjen for bokmerker?Og hvordan jeg kan få frem de små bildene (vet ikke hva det heter) som ulike nettsider har foran url'n i samme verktøyslinjer. *Bump Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Har du prøvd å høyreklikke på en av knappene du vil fjerne for så å dra de inn i vinduet som hopper opp? Mener du at favicon (= nettsidens ikon som vises i adresselinja) ikke dukker opp foran bokmerkene i bokmerkeverktøylinja? Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Har du prøvd å høyreklikke på en av knappene du vil fjerne for så å dra de inn i vinduet som hopper opp? Ja, men det er ikke selve bokmerkene men knappen for å komme inn til Bokmerkestolpen og funksjonsknappen for å legge til bokmerke. Har prøvd å høyreklikke, for deretter trykke "tilpass" og så dra dem vekk men da forsvinner hele linjen (verktøyslinjen for bokmerker). Mener du at favicon (= nettsidens ikon som vises i adresselinja) ikke dukker opp foran bokmerkene i bokmerkeverktøylinja? favicon er det ja! De vises ikke på bokmerkeverktøylinjen nei. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Har du print screen for å vise? Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Det er det som er rammet inn jeg vil fjerne. Så er det ikonen som er understreket som ikke vises. Det er dog på en annen maskin. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Det er nok spesifikt i temaet du bruker (IE look-alike). Mulig du har lagt inn noen utvidelser i tillegg til tema (skin). Sjekk i alternativene til utvidelsen om det er mulighet for å fjerne det der Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Jepp! Ser nå at det nok er det. Ser ikke ut som det er noen måte å tilpasse det på heller. Får vel heller bare være da! Er forøvrig Vista-Aero skin. Men har du noen ide om icon-tagene? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Ser da ut som om du har favicon på bokmerkene dine der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå