Oxygen 07-12 Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hvordan stenger jeg for websider som inneholder spesifikke ord? Lenke til kommentar
johome Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hvordan laster jeg ned You Tube videoer ? Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 24. november 2008 Del Skrevet 24. november 2008 Hvordan laster jeg ned You Tube videoer ? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=684527&hl= Lenke til kommentar
johome Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Ok. takker Endret 25. november 2008 av johome Lenke til kommentar
Grix Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Hvordan stenger jeg for websider som inneholder spesifikke ord? Kanskje dette kan være noe? https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/1803 Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 25. november 2008 Forfatter Del Skrevet 25. november 2008 Det skal være en firefox extension som gjør det mulig å forandre på bokmerkene slik at de er små (logo størrelse) og endre bildet. Noen vet hva jeg mener? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg vet hva du mener og vil vite hvordan man gjør det og! Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 25. november 2008 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Snakker dere om bokmerkene i "Bookmarks Toolbar"? Isåfall kan Smart Bookmarks Bar fjerne navn/labels på bokmerkene der og bare vise faviconer (hvis det var litt mongo forklart, så trykk på linken og les). Veldig hendig extension. Men hvordan man kan endre faviconene på bokmerker skulle jeg gjerne vist ... Edit: Klarte å dobbeltposte. Endret 25. november 2008 av Überadri Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Får å bare vise faviconet kan man høyreklikke på bokmerket, velge "egenskaper" og fjerne det som står ved navn. Lenke til kommentar
johome Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg bruker foxmarks til å synkronisere bokmerkene mine. Lurer på om det finnes flere utvidelser til Firefox som gjør det samme ? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Hvorfor vil du ha noe annet, Foxmarks funker jo som en drøm? Svaret er forresten ja, Weave gjør mye av det samme, men er i versjon 0.2, med andre ord er det snakk om en tidlig beta hvor mange opplever problemer. Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 hvordan får jeg fjernet bookmarks i adresse linjen? er litt små lei av hver gang jeg skriver feks finn.no kommer det opp en bookmark som jeg har lagt inn selv feks. finn.no/bruktbil/Audi kan man bli kvitt dette? har sånn med flere av bookmarksa mine, vil helst få skrudd av den funksjonen Lenke til kommentar
hernil Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Sjekk OSS i tråden for Firefox 3 (se signaturen min). Kan forresten spare deg bryet: Make the autocomplete menu show only typed addresses and not visited or bookmarked * Enter about:config in the location bar to access the advanced preferences. Accept the “This may void your warranty message”. * Look for browser.urlbar.matchOnlyTyped and double click it to set it to TRUE. Endret 27. november 2008 av hernil Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Når jeg laster ned filer over, ca. 1mb, stopper de helt opp. Men om jeg trykker på pause èn gang, også fortsett èn gang, fortsetter den. Om filen er på ca. 100mb må dette gjøres ca. 3-4 ganger. Noen som vet hva det er og hvordan jeg fikser det? Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Går det ann å åpne f.eks. 3 linker fra en mappe med 10 linker uten å gå til Bookmarks og finne mappa for hver gang? Ikke åpne alle fra en mappe heller, men velge hvilke som skal åpnes. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Når jeg sorterer bookmarks etter navn og sjekker etterpå så husker ikke Firefox dette Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Går det ann å åpne f.eks. 3 linker fra en mappe med 10 linker uten å gå til Bookmarks og finne mappa for hver gang? Ikke åpne alle fra en mappe heller, men velge hvilke som skal åpnes. Du kan jo bruke bookmarks sidebar (ctrl+b), den lukker seg ikke når du klikker et bokmerke i motsetning til bookmarks-menyen. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Noen som vet om en extension som gjør at du kan ha kø Downloads? Slik at du setter f.eks. maks 4 downloads samtidig eller maks 150kbps også venter den med å starte flere downloads til noen er ferdige. Som i uTorrent Eller må jeg ha et sånt downloadprogram (Flashgot e.l.) til det? Har aldri likt dem (men omvend meg gjerne). Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 1. desember 2008 Del Skrevet 1. desember 2008 Går det ann å åpne f.eks. 3 linker fra en mappe med 10 linker uten å gå til Bookmarks og finne mappa for hver gang? Ikke åpne alle fra en mappe heller, men velge hvilke som skal åpnes. Du kan jo bruke bookmarks sidebar (ctrl+b), den lukker seg ikke når du klikker et bokmerke i motsetning til bookmarks-menyen. Jo jo, ikke dumt det Lenke til kommentar
Bone Skrevet 2. desember 2008 Del Skrevet 2. desember 2008 Jeg har aldri klart å spille av videosnutter på VG-nett i Firefox, Dagbladet går greit, og det samme med YouTube og Gamer.no, osv.. bare ikke VG (kanskje noen andre også, men de vet jeg ikke av her og nå..) Skal jeg se snutter på VG-nett, så må jeg bruke den IE-tab -addonen, for å kjøre i IE-modus.. da går det.. Men, det er jo ikke så gøy! Håper noen kan hjelp! Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå