Gå til innhold

Firefox tråden (Spørsmål, råd, nyheter o.l.)

Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel om hverken WMP eller silverlight fungerer for deg har jeg ikke mye annet å foreslå. NRK virker å kommer sakte men sikkert med Flashplayer på sine programmer også, så om litt er det kanskje programmer tilgjengelig med det også. Har ikke noen windowskopi selv til å teste ting ut, men du kan vel gjøre noen søk på nettet, det er ikke uvanelig med problemer med WMP i Firefox fra min erfaring, på alle mulige nettsider.

Lenke til kommentar

Har du prøvd å oppgradere til wmp 11?

Når det gjelder oppstartstiden til Firefox så blir den nok litt dårligere etter et par måneder med samme profil er min erfaring. Prøv å ta backup av ting og lag deg en ny profil hvis det er veldig plagsomt.

Lenke til kommentar

Hvordan legger jeg til støtte for greske bokstaver i firefox 3? I følge en side med hele alfabetet skal "siste versjon av firefox" ha støtte for det, men de nevner og netscape 6.1 på den siden og jeg vet ikke når det var nytt. Om noen lurer så har jeg en online lærebok som bruker bl.a. omega for ohm og div andre greske bokstaver, men som kommer fram som bl.a. "w" hos meg.

Se bilde av en side med det greske alfabetet IE vs FF, jeg vil helst bruke FF

post-7896-1219752569_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Har rotet litt der, enda mer nå. Men får det fortsatt ikke til å bli riktig. Får greske bokstaver i stedet for æ, ø og å, men ikke greske i tillegg til norske.

Haha, nå ser jeg at jeg mangler en font i FF som IE har innebygget, den heter Symbol. Hvordan legger jeg den inn i FF? Om jeg finner det ut av meg selv gir jeg beskjed

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...