ungkar1 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 takker for hjelpen. funker nå Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 haha hvis du skriver about:robots i FF så kan du finne denne "skjulte teksten: Velkommen, mennesker! Vi har kommet for å besøke dere i fred og med vennlighet! * Roboter kan ikke skade et menneske, eller gjennom uvirksomhet, tillate at et menneske blir skadd. * Roboter har sett ting som dere mennesker ikke vil tro. * Roboter er plastikkvennen som det er moro å være sammen med * Roboter har skinnende bakdeler som helst ikke skal bites. Og de har en plan. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Enda morsommere med about:mozilla da Endret 30. september 2008 av Bennythen00b Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 har sett den også XD Lenke til kommentar
hernil Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Snublet nettopp over det beste Greasemonkeyscriptet jeg har sett på lenge. TextareaBackup. Trykker du tilbake, feil knapp eller noe annet så reddes det du skriver i en mail, et innlegg eller lignende. Genialt! edit: Var ikke meningen å poste her, men det gjør jo ikke noe. Endret 30. september 2008 av hernil Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hmm, endret oppsettet mitt fra windows vista til windows standard idag, da forsvant alt av bokmerker og passord, så byttet jeg tilbake til vista og da funket det gulle godt. Hva er problemet ? byttet bare tema. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Kan tenke meg at Vista har egen mapper for brukerinstillinger for profilene, og derfor opplever du at de forsvinner. Ren spekulasjon, da jeg sitter med XP. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Hva mener du med oppsettet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 I vista kan man bytte tema, så det jeg mener er at jeg byttet tema fra vista til windows standard. Ikke noe oppsett. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Ser ingen grunn til at Firefox skal "nullstilles" på grunn av det, tror det må være Vista relatert. Se hvor mange profiler du har i mappen %appdata%\Mozilla\Firefox\Profiles. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Har bare en profil. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Etter å ha skrudd av Proxy i IE og skrudd på autodetect i stedet så kan jeg kjøre WMP i FireFox, selv med Firewall på. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Kan jeg spørre hvor du gjorde det? Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Tools, Internet Options, Connections, LAN Settings. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hei, jeg har et problem med firefox, den nyeste versjonen. På enkelte nettsteder jeg besøker, slutter firefox å svare, det kommer opp at det er en feil med programmet og om jeg vil sende feilmelding til windows. En slik side er www.vg.no, her blir det krøll, en annen er www.demonoid.com, på vg slutter firefox å svar etter ca 5sekunder, gansk nøyaktig hver gang, demonoid slutter å svare hvis jeg åpner flere tabs fra samme side. Dette problemet kom helt plutselig. Noen om kan hjelpe evt har opplevd det samme? Har sjekket maskinen for spyware, virus o.l Lenke til kommentar
Vrinsk Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Skjer det samme med internett explorer? Prøvd å reinnstallere det? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Kunne noen skrevet et lite Greasemonkey script som fjerner <div id="pageHeaderAds"> på aftenposten.no? Vil gjerne at siden skal se slik ut, ikke slik det gjør nå. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Skjer det samme med internett explorer? Prøvd å reinnstallere det? nei, har ikke samme problem i IE. har prøvd å reinstallere det, men det hjalp ikke. Det er bare flere og flere sider dette skjer på nå, at firefox får et problem og må lukkes. Noen andre tips? Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Vet ikke om Greasemonkey tar CSS, men dette vil ihvertfall fjerne <div id="pageHeaderAds"> hvis du bruker den i Stylish (prøv Greasemonkey først, funker sikkert): #pageHeaderAds { display: none !important; } Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Hva er forskjellen mellom vanlig modus og sikker modus på firefox? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå