HLSolbjorg Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Sikker modus disabler vel addons etc som kan ha ødelagt firefox, vil jeg tippe.. Som sikkermodus (safe mode) i boot på f.eks Windows - Bruker NoScript, men må liksom "allowe" hver eneste side... Noen som har en "Allow-fil", som tillater de vanligste sidene man er på til daglig? ^^ Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Er det noen som har et fungerende script for enten Stylish eller Greasemonkey som fjerner Sponsored Links fra Gmail. Virker som de fleste er blitt gjort ubrukelige. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 CustomizeGoogle-extensionen er hva du er ute etter! Den har også drøssevis med andre praktiske Google-tilpassinger. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Den gjorde jobben å fjerne lenkene, men jeg har funnet et Stylish-script som både fjerner lenkene og legge "action links" til toppen av rammen av mailen slik at eposten kan utvides helt mot høyre og kvitter seg med den blokken av whitespace når en bare fjerner lenkene Clicky Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Yahoo-mailen min er helt idiot i Firefox! Siden oppdateres kontinuerlig, og så fort at jeg ikke kan trykke på noen verdens ting! Prøvde å gå på verktøy->innstillinger->avansert og "varsle...", men det hjalp ingenting. Noe annet jeg kan gjøre? Og ja, jeg har testet i IE, og der virket alt som det skulle. Lenke til kommentar
Vrinsk Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Noen andre som sliter med YouTube med denne nettleseren? Henger seg opp hele tiden. Når jeg trykker på en video stopper hele firefox opp i kanskje 3-4 sekunder så fortsetter det som vanlig. Hvis jeg trykker et eller annet sted i løpet av de 3-4 sekundene vil det stå (Svarer ikke) på vindus-tittelen, venter jeg litt går det bra, trykker jeg en gang til fucker hele nettleseren seg. Dermed venter jeg vanligvis i noen sekunder. Noen som vet hva som er galt? Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg lurer på det samme som Vrinsk... I går kunne jeg ikke gå inn på Youtube (fikk en 500-error), og i dag henger hele nettlesern seg dersom jeg prøver. Den står som "Svarer ikke" et par sekunder før jeg kan fortsette som vanlig. En gang iblant krasjer FF også. Noen som vet hvordan dette kan løses? Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Yahoo-mailen min er helt idiot i Firefox! Siden oppdateres kontinuerlig, og så fort at jeg ikke kan trykke på noen verdens ting! Prøvde å gå på verktøy->innstillinger->avansert og "varsle...", men det hjalp ingenting. Noe annet jeg kan gjøre? Og ja, jeg har testet i IE, og der virket alt som det skulle. Bildet under viser hva problemet er. Til venstre er det en liste over feilmeldinger, lang som et vondt år, og den oppdateres stadig med nye problemer. Er det noe jeg kan gjøre for å fikse dette? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Har aldri brukt yahoo mail, men er det en muligheten for at adblock plus har blokkert noe som gjør at mailen ikke funker? Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Prøvde å deaktivere Adblock, men uten resultat. Takk for forslaget. Flere ideer? Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Noen andre som sliter med YouTube med denne nettleseren? Henger seg opp hele tiden. Når jeg trykker på en video stopper hele firefox opp i kanskje 3-4 sekunder så fortsetter det som vanlig. Hvis jeg trykker et eller annet sted i løpet av de 3-4 sekundene vil det stå (Svarer ikke) på vindus-tittelen, venter jeg litt går det bra, trykker jeg en gang til fucker hele nettleseren seg. Dermed venter jeg vanligvis i noen sekunder. Noen som vet hva som er galt? last ned ccleaner fra www.cleaner.com. installer og start opp. gå på windows fanen og trykk på kjør ccleaner. når den er ferdig prøv å se en film på youtube. det pleier å hjelpe for meg Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Har nylig installert Vista 64-bit og Firefox 3.0.4. Jeg får ikke Java til å virke. Leste noe om at Java ikke støtter 64-bit, men hva er da løsningen hvis jeg ønsker å bruke Firefox? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Joda, Java fungerer fint i 64-bit Vista. Du kan prøve å avinstallere Java fra Kontrollpanel og så laste ned og installere manuelt herfra: Java-nedlasting Jeg hadde også en del problemer med Java etter jeg installerte Firefox 3.x, men Javaen kom seg etter litt triksing med avinstallasjon og sånt. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg er ute etter en ny firefox theme, hva har dere å annbefale? Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Joda, Java fungerer fint i 64-bit Vista. Du kan prøve å avinstallere Java fra Kontrollpanel og så laste ned og installere manuelt herfra: Java-nedlasting Jeg hadde også en del problemer med Java etter jeg installerte Firefox 3.x, men Javaen kom seg etter litt triksing med avinstallasjon og sånt. Har prøvd med ulike versjoner og ulike innstalleringsmåter, men Java virker kun i IE7 32-bit. Verken i Firefox 3 eller IE7 64-bit fungerer Java. Java er aktivert, både i innstillingene til nettleserne og i Java kontroll panel. Har du flere gode forslag mottas de med takk Endret 16. november 2008 av Aldrack Lenke til kommentar
yinyou Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Noen ganger er det umulig å scrolle nedover fordi firefox scroller oppover hele tiden, veldig irriternde. Noen som vet hvordan jeg kan unngå dette? Endret 16. november 2008 av Ledang Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Du har ikke bare trykket ned scrollehjulet ved et uhell? Lenke til kommentar
yinyou Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Du har ikke bare trykket ned scrollehjulet ved et uhell? Nei.. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Problem. Denne kommer opp hver gang jeg klikker på en link til en PDF: Har både Adobe Reader og Adobe Acrobat installert, og aldri hatt noe problem med det før. Den pdf-plugin som ligger i ff er enabled. Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette? Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Med PDF Download kan du omgå problemet ihvertfall. Den gjør at du får en opp dialogboks med flere valg når du trykker på en pdf-link, så kan du velge å laste ned og så åpne. Men har ikke noen "ordentlig løsning" dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå