Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Firefox tråden (Spørsmål, råd, nyheter o.l.)

Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan blir jeg kvitt "Send Lenke" / "Send Link" fra høyremuseknappmenyen?

Forbanna irriterende.

Ubuntu 8.04

Skriv følgende i userChrome.css:

#context-sendlink, #context-sendpage, #context-sendimage {
   display: none !important;
}

Dette fjerner også Send Image når du høyreklikker et bilde. Hvis du vil beholde Send Image skriver du følgende istedet:

#context-sendlink, #context-sendpage {
   display: none !important;
}

Lenke til kommentar

Finnes det eit program / dings i forefox som tar backup av heile driten?

Tenker da på alle sidene man har vore innom (som ligger lagra i adress linja) Er jo blitt små avhengig av den linja etter som man har brukt den noken veker no.

Lenke til kommentar

Postet dette spørsmålet i tråden "Firefox 3" tidligere. Men siden ingen har svart prøver jeg denne tråden, som er til for spørsmål og råd.

Jeg er veldig fornøyd med Firefox 3, men opplever stadig vekk et veldig irriterende problem. Etter at jeg har surfet en stund kommer feilen. Jeg skriver inn en nettadresse/et søkeord i adressefeltet og trykker så enter. Men da jeg trykker enter skjer det ingenting. Pilen i adressefeltet reagerer heller ikke når jeg trykker på den med musen.

Jeg må da enten ha bokmerket sidene jeg skal navigere til, eller restarte firefox. Når jeg så starter Firefox opp igjen får jeg beskjed om at jeg først må drepe prosessen Firefox, for så å åpne nettleseren på nytt. Dette skjer selv om Firefox ikke låser seg, men noe er tydeligvis galt. Kan det være noen av add-onsene som jeg har tatt med fra Fx2 som er problemet?

Lenke til kommentar

Det er det første jeg har hørt av feilen, så en kan jo feilskjekke litt med addons til å begynne med for å utelukke noen av de. Eventuellt prøve en ren installasjon på siden ved å bruke Firefox Portable. For å se om det går fint med en slik installasjon av Fx3.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6

Har eit stort problem med Firefox 3. Det er umogleg å åpne/laste ned filer. Eg har gjort mesteparten av det som står her: http://kb.mozillazine.org/Unable_to_save_or_download_files, men det funker fortsatt ikkje. Problemet gjeld alle typer filer.

Sjølv om eg har satt firefox til å laste ned alle filer til C:\Temp, så får eg feilmelding om at det var umogleg å åpne C:\User\Mats\AppData\Local\Temp\*navn på fil*. Det er jo ikkje den mappa han skal laste ned til!

Endret av Slettet-xZFMnIz6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...