Überadri Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Backspace funker fett på Fx 3 her ^^ Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Kanskje verdt å neve at det er i Ubuntu (8.04)? Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Er det noen som vet om en addon som gjør at Statusbar forsvinner når den ikke er i bruk? Slik som Opera har? Den er forferdelig i veien Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Tah-dah! (Har ikke prøvd den.) Prøv også Extended Statusbar som "Adds an Opera-like statusbar to Firefox that shows loaded images, bytes downloaded, average download speed, load timea ndpercentage of the page loaded". Nattens gode gjerning ^^ EDIT: Har ett spørsmål selv: I Fx 2 var det slik at når jeg trykket på en aktiv fane så skjedde det ingenting. I Fx 3 så bytter den til neste fane. Dette er meget forvirrende når jeg trykker på en fane uten å innse at det er den jeg har fremme, og får opp en annen fane en den jeg trykket på. Hvordan kan jeg fikse dette? Endret 19. juni 2008 av Überadri Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Takker! Den første er ikke oppdatert for FF3 enda, men jeg skal sjekke innom den senere. Extended Statusbar ser bra ut, så jeg tar vel den ibruk når den første blir oppdatert! Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Det kan hende den funker i Fx 3, hvis du bruker Nightly Tester Tools og overkjører kompatibiliteten ved å høyreklikke på utvidelsen. Det kan også hende at den klikker litt, men da er det bare å avinstallere. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Takk for tipset! Skal teste det ut imorra hvis jeg orker. Artig å bruke FireFox. Har hatt Opera i 7 år nå. Forandring fryder (Bortsett fra at jeg setter opp FF til å bli skammelig lik slik min Opera har sett ut de siste 3 åra) Lenke til kommentar
cp-nilsen Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Kanskje verdt å neve at det er i Ubuntu (8.04)? Nå er vel ikke dette riktig forum eller tråd, men la gå for denne gang Skriv "about:config" i adressebaren. Let frem "browser.backspace_action" og sett verdien til '0' Lenke til kommentar
atlef Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Kanskje verdt å neve at det er i Ubuntu (8.04)? Skriv about:config i adresselinjen og finn browser.backspace_action og endre fra 1 til 0. Da skal backspace virke. atlef. Edit: Burde lese hele tråden neste gang ja. cp-nilsen hadde jo svart. :-) Endret 19. juni 2008 av atlef Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 http://itavisen.no/sak/776788/Disse_trenger_du_til_Firefox_3 De fem beste 1. Adblock Plus Dreper popups og annonser. Denne var virkelig verdt å laste ned. Å surfe på webben ble øyeblikkelig mye mer behagelig Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Noen som har nedlastingslink til Firefox 2 norsk versjon? Jeg får helt elending hastighet på speedometeret med nyeste versjon, og ser meg nødt til å rulle tilbake til forrige, hvertfall slik ting ser ut nå. Lenke til kommentar
Akvarius Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Javel, har nå FF3. Funker fint, men i min iver fekk eg ikkje med meg kva addons som ikkje blei "overført/installert" frå FF2. Vet det var 3 innslag, men fikk kun med meg IE tab, som blei oppdatert med ny versjon. Så, noen som har peiling på kor eg kan finne ut kva 2 andre addons eg mangler nå i FF3. Dei står ikkje i addons lista som disabled nemlig. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 eg gikk på verktøy->utvidelser. der sto alle mine addons som var instalert og ikke instalert. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 For dere som har problemer med add-on kompatibilitet så kan dere prøve å manuelt søke etter oppdateringer i Fx 3, eller bruke Nightly tester tools. En forklaring på hvordan det funker kan man finne i Firefox 3 tråden. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Akvarius: Hvis du ikke husker hva det var, så trenger du de mest sannsynlig ikke. Hvis du ikke husker navnet, men hva de gjorde, så kanskje jeg eller noen andre vet hva de heter ... I Fx 2 var det slik at når jeg trykket på en aktiv fane så skjedde det ingenting. I Fx 3 så bytter den til neste fane. Dette er meget forvirrende når jeg trykker på en fane uten å innse at det er den jeg har fremme, og får opp en annen fane en den jeg trykket på. Hvordan kan jeg fikse dette?*bump* Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Kan ikke si mine faner oppfører seg slikt som du sier Überadri Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Ikke her heller. Hvis jeg ikke har misforstått hva han mener selvfølgelig. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hmmm ... Etter å ha sjekket mine extensions fant jeg ut at jeg hadde slått på "tabflipping" i FLST Kan ikke huske å ha gjort det (hadde FLST i Fx 2 óg), men men, det var ihvertfall løsningen. Lenke til kommentar
CoaX- Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 finnes det en addon til ff3 som gjør at alle addons starter opp for eksempel 10 sekunder etter jeg har åpnet ff? tar jo 10-15 sekunder å starte nettleseren:P og ja, har kjapp maskin uten virus etc på Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Det er vel bare dumt? Du får jo gjort lite på de 10 sekundene, og så henger den igjen. Hvis du vil ha rask oppstart bør du se på Opera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå