Gå til innhold

Firefox tråden (Spørsmål, råd, nyheter o.l.)

Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har det skjedd noe veldig rart. Hvis jeg prøver å gå inn på hw.no, akam.no og de andre sidene i HW-nettverket fryser Firefox og må lukkes. :omg:

Det gjelder altså kun HW-sidene, med unntak av diskusjon.no og kulturo.no. Problemet oppstod idag, uten at jeg gjorde noe (tror jeg). Oppdaterte til nyeste versjon av Fx nå (etter at problemet oppstod), men hjalp ikke. Særdeles merkelig ... Andre som har problemer?

Lenke til kommentar

Har et problem med Firefox nå. Av en eller annen grunn nekter reven å åpne seg når jeg klikker på ikonet. Når jeg ser i oppgavebehandlingen, ser jeg at prosessen starter opp, men ikke noe internett-vindu kommer opp! Dette er veldig irriterende, da jeg har flere passord lagret i Firefox, som jeg ikke har i IE. Sitter i en militærleir langt unna hjemmet nå, så flere av disse passordene er utilgjengelige - og det er mange av dem jeg ikke lenger husker i hodet. Jeg har prøvd å installere nyeste Firefox, avinstallert, slettet innhold i Firefox-mappa, og reinstallert. Ingen ting gir positivt resultat.

Noen som har noen svar på dette problemet? Det ville vært veldig, veldig fint. :)

Jeg kjører forøvrig Vista, om det skulle ha noe å si. Ingen ting ble gjort med Firefox før problemet oppsto. Det bare 'plutselig skjedde'.

Lenke til kommentar

Hei! Jeg har et problem med Firefox 2.0.0.14. Videoer på f.eks dagbladet eller vg eller hva det nå måtte være, nekter å spilles av. Den viser kanskje de første 5 sekundene, og så stopper det. Disse 5 sekundene er forøvrig uten lyd. Når jeg åpner IE, så spilles videoen av fint.

Noen som har peil på hva jeg kan gjøre med dette? Kjent problem?

Lenke til kommentar

Hei. Jeg bruker vanligvis Opera som nettleser. Men har lyst å gi Firefox et forsøk.

I denne forbindelse har jeg noen spørsmål:

-Kan man bruke FF som irc-klient?

-I opera har man snarveier på musa. F.eks at mån holder inne høyre musetast og trekker musa til venstre. Da går man tilbake til forige side. Går det i FF?

Kommer sikker på flere spørsmål etter hvert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...