geir__hk Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Bruker FF 2.0.0.14 her. Jeg sliter av og til med at markøren forsvinner når jeg skal srive noe inn i et tekstfelt. Noen som vet om et triks for å få den frem igjen? Kan ikke se noe sammenheng, det skjer visst bare random. [edit] Fant ut nå nettopp at hvis jeg åpner et nytt ff vindu, finner en tekstboks på nettet i det nye vinduet og skriver litt der og så lukker vinduet, så er markøren plutselig tilbake i den opprinnelige instansen av ff. Men skulle like gjerne blitt kvitt småbuggsen en gang for alle Endret 16. juni 2008 av geir__hk Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 du kan vel oppgradere til Fx3.0 og se om problemet fremstår Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Hvordan får jeg bort "Verktøylinje for bokmerker" under "Bokmerker" der oppe? Kjører RC3 btw. Lenke til kommentar
griped Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 hvordan kan jeg gjøre slikt at når jeg klikker på mailen i msn så åpnes den i firefox istedetfor IE? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Det er nok noe du må styre med i MSN, og ikke i Firefox. Har også hørt at det ikke er mulig. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Er du sikker på det? Jeg har IE som default browser så kan ikke sjekke det men om du har firefox som default browser burde det fungere? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Dette inkluderer også innlegg av typen "*Mine innlegg*". Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Endret 16. juni 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Er du sikker på det?Jeg har IE som default browser så kan ikke sjekke det men om du har firefox som default browser burde det fungere? Jeg har FF som default Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg husker jeg hadde denne funksjonen for lenge lenge siden, men tror det var i Opera. Det var sånn at jeg kunne markere en link (som ikke var klikkbar) og høyreklikket og kunne velge åpne, slik at jeg slapp å kopiere-lime-gå-til. Finnes det en addon til FireFox for dette? Lenke til kommentar
Gekonody Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg tror det er noen muligheter under Verktøy - jeg har fått det til å åpnes i FF (ny fane, hvis allerede oppe ), men jeg skal ikke påstå at jeg husker hvordan... Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) hvor kan jeg laste ned firefox 3? det var idag det skulle komme ikkesant? EDIT:er det her jeg laster det ned Endret 17. juni 2008 av morgan_kane Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 For øyeblikket er det kun utgivelseskandidater (Release Candidates - RC) man kan laste ned derifra, men senere i dag (den 17. juni) vil den endelige fullversjonen bli tilgjengelig. Så om du venter bittelitt til så slipper du å måtte oppgradere din FF3 RC3 til den endelige versjonen bare etter timer du installerte RC3. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Kjedelig at de skal være så trege da. Har ennå ikke fått noe mail om at jeg kan laste ned. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg håper for all del det vil være en torrentfil som vil telle for verdensrekordforsøket, for hundretusner som laster ned 30-40 MB via FTP blir tungt for Mozilla. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Regnermed at de har tatt til høyde for det. Dvs at de har mange mirrors. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg håper da det for dems skyld Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Tydeligvis ikke, siden gikk jo megasakte. Firefox.no er ikke oppdatert men hovedsiden tar år å laste. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 fikk mail idag og trykte på linken til firefox 3 men kom bare til ff2 :S Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Har ikke fått tak i den norske firefox 3 før nå jeg heller. Men kommer du inn på http://firefox.no/ finner du den øverst til venstre... Gikk greit å laste ned for meg nå. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 tusen takk, nå funker det. kan eg flytte alle mine add ons til ff3 eller må eg laste ned på nytt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå