Slikape Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Jeg har problemer med å vise mediefiler i firefox (fungerer i internet explorer). Eksempelvis i VG-tv så får jeg bare en svart firkant. Hvilke plugins er det jeg mangler? Endret 12. februar 2007 av Darx Lenke til kommentar
icedragon1990 Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Jeg har problemer med å vise mediefiler i firefox (fungerer i internet explorer). Eksempelvis i VG-tv så får jeg bare en svart firkant. Hvilke plugins er det jeg mangler? 7927949[/snapback] hmm kanskje no flash player eller no? Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Jeg har problemer med å vise mediefiler i firefox (fungerer i internet explorer). Eksempelvis i VG-tv så får jeg bare en svart firkant. Hvilke plugins er det jeg mangler? 7927949[/snapback] hmm kanskje no flash player eller no? 7929099[/snapback] flash har jeg (Macromedia/adobe flash player) Endret 12. februar 2007 av Darx Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Litt Offtopic men, har de en slik tråd som denne for Opera? Lenke til kommentar
Jack_The_Bull Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Er det på noen måter mulig og deaktivere "Søk på denne siden..." i FF2? Den linjen som dukker opp nederst. Den ligger under "Rediger" eller vist du trykker Ctrl + F. Spiller et spill hvor jeg må bruke de tastene sammen, og da dukker søkelinjen opp, uten at spillet pauser seg. Jæv... irriterende. Takk på forskudd for forslag og hjelp. JTB Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Jeg har sjekket ALLE innstillinger for firefox og det er ikke mulig å deaktivere søketingen Lenke til kommentar
Jack_The_Bull Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Har også kikket og søkt, men finner ikke noe. Håpet kanskje det var noe man kunne skrive i adr linjen slik du kan i Opera. Tillegg: Funne ut av det. Man laster ned denne. Endret 13. februar 2007 av Jack_The_Bull Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Jeg har problemer med å vise mediefiler i firefox (fungerer i internet explorer). Eksempelvis i VG-tv så får jeg bare en svart firkant. Hvilke plugins er det jeg mangler? 7927949[/snapback] Windows Media Player, men siden det fungerer i IE, har du det nok. Du kan se her: http://forums.mozillazine.org/viewtopic.php?t=206216 Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Jeg har problemer med å vise mediefiler i firefox (fungerer i internet explorer). Eksempelvis i VG-tv så får jeg bare en svart firkant. Hvilke plugins er det jeg mangler? 7927949[/snapback] Windows Media Player, men siden det fungerer i IE, har du det nok. Du kan se her: http://forums.mozillazine.org/viewtopic.php?t=206216 7932602[/snapback] Takk. Fant ut at jeg mangler ActiveX plugin for Firefox. Men finnes det ikke ActiveX-pluging for Firefox 2.0.0.1? Finner bare for 1.5 og eldre. Jeg lurer litt på hvordan folk som ikke har greie på data (foreldre, besteforeldre) skal kunne få til dette. Edit: Virker ikke som det finnes ActiveX plugin til Firefox 2. link da blir det reinstallering av gamle firefox for min del. Rart de gir ut en ny utgave av firefox som ikke fungerer skikkelig. ActiveX brukes jo mange steder. Endret 13. februar 2007 av Darx Lenke til kommentar
AndyS Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 jeg VET jeg er dust, men nå jeg skal åpne mailen min (hotmail) via msn, kommer den opp i IE. åssen får jeg den opp i firefox? Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Har du satt Firefox som standard nettleser? Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 jeg VET jeg er dust, men nå jeg skal åpne mailen min (hotmail) via msn, kommer den opp i IE. åssen får jeg den opp i firefox? 7933930[/snapback] Du er langt fra den eneste som har lurt på det, og det, såfremt jeg vet, går ikke! Lenke til kommentar
tfw Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 IE er standard i windows. firefox er bare en extra tillegs nettleser du kan ha som du laster ned. det slipper du med IE siden IE er standard i windows. FF skulle vært standard du kan sette ff som standard. men den funker bare på hurtigknapper men ikke som standard internet leser Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 IE er standard i windows. firefox er bare en extra tillegs nettleser du kan ha som du laster ned. det slipper du med IE siden IE er standard i windows. FF skulle vært standard du kan sette ff som standard. men den funker bare på hurtigknapper men ikke som standard internet leser 7934300[/snapback] Du kan sette Fx som standard nettleser, problemet er heller det at MSN selv starter IE. Den sender ikke en kommando om å gå til en viss internettadresse, men at du skal bruke nøyaktig IE. Uansett: Man finner ikke alle innstillinger i kontrollpanelet. Man finner heller veldig få. Faktisk kun en brøkdel. Om du vil endre på veldig mye skriver du about:config der du skriver inn adresser og trykker enter. Der får du nok nok å endre Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Noen som vet om det finnes en plugin som gjør at man kan markere mange linker og så åpne alle samme? Eventuelt bare en måte å få det til på? Endret 13. februar 2007 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Rart de gir ut en ny utgave av firefox som ikke fungerer skikkelig. ActiveX brukes jo mange steder. 7933792[/snapback] Active-X er en MS-teknologi for Internet Explorer. At sider fortsatt bruker det i 2007 er en skandale. Hvis du ikke får det til, kan du alternativt installere extension som heter Mediaplayerconnectivity og for eksempel spille av med VLC. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Rart de gir ut en ny utgave av firefox som ikke fungerer skikkelig. ActiveX brukes jo mange steder. 7933792[/snapback] Active-X er en MS-teknologi for Internet Explorer. At sider fortsatt bruker det i 2007 er en skandale. Hvis du ikke får det til, kan du alternativt installere extension som heter Mediaplayerconnectivity og for eksempel spille av med VLC. 7935887[/snapback] ok. visste ikke at det var MS-teknologi. Det forklarer det meste Mediaplayerconnectivity fungerte bra! Endret 13. februar 2007 av Darx Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 Når kommer denne nye firefoxen offisielt? Husker at når FF2 kom var det litt ståei rundt omkring. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Når kommer denne nye firefoxen offisielt? Husker at når FF2 kom var det litt ståei rundt omkring. 7949789[/snapback] tviler på at det er med det helt første, de driver tross alt bare med alfa testing. Lenke til kommentar
AndyS Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Noen som veit om no som sletter alle sider man har vært inne på, cookies osv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå