Skagen Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Om du trykker CTRL+ALT+DEL og går i Prosesser, kjører Firefox-prosessen? I så fall kan du prøve å avslutte den og starte Firefox på nytt. Lenke til kommentar
embark Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Lurer litt på hvorfor Firefox ikke klarer å huske proxy-innstillingene etter at jeg har startet PC-en på nytt. Dette har aldri vært et problem før. Ikke det at det er et veldig stort problem, men det er litt irriterende. Lenke til kommentar
m99 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Mozilla Firefox, Portable Edition 3 Release Candidate 1 er endelig klar. http://portableapps.com/apps/internet/firefox_portable/test Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 http://www.favbrowser.com/mozilla-complain...-same/#more-390 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 .... Jeg har slettet og instalert firefox på nytt, men ingenting skjer.Det er fordi at når du reinstallerer firefox, så er det kun exe-fila og noen andre filer i samme mappen som skrives over på nytt, mens at profilen (som seff er korrupt) ikke forandres. Løsning: Slett profilen!!! Les mer om FF profiler her. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Er det mulig å nedgradere Firefox igjen? Innstallerte 3.0, men dum som jeg er så tenkte jeg ikke på at mine kjære add-ons ikke funker der enda. Jeg vil derfor tilbake til 2 inntil add-ons'ene er sluppet til 3.0. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Prøv å avinnstallere Fx 3, og legge inn igjen versjon 2. Tror det skal funke, men endringer du gjorde med Fx 3 vil ikke bli husket (i bokmerker ol. ) Endret 20. mai 2008 av hernil Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Men vil da bookmarks og annet jeg da hadde fra før forsvinne? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Ja, jeg tror det. Ta backup for sikkerhetsskyld. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Får fortsatt irriterende kursivlignende skrift i FF på noen typer tekst. merkelig nok skjer ikke dette med IE. Står i fare for å hoppe over til en annen nettleser. Har hatt same problemet lenge no. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Nå har jeg testet 3.0 RC1 noen timer og allerede så merker jeg at det sinnsvake minnesluket ikke er borte. Det har jo vært lovet i lengre tid at dette skulle bli bedre.. I tillegg er ikke de fire add-ons'ene som jeg bruker kompitabel enda Terningkast etter noen timer: 2 Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Nå har jeg testet 3.0 RC1 noen timer og allerede så merker jeg at det sinnsvake minnesluket ikke er borte. Hvor mye er "sinnsvakt" minnesluk? Hvor mye av total-RAM blir brukt? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Har hatt over 800MB, så kan bli litt ekstrem. Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg får ikke spilt av videoene på VGTV med Firefox, hva er galt? http://atvs.vg.no/player/index.php? Jeg har flashplayer, og jeg får spilt av videoer på frk youtube. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Eg bruker Outlook 2007 som epostleser (Exchange...) og bruker firefox som stadnard webleser. Når eg trykker på linker i Outlook, og det er ingen firefox'er som køyrer får eg denne feilmeldinga: http://img86.imageshack.us/img86/5104/05252008021329nj5.png Noken som har snøring på kvifor eg får den? og kordan eg kan få den bort? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Noen som vet når Adobe kommer med en ny Flash Player som faktisk FUNKER i Firefox? Er rimelig fed up av måtte åpne Safari hver gang jeg skal se en film på YouTube, eller spille et spill o.l. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Noen som vet når Adobe kommer med en ny Flash Player som faktisk FUNKER i Firefox? Er rimelig fed up av måtte åpne Safari hver gang jeg skal se en film på YouTube, eller spille et spill o.l. Da er det deg det er problemer med, jeg har overhodet ingen problemer med verken Youtube eller spill i Firefox Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Så det tilfeldig at alle mine tre maskiner med Firefox har dette problemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå