JFM Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 IRC, musebevegelser. Ingen av dem virka bra Lenke til kommentar
JFM Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Vell. Fikk Chatzilla til å funke. Men syntes ikke programmet var veldig bra. Men det gå greit nok. Gidder ikke bruke mIRC, så Chatzilla får være Men jeg forstod meg ikke på hvoran man fikser mus-snarveiene. Hjelp å få? Foresten. Hvordan kan man legge til en sånn "ny fane"-knapp? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Ny fane knapp: høyreklikk ved siden av hjelp -> trykk costumize -> dra new tab knappen der du vil ha den. Når det gjelder musebevegelser så ga jeg deg bare link til søket på addons.mozilla.com, vet ikke hvilken du valgte, men jeg bruker Fx 3 beta 5 så flere av dem er ikke kompatible med min versjon. Blir nok nødt til å overlate stafettpinnen til noen andre på denne. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 (endret) Ny fane knapp: høyreklikk ved siden av hjelp -> trykk costumize -> dra new tab knappen der du vil ha den. Når det gjelder musebevegelser så ga jeg deg bare link til søket på addons.mozilla.com, vet ikke hvilken du valgte, men jeg bruker Fx 3 beta 5 så flere av dem er ikke kompatible med min versjon. Blir nok nødt til å overlate stafettpinnen til noen andre på denne. Fikk til dette med fane-knapp Jeg prøvde dissse: Mouse Gestures FireGestures Endret 26. april 2008 av JFM Lenke til kommentar
ssf Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg bruker all-in-one gestures, veldig lett å tilpasse Lenke til kommentar
JFM Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Jeg bruker all-in-one gestures, veldig lett å tilpasse Link? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Det hadde tatt deg kortare tid å søke etter den: https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/12 Lenke til kommentar
hernil Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Er nummer to på linken jeg gav deg lenger opp, men her har du direktelink. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 (endret) Sorry at jeg ikke leita selv. Men har litt problemer med nettet. Edit: all-in-one gestures funka fjell Takk Endret 27. april 2008 av JFM Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Fx3 vs Opera 9.5 - Performace test Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 http://www.favbrowser.com/firefox-security-here-we-go-again/ It looks like there are some issues with the Firefox 2 Vietnamese Language Pack 2.0. According to bugzilla.mozilla.org, file contains malicious code. Language pack author PC was infected with the virus so it can’t directly affect you. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 http://www.favbrowser.com/lost-firefox-bookmarks/ Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Er det andre enn meg som også har problemer ved at enkelte ganger når man skriver innlegg/åpner tråder i faner her på forumet, så lastes ikke siden ordentlig. Jeg får bare opp det helt øverste hvor det står "diskusjon.no", og alt annet er borte. Så må jeg oppdatere siden, så kommer det fram. Veldig irriterende. Endret 9. mai 2008 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 http://www.favbrowser.com/lost-firefox-bookmarks/ Wow, har ikke hørt om det problemet før. Tror å bruke Foxmarks vil også hjelpe i en slik situasjon, da det bare ville være å laste ned bokmerkene som lagret på deres servere. Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg har tre problemer med firefox, vet ikke om de er så kjente: - Plutselig spiser den opp masse minne/CPU kraft (varierer) og jeg må gå ut av programmet og inn igjen. - Av og til bare lukker den seg bare uten videre, dette er gjerne når jeg har flere ting oppe samtidig. - Av og til blir den veldig treg når jeg skal bruke musa til å skifte faner, dette skjer gjerne når jeg har mye oppe. Da går det raskere å bruke ctrl-tab. Virker som det blir en "forsinkelse" på 10-15 sek, veldig irriterende. Dette gjelder også ved lukking av faner med musa. Noen som har noen ideer? Bruker nyeste versjonen. Takk Lenke til kommentar
hernil Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Firefox er kjent for å spise en del minne, men dette er forbedret i Fx 3. Ustabilitet og overdreven cpu bruk og kræsj kan også skyldes dårlige add-ons. Lenke til kommentar
Kingleverpostei Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Hei Jeg har et problem med firefox. Nå jeg trykker på firefox ikonet og åpner nettleseren skjer det ingenting! F.eks hvis jeg skal gå på hardware.no så står nettleseren og jobber hele tiden. Jeg har slettet og instalert firefox på nytt, men ingenting skjer. Noen som vet??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå