Oxygen 07-12 Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) Jeg sletta alle nrk cookies og gikk inn på http://www1.nrk.no/nett-tv der ble målt fart og så fikk jeg ikke velge noe. WMP er fremdeles default player, som ikke spiller lort. Åja INNSTILLINGER Spilleren laster hele tiden (uten animering) Endret 21. august 2008 av Oxygen07 Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 WMP i webleser (som ikke er IE) har alltid vært et problem hos meg. WMP er laget av Microsoft, Microsoft er kjent for å lage noe som ikke 100% virker. Alle andre playere jeg bruker i FireFox virker. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Vel om hverken WMP eller silverlight fungerer for deg har jeg ikke mye annet å foreslå. NRK virker å kommer sakte men sikkert med Flashplayer på sine programmer også, så om litt er det kanskje programmer tilgjengelig med det også. Har ikke noen windowskopi selv til å teste ting ut, men du kan vel gjøre noen søk på nettet, det er ikke uvanelig med problemer med WMP i Firefox fra min erfaring, på alle mulige nettsider. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Jeg har vært borti andre streams som bruker WMP Classic utseendet, men det er bare når WMP 10 utseendet brukes at det ikke virker. Skal FF 3.0 bruke 10+ sekunder på å starte med en AMD 3500+ 1GB maskin? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Har du prøvd å oppgradere til wmp 11? Når det gjelder oppstartstiden til Firefox så blir den nok litt dårligere etter et par måneder med samme profil er min erfaring. Prøv å ta backup av ting og lag deg en ny profil hvis det er veldig plagsomt. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Det er versjon 11 jeg bruker. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Finnes det noen plugins etc.. hvor det fjernes annonsene fra sidene Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Hvilke sider? All slags annonser, Reklame og slikt. ; ) Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 26. august 2008 Forfatter Del Skrevet 26. august 2008 Er det mulig å legge til et ikon/bilde på en av bokmerkene mine? Jeg har så mange hvite, vil gjerne ha noe slik at jeg kan skille de fra hverandre. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Det var en addon for Firefox2, men den virker ikke å være oppdatert enda til å fungere med Firefox3. Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Hvordan legger jeg til støtte for greske bokstaver i firefox 3? I følge en side med hele alfabetet skal "siste versjon av firefox" ha støtte for det, men de nevner og netscape 6.1 på den siden og jeg vet ikke når det var nytt. Om noen lurer så har jeg en online lærebok som bruker bl.a. omega for ohm og div andre greske bokstaver, men som kommer fram som bl.a. "w" hos meg. Se bilde av en side med det greske alfabetet IE vs FF, jeg vil helst bruke FF Lenke til kommentar
hernil Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Prøv med forskjellige innstillinger her: Lenke til kommentar
hernil Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Er det mulig å legge til et ikon/bilde på en av bokmerkene mine? Jeg har så mange hvite, vil gjerne ha noe slik at jeg kan skille de fra hverandre. https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/se...con&cat=all Ser flere der som gjør det du ber om. Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Har rotet litt der, enda mer nå. Men får det fortsatt ikke til å bli riktig. Får greske bokstaver i stedet for æ, ø og å, men ikke greske i tillegg til norske. Haha, nå ser jeg at jeg mangler en font i FF som IE har innebygget, den heter Symbol. Hvordan legger jeg den inn i FF? Om jeg finner det ut av meg selv gir jeg beskjed Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 http://nothing.golddave.com/?p=53 Lenke til kommentar
hernil Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Tools->options->content->advanced. Der det står western kan du bytte til greek, se om det hjelper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå