Überadri Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Adblock gjør det Trykk Ctrl+Shift+F og alle flash-objekter blir byttet ut med en firkant hvor det står Flashblock. Klikk på de for å blokkere. Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Adblock gjør det Trykk Ctrl+Shift+F og alle flash-objekter blir byttet ut med en firkant hvor det står Flashblock. Klikk på de for å blokkere. Hmm, fikk det ikke opp. Har adblock pluss. Får se om det kansje er en annen utgave da å installere. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Tror "Overlay Flash" skal finnes i Tool-menyen óg. Men vet ikke om det finnes på Plus, jeg har "vanlig Adblock". Endret 4. mars 2009 av Überadri Lenke til kommentar
curtiis Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Ok, fant det nu ikke får vel heller installere vanlig adblock. Veit nu ikke heilt ka pluss er god for men flash block var det ikke i det, men har nå hold de andre irriterende reklamene borte så sånn sett fungert Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Noen adblockere som tar adobe flash reklamer? Flashblock. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 har et lite problem med firefox som dukket opp plutselig for ca 2 uker sia. mår jeg skal på for eks duskusjon/youtube/facebook osv så må jeg nå logge på selv om FF husker passordet. før var det slik at jeg var automatisk pålogget med engang jeg gikk inn på siden. noen som vet hva som er galt? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Har du aktivert automatisk fjerning av cookies på slutten av økta? Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 var ikke noe hjelp å finne der Lenke til kommentar
Tore Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 var ikke noe hjelp å finne der Verktøy --> Instillinger.. --> Personvern --> Private Data --> Alltid slette ... Denne skal IKKE være avhaket... Facebook husker meg aldri etter jeg lukker firefox uansett... Men skal funke på diskusjon og youtube.... Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 var ikke påslått at den skulle slette der. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 (endret) Har sikkert vært oppe før, men hva er den BESTE FTP extention for Firefox? Er så lei av å åpne IE hver gang jeg skal bruke FTP servere. Endret 12. april 2009 av Kimelimm Lenke til kommentar
hernil Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 FireFTP har jeg sävidt prövd, men bruker selv FileZilla som er et eget program. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Bruker også FileZilla, meget rask i overføringene og fungerer utmerket... Å oppdateres oftere en jeg skifter sokker, så jeg har sluttet å oppdatere hver gang det kommer melding om dette, en gang i uka må vel holde... Men om du apsolutt vil ha en extension/addon/utvidelse til firefox så er FireFTP Gulle godt... Lenke til kommentar
hernil Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Enig när det gjelder oppdateringsyklusen til FileZilla. Fär melding stort sett hver gang jeg äpner den Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Jeg prøvde FireFTP, men det er jo sånn at jeg må fysisk gå inn på firefox, så på Fireftp, så skrive ftp adressen... er det ingen som bare popper opp med Ftp eller noe? Ellers takk Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Bruk som de andre sier ett dedikert program for ftp-overføring. Hvis du er villig til å investere noen kroner er cuteftp ett ganske godt alternativ. Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Føler meg litt dum nå, men hvordan får jeg sett videoer på f.eks aftenposten.no med firefox? Får beskjed om at jeg mangler et programtillegg, men når jeg klikker for å installere ber han meg bare installere mediaplayer 11, noe jeg allerede har på maskinen. Videoene fungerer i IE. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå