knetrom Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 (endret) Takk, Rexinor, men det kan se ut som om den guiden er gammel. For den filen jeg skal rette, ligger ikke i mappen den skal (C:\Program Files\Mozilla Firefox\res\fonts), faktisk ikke på maskinen i det hele tatt. Edit, men det var et bra spor, denne guiden funker =) http://hutchinson.belmont.ma.us/tth/firefox3.html Endret 26. august 2008 av knetrom Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Gav ikke noen fiks for oss med Mac, får se om jeg finner svar på det også Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 KAN NOEN hjelpe meg.. Når man trykker på pilen til høyre på adresselinjen, så ser man listen over besøkte nettsider, og den aller sist besøkte nettsiden skal være øverst, men slik er det ikke i Firefox 3. De er i feil rekkefølge, og noen ganger ikke synlig på listen i det hele tatt. Hva kommer dette av? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Det har noe med at det er en blanding av bokmerkene og historikken din. Det er det samme som vises i versjon 2 som i versjon 3. Den nye adresselinjen kalles Awesomebar. Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Det har noe med at det er en blanding av bokmerkene og historikken din. Det er det samme som vises i versjon 2 som i versjon 3. Den nye adresselinjen kalles Awesomebar. Slik jeg forstod innlegget ditt så er ikke dette noe man får gjort noe med? Jeg hadde det ikke slik i Firefox 2. Da var den sist besøkte nettsiden jeg besøkte ved hjelp av adresselinjen helt øverst på listen, slik den SKAL være. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Mitt tips er å bli vant til å surfe med awesombar og ved å tagge bokmerker. Det er helt utrolig effektivt, enkelt og intuitivt. Awesomebar trenger litt tilvenningstid, men det er vel verdt det, kan aldri tenke meg å gå tilbake til en vanlig adresselinje nå. Hvis du likevel vil ha tilbake (til en viss grad) adresselinjen til Firefox 2 så kan du prøve oldbar. Oldbar hjelper på utseende. Hvis du vil ha tilbake funksjonene så kan du kikke på Old location bar. Merk at du må lage en konto på addons.mozilla.org for å kunne laste ned det tillegget. Lenke til kommentar
Zoney Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Ubiquity, verdens beste addon er ute. Helt sykt med potensiale for de som liker å bruke commandline interface. Laget små script som søker på forskjellige wikier o.l. til nå. Må prøves og oppleves! Link, sjekk videoen der bl.a.! Endret 28. august 2008 av Zoney Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Ubiquity, verdens beste addon er ute. Helt sykt med potensiale for de som liker å bruke commandline interface. Laget små script som søker på forskjellige wikier o.l. til nå. Må prøves og oppleves! Link, sjekk videoen der bl.a.! Sinnsykt praktisk ja. Håper det kommer noe lignende widgets til Opera eller noe, for dette er genialt! Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Hvorfor må mediene i Norge slik som TV2 og NRK bruke Windows Media Player? Kan de ikke bruke flash eller noe som funker for alle? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Har mistet lyden i Firefox 3.0 og i Internet Explorer, lyden fungerer konge når jeg ser på film, musikk og spiller spill. Men lyden fungerer ikke i videosnutter på internett, noen som har hatt samme problem ? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Flash, wmp-plugin eller andre formater/avspillere som ikke funker? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Lyden fungerer ikke på youtube, break og har testet noen flash filmer uten lyd. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Prøv ganske enkelt å reinstallere flash. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Adobe Flash Player ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Har installert det nå, Adobe Flash Player 9, bare leste igjennom også trykte jeg lukk. Men har fortsatt ikke lyd, fulgte også installasjons ordrene. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Fjernet du det først da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Adobe eller firefox ? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Adobe flashplayer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Jepp, men lyden fungerer fortsatt ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå