Blåbær Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Installer det her: http://port25.technet.com/pages/windows-me...n-download.aspx Har ikke prøvd da programmet ikke støtter windows server. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 (endret) Tusen takk! Skal prøve det.. men, et side spørsmål: Er det noe "galt" når jeg ikke klarer å spille av slike snutter fra VG-nett? Jeg har aldri klart det, på noen av maskinene mine (3-4 stykker), og flere formateringer på hver av dem.. Burde ikke de snuttene klares å spilles av by default!? Takk igjen! EDIT: Går fortsatt ikke.. ..installere.. og startet Firefox på nytt.. Endret 2. desember 2008 av Bone Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Det jeg gjorde for å se clips var å gå på Control Panel - Internet Options - Connections - LAN Settings - Hak av for Automaticly Detect Settings - Ikke hak av for noe annet der. Kanskje det hjelper. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 hmm.. Prøvde det også.. No luck! Har Windows Vista 32, Norsk.. Gjorde dette: Takker for hjelp! Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Når jeg printer en side med (masse text) går det ann å velge om jeg vil ha med: 1. Navn på sida? 2. Link? 3. Sidenummer? 4. Dato? Det kommer på hver print, og når jeg printer hundrevis av sider så sparer jeg blekk om jeg velger bort dette for hver side jeg skriver ut. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Gå til Fil --> Sideoppsett, og sjå under fana Margar og topp-/botntekstar. Der kan du velge bort alt dette. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Firefox er kos *Mine innlegg* Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Noen som vet om en extension som gjør at du kan ha kø i Downloads? Slik at du setter f.eks. maks 4 downloads samtidig eller maks 150kbps også venter den med å starte flere downloads til noen er ferdige. Som i uTorrent Eller må jeg ha et sånt downloadprogram (Flashgot e.l.) til det? Har aldri likt dem (men omvend meg gjerne). bump ^^ Lenke til kommentar
ssf Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Noen som vet om en extension som gjør at du kan ha kø i Downloads? Slik at du setter f.eks. maks 4 downloads samtidig eller maks 150kbps også venter den med å starte flere downloads til noen er ferdige. Som i uTorrent Eller må jeg ha et sånt downloadprogram (Flashgot e.l.) til det? Har aldri likt dem (men omvend meg gjerne). bump ^^ Personlig bruker jeg down them all! Fungerer helt perfekt, kan gjenoppta downloads, pause dem, dessuten laster den ned raskere fordi den deler opp nedlastingsfila eller noe slikt, det siste kan noen andre forklare bedre Jeg bruker det i alle fall fordi det er raskere, jeg har mer oversikt, jeg kan pause og gjenoppta nedlastninger Det går også an å laste ned i ettklikksmodus eller noe sånt Bare fordeler slik jeg ser det Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Har et lite problem når det gjelder å laste ned drivere fra ATi/AMD sine sider. Når jeg trykker på nedlastnings linken får jeg: Secure Connection Failed www.ati.com uses an invalid security certificate. The certificate is only valid for a248.e.akamai.net (Error code: ssl_error_bad_cert_domain) * This could be a problem with the server's configuration, or it could be someone trying to impersonate the server. * If you have connected to this server successfully in the past, the error may be temporary, and you can try again later. Or you can add an exception... Hvis jeg adder en exception så blir jeg bare tatt til en 404 side. Eneste måte å laste ned filen er om jeg høyreklikker og velger "save as". Noen som har peiling på hva som er galt? Funker flott med Opera/IE forresten. Edit: Fant ut at problemet stammet fra Tab Mix Plus, skrev ned hva som må gjøres for å fikse det her: http://forums.mozillazine.org/viewtopic.ph...235665#p5235665 Endret 15. desember 2008 av Nitrius Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 18. desember 2008 Del Skrevet 18. desember 2008 Det er jo ikke alle brukernavn og passord som FF tilbyr seg og huske. har noen passord inn på skola som den ikke vil huske som er kopliserte med tall og store/små bokstaver. er det en ADDon eller noen anne tjeg kan bruke for og tvinge FF til og huske? Lenke til kommentar
Tore Skrevet 20. desember 2008 Del Skrevet 20. desember 2008 En liten fare for at det er skrevet før men... Awsomebar / forslagene adresselisten kommer med når man begynner å skrive en adresse.. Jeg ønsker å slette disse, for med så mange forslag å så mange sinder som jeg har besøkt, så er forslagene den kommer med helt håpløse, må nesten skrive hele adressen før man finner den rette... Hvordan i videsteverden sletter man dette.?? about:config.? Noe som hadde vært genialt er om awsomebar kunne husket bare toppdomener, så ikke alle undersider man besøker blir husket... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Hei. Eg har late ein PC stande på hytta sånn at foreldra mine kan sjekke mail etc. på hytta, og han har no stande i eitt år utan at eg har rydda opp etter pappa. Anyways. Mitt problem er at når eg skal laste ned eit program, så er det berre ei blank side som vert vist. Får ikkje spørsmål om eg skal lagre eller køyre fila, sida er berre kvit. Det fungerer fint å høgreklikke på lenkja og velje lagra som Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Prøv å re-instal programmet Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 http://www.favbrowser.com/mozilla-and-goog...ts-complicated/ Lurer på hva som kommer til å skje. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 At ting er blitt hakket mer komplisert er godt mulig, men jeg tror ikke det skjer noe drastisk med det helt første. Google fortsetter jo blant annet å anbefale Firefox selv om Chrome er ute. Uansett hva som skjer så er Mozilla for etablert til å kunne forsvinne over natta selv om Google eventuelt bryter (noe jeg ikke tror vil skje). Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. desember 2008 Del Skrevet 22. desember 2008 Tviler på at microsoft ikke ville hatt noe imot å være hovedsøkeleverandøren til mozilla om alt skjærer seg med google. Lenke til kommentar
Vrinsk Skrevet 30. desember 2008 Del Skrevet 30. desember 2008 Hvorfor funker ikke windows media player type nrk nett tv på min firefox? Det funker egentlig på internett explorer heller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå