Oxygen 07-12 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg lasta ned den engelske utgaven, gikk fint det. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Står jo 2.0 når jeg skal installere... Kan noen bekrefte at det der FireFox 3? Skal jeg avinstallere 2.0.0.8 versjonen først? Lenke til kommentar
cougar Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Det sto 2.0 der nettopp, men når jeg refreshet siden igjen nå står det plutselig 3.0: http://www.mozilla.com/en-US/firefox/?p=downloadday Tror jeg ville lastet ned på nytt for å være på den sikre siden... Lenke til kommentar
cougar Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Virker som selve hovedsiden med nedlastingslinken har problemer, viser nå versjon 2 igjen Men når man først får tak i nedlastingslink er det ikke noe problem, f.eks: http://download.mozilla.org/?product=firef...&lang=nb-NO Lenke til kommentar
hernil Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Det ser ut til at det er totalt kaos, noe jeg egentlig fryktet. Tar og venter til i morgen, download day er ikke slutt før 19 i morgen, så jeg satser på at alt er i orden til i morgen. Minner om tråden for Firefox 3 som finnes her. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) er en til tråd om ff3 også, så den var oppe på siste 24 isted. EDIT: var vist om hw sin artikkel. Endret 17. juni 2008 av morgan_kane Lenke til kommentar
FM Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Noen som vet om en add-on til Firefox 3.0 som viser overføringer i en egen fane slik som i Opera? Prøvde å google, men fant bare til Firefox 2.0. Takker stort for svar. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Noen som vet om en add-on til Firefox 3.0 som viser overføringer i en egen fane slik som i Opera? Prøvde å google, men fant bare til Firefox 2.0. Takker stort for svar. Jeg bruker denne. kommer ikke i en egen fane, men en liten fane nederst på skjermen. Fungerer glimrende. Endret 17. juni 2008 av O.J Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Herlig tips. Foretrekker det fremfor ..... sprettoppvinduer Lenke til kommentar
FM Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Noen som vet om en add-on til Firefox 3.0 som viser overføringer i en egen fane slik som i Opera? Prøvde å google, men fant bare til Firefox 2.0. Takker stort for svar. Jeg bruker denne. kommer ikke i en egen fane, men en liten fane nederst på skjermen. Fungerer glimrende. Takk for tipset. Mye ryddigere enn standardmåten til Firefox i alle fall. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Du kan prøve denne addon, med Nightly Tester Tools(som gjør den kjørbar i Fx3), skal visstnok fungere med Firefox3. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hei noe sted jeg kan finne forrige versjon av FF? Intalerte 3.0. Siden jeg sitter på skole pc for jeg ikke lagt til fks flashplayer som er blokka. så ma ha tilbake den eldre. Der instalerer den plugins automatisk. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Noen som vet hvordan jeg fjerner den irriterende søkemotoren øverst i høyre hjørne? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Tilpass verktøylinjer, så drar du bare søkemotoren over til det vinduet som kommer opp. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hei noe sted jeg kan finne forrige versjon av FF? http://www.oldversion.com/program.php?n=firefox Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Har man først hatt dynamiske likevekter i to år, så nøyer man seg ikke med sirka-svar med det første. Forsåvidt enig, men i alkoholsammenheng er vel ca.-svar godt nok, før man deiser oppi litt ekstra. Snedig spørsmål: Hvordan får man backspace til å gi "Back" kommandoen i FF? Må jeg legge inn et tillegg? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Det har alltid fungert sånn hos meg. Tror ikke man må gjøre noe spesielt bortsett fra å klikke musepekeren bort fra tekstbokser slik som denne jeg skriver i akkurat nå. Lenke til kommentar
toth Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Hvordan får man backspace til å gi "Back" kommandoen i FF?Må jeg legge inn et tillegg? Man går over til Opera, som har både backspace og geniale musebevegelser for slikt.. Endret 18. juni 2008 av toth Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Det har da FF også... Ihvertfall her hvor jeg sitter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå