Gjest Slettet+981287349 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Takker, alt i orden nå Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Noen som vet om et rettskrivingsprogram til firefox? Norsk altså. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 So du får stavekontroll t.d. i innleggsfelta her på Diskusjon.no? Det er inkludert. Høgreklikk der du skriv og velg eit eller anna med stavekontroll. Fleire ordbøker finn du t.d her. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 trenger hjelp infokapsel tingetang i innstalingen skrur av seg selv så jeg får ikke logga inn på forumet hotmail o.l Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 i verktøy - innstillinger - personvern så er det en plass der det står tillat infokapseler og det krysse bare tas vekk av selg selv av og til :S og da kan jeg ikke komme inn på forumet hotmailen o.l Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Trolig noe antivirus, anti-spyware eller noe? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) nope min data er clean :s edit: det tør jeg vedde buksene mine på :!: Endret 23. september 2008 av Submit Lenke til kommentar
hernil Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Har ikke peiling på hvorfor den endres sånn uten videre. network.cookie.cookieBehavior i about:config skal ha verdien 0. Du har ikke noen tillegg som kan påvirke det? Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Finnes det noen måte å få den geniale startsiden man har i Opera også i Firefox? Når man starter opp er det en egen side der det er en god del vinduer man kan legge inn sine favorittsider på, dere som har Opera, eller prøvd eller sett Opera vet hva jeg mener. Finnes det noen måte å få det slik på Firefox også? Synes det var bade kult og hendig Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/4810 Lenke til kommentar
ungkar1 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 hei. trenger et tileggsprogram som blokker sider. f.eks blokke sol.no. håper dere skjønner hva jeg mener. takk på forhånd Lenke til kommentar
hernil Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Dette gjøres heller direkte i ruter eller brannmur. Mulig det går an å få det til i Adblock pluss? edit: et hurtig søk på addons.mozilla.com ga meg LeechBlock, ser ut til å gjøre akkurat det du vil. Endret 30. september 2008 av hernil Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Kunne tenkt meg en radio i browservinduet, men jeg fant ingen på firefox sine sider.. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Har du sett på FoxyTunes? Lenke til kommentar
ungkar1 Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Dette gjøres heller direkte i ruter eller brannmur. Mulig det går an å få det til i Adblock pluss? edit: et hurtig søk på addons.mozilla.com ga meg LeechBlock, ser ut til å gjøre akkurat det du vil. ser bra ut det, men hvor skal jeg skrive sidene jeg skal blokke? skal jeg skrive det i den største ruta? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Tror det står på siden jeg linket til (er vel bilder som forklarer en del). Selv har jeg ikke lagt det til, da jeg ikke har behov for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå