lockdog Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Det er jo sant. Men Ctrl + Q fungerer ikke. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Hvis den ikke kan avslutte ved Ctrl + Q er det noe virkelig rart. Første som slår meg er at det kan være en eller flere extension. Du kan disable dem eller kjøre Fx i Safe Mode Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Har ikke på noen extensions, og har testa sikkermodus, men Ctrl + Q avslutter ingenting. FF 3.5 på W7 Lenke til kommentar
Hillebillys Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Hei Jeg har FF 3.5.2 Vista home premium. Fant det ut var en side som hadde innhold fra flere steder, og en varsel så ut som noe annet. til andre i tråden som jeg ser. ctrl + q gjør ingenting her heller Endret 7. september 2009 av Hillebillys Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Jeg har den siste tiden slitt med å få opp bilder på sidene til Aller-internett. Mitt tilfelle var det en addon som gjorde det. "Karma Blocker" håper det kan være til nytte for andre. ------------ Har ikke på noen extensions, og har testa sikkermodus, men Ctrl + Q avslutter ingenting. FF 3.5 på W7 <a href="http://www.mattcutts.com/blog/how-to-fix-f...-running-error/" target="_blank" rel="nofollow">http://www.mattcutts.com/blog/how-to-fix-f...-running-error/</a> Endret 7. september 2009 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Har du prøvd å lage en ny profil? Start -> Run -> "firefox -profilemanager" -> *lag en ny profil* (For å skifte tilbake til din gamle profil gjør som over og velg default.) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hmm, etter jeg reinstallerte så hadde jeg et håp om at alle favorittene fra Stumbleupon skulle legges inn igjen, men der tok jeg feil. Så da lurer jeg på om det er en mulighet jeg har oversett eller om jeg må innom hver eneste favoritt og trykke "I like it" igjen? Har da stumbleupon-addon installert, og tingene er oppdatert etc. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 På enden av StumbleUpon-toolbaren er det en liten nedoverpil, trykk på den for å få frem menyen og velg: Sign-in... *logg inn med ditt gamle brukernavn og passord* (nå skal alle sider du tidligere ha trykket thumbs up på ha thumbs up når du besøker dem) når du har gjort det, velg: Toolbar Options -> Search & tagging -> *Download Favorites* (nå lagres alle sidene du tidligere har trykket thumbs up på i bokmerker/stumpleupon) Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Er det Firefox (3.0.10) som er treg eller er det dinside.no og seher.no som loader tregt? Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Går veldig fint her med 3.0.14 (som du bør oppdatere til). Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Hjalp ikke. Det er mange andre som også loader bildene på de sidene tregt. Gå vekk edit. Endret 26. september 2009 av Oxygen07 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Hvorfor ikke 3.5.3? Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Hjalp ikke. Det er mange andre som også loader bildene på de sidene tregt. Sa ikke at det hjalp, men at alle bør ha siste (sikkerhets)oppdateringer. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) å gå på killing spree i add-ons-avdelinga er veldig morsomt, iallefall om ein aldri har gjort det før Endret 1. oktober 2009 av Alliha Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hvordan henter jeg bookmarks fra FireFox 3? Jeg kan ikke starte programmet fordi Windows starter ikke, så jeg må hente file®. Lenke til kommentar
atlef Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hvis Windows ikke starter, hvordan skal du få tak i filene? Uansett, oversikt over Firefox sine filer og mapper, sjekk hvilke filer du trenger der. searchplugins foldercookies.sqlite feedbar.sqlite formhistory.sqlite key3.db permissions.sqlite places.sqlite search.sqlite signons.3.txt/(sqlite (3.1)) Dette er de filene jeg vil anbefale deg å få tak i. atlef. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Herlig! I am back on track! Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hvor finner jeg en god ad-block? Den forrige jeg brukte kunne blokkere flash. Den jeg lasta ned nå blokkerte bare bilder. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Har siste utgave av Firefox her på jobben, men den klarer ikke å vise dinside.no . Får bare opp en blank side, ingen feilmelding eller noe. IE8 laster samme sidene uten problem. Dinside. no er de eneste sidene jeg har hatt problemer med i firefox. Noen ideer hva dette kan skyldes? Har vært slik siden jeg installerte firefox på jobbpc`en. Hjemme funker det helt fint. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Prøvd å deaktivere Ad-On's? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå