Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Firefox tråden (Spørsmål, råd, nyheter o.l.)

Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tah-dah! (Har ikke prøvd den.)

Prøv også Extended Statusbar som "Adds an Opera-like statusbar to Firefox that shows loaded images, bytes downloaded, average download speed, load timea ndpercentage of the page loaded".

Nattens gode gjerning ^^

EDIT: Har ett spørsmål selv:

I Fx 2 var det slik at når jeg trykket på en aktiv fane så skjedde det ingenting. I Fx 3 så bytter den til neste fane. Dette er meget forvirrende når jeg trykker på en fane uten å innse at det er den jeg har fremme, og får opp en annen fane en den jeg trykket på. Hvordan kan jeg fikse dette?

Endret av Überadri
Lenke til kommentar
Kanskje verdt å neve at det er i Ubuntu (8.04)? :p

Skriv about:config i adresselinjen og finn browser.backspace_action og endre fra 1 til 0. Da skal backspace virke.

atlef.

Edit: Burde lese hele tråden neste gang ja. cp-nilsen hadde jo svart. :-)

Endret av atlef
Lenke til kommentar

Noen som har nedlastingslink til Firefox 2 norsk versjon? Jeg får helt elending hastighet på speedometeret med nyeste versjon, og ser meg nødt til å rulle tilbake til forrige, hvertfall slik ting ser ut nå.

Lenke til kommentar

Javel, har nå FF3.

Funker fint, men i min iver fekk eg ikkje med meg kva addons som ikkje blei "overført/installert" frå FF2.

Vet det var 3 innslag, men fikk kun med meg IE tab, som blei oppdatert med ny versjon.

Så, noen som har peiling på kor eg kan finne ut kva 2 andre addons eg mangler nå i FF3. Dei står ikkje i addons lista som disabled nemlig.

Lenke til kommentar

Akvarius: Hvis du ikke husker hva det var, så trenger du de mest sannsynlig ikke. Hvis du ikke husker navnet, men hva de gjorde, så kanskje jeg eller noen andre vet hva de heter ...

I Fx 2 var det slik at når jeg trykket på en aktiv fane så skjedde det ingenting. I Fx 3 så bytter den til neste fane. Dette er meget forvirrende når jeg trykker på en fane uten å innse at det er den jeg har fremme, og får opp en annen fane en den jeg trykket på. Hvordan kan jeg fikse dette?
*bump*
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...