Sniken_123 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Delvis rett, noen addons "trigger" den til å skru seg på. Stemmte det ja.. Fjernet en youtube downloader og den forsvant, takker Lenke til kommentar
vezeil Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Hvordan får jeg flere linjer nedover på bookmarks toolbar. Funker ikke med den tweaken fra gamle firefox 1.5. Har 3 BETA 5. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Mange av artiklene jeg leser på nettet, bl.a på HW blir kursivskrift. Hvordan blir jeg kvitt dette? Har ikke forandra på noen standardinnstillinger. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Jeg hadde samme problemet, men så omstartet jeg PC-en. Lenke til kommentar
O.J Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 skjer selv etter en omstart av PC-en. Har hatt det en stund nå. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Mozilla Fennec exposed, be warned Opera... Lenke til kommentar
hernil Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Det ser spennende ut, men det er nok ingen konkurrent til Opera mini. Noen som vet om den vil støtte alle eksisterende Fx add-ons. Hvis det er tilfellet så snakker vi om en utrolig kraftig mobilnettleser (som vil kreve tilsvarende kraftig mobil). Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Noen som har tips til hvordan man kan unngå at FF mister fokus i tekstbokser?? Det skjer til stadighet, og er enormt irriterende. Sånn som boksen jeg skriver i nå her på forumet; plutselig er ikke cursoren der lengre, og tilfeldigvis trøkker jeg backspace - og gjett hva som skjer da. Jo, den forriga side kommer opp og jeg mister all teksten Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 De gangene jeg har opplevd at fokus plutselig forsvinner har det vist seg å være popups som ligger nede på startlinja. Men det kan også være toolbars som stjeler fokuset. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Fx "mister fokus" i tekstbokser fordi siden blir lastet pa nytt nar du trykker tilbake. Opera er vel den eneste nettleseren som ikke gjor det. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Mja, jeg ser at jeg mister fokus når cursorn ikke er der lengre. Tilbake-trøkkinga KAN være en ting jeg gjør etterpå, rent tilfeldig. Kan også skrive flere ord før jeg oppdager det, ser ofte på tastaturet når jeg skriver Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Hvem tror du vinner racet om å lansere en stabil versjon først? Blir det Opera 9.5, Firefox 3, eller IE8? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Stemte på Opera der, 9.50 har tross alt vært i beta en god stund lengre enn Fx 3. Tipper at det blir ganske likt. Opera kanskje i slutten av Mai, begynnelsen av Juni, mens Fx i slutten av Juni tenker jeg. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Noen som har tips til hvordan man kan unngå at FF mister fokus i tekstbokser?? Det skjer til stadighet, og er enormt irriterende. Sånn som boksen jeg skriver i nå her på forumet; plutselig er ikke cursoren der lengre, og tilfeldigvis trøkker jeg backspace - og gjett hva som skjer da. Jo, den forriga side kommer opp og jeg mister all teksten Skjer ikke i Opera ! Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Opera er møkk i forhold til FF. Jeg fant nettopp en addon som lar meg markere tekst på websida med ulike farger - slå den! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Kan man med firefox som med internett explorer å kjøre filen istedenfor å nedlaste den. Syns det er en veldig grei måte å nedlaste filer som skal installeres og du ikke trenger selv installasjonsfila. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 I IE kunne jeg åpne feks. Word-filer i IE, går det an å gjøre noe tilsvarende i Fx? PC-en pleier å gå i stå hver gang jeg åpner Word, Powerpoint e.l. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Det er vel en sikkerhetsfunksjon som gjor at du ikke far apnet .exe filer og lignende direkte. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Noen måter å unngå det på? Blir jo irriterende å måtte nedlaste alt, for å kjøre det. Både opera og IE støtter å kjøre exe filer. Endret 14. april 2008 av Blåbær Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå