Gå til innhold

Firefox tråden (Spørsmål, råd, nyheter o.l.)

Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har brukt Fx3 siden beta 1 og har selvfølgelig en og annen kræsj iblant, men det er veldig sjelden (sjeldnere og sjeldnere for hver beta), og jeg syns det er mer positivt enn negativt ved å oppgradere.

Noen fordeler er; raskere (både på lasting av sider og programmet generelt), genialt adressefelt, nytt bokmerkesystem, endringer på ikonene design (subjektivt).

Alle add-ons funker ikke ennå, men det kommer seg, og de fleste andre (ikke de som er bokmerke-relatert) funker med nightly tester tool.

Lenke til kommentar

Hei, når jeg skal krysse ut firefox kommer det IKKE opp en melding midt på skjermen om jeg virkelig vil lukke firefox, som det var i starten..

Hvordan får jeg den tilbake? For det hender at jeg trykker litt for fort:P Så trenger den litt:P

Lenke til kommentar

Jeg får error (firefox avslutter) hver gang jeg har sett en quicktime-snutt på vgTv og når jeg skal lukke fanen med videosnutten.

post-87910-1207061619_thumb.png

Er det flere som får samme feilen? Filmsnutten finnes her. Og jeg brukte quicktime versjon 741 herfra - nyeste versjon.

Prøvde med en litt eldre qt versjon, men får samme feilen.

Bruker nyeste versjon av firefox (2.0.0.13) men har så skjeldent behov for qt plugin at jeg ikke vet om dette er et problem som også ville ha skjedd i eldre ff versjoner.

Lenke til kommentar

Hei! Jeg har fått ett leit problem der firefox slutter å svare..

Eller, Firefox henger seg ikke, jeg kan tabbe rundt, legge det opp og ned, skrive i søkebokser o.l men nede i vesntre hjørnet vil det stå "stoppet" og jeg kan ikke loade nye sider.

Jeg har googlet problemet, men fant bare hjelp der de pratet om en spessiel addon som ødela, denne addonen hadde ikke jeg og det virket ikke for meg av den grunn.

Alle andre med samme problemet (som jeg har funnet) fekk abre råd som "reinnstaler"

men av en eller annen grunn har jeg er lyst å løse problemet og eventuelt kunne fikse det neste gang..

Noen som har tips?

Mvh HadHa

Lenke til kommentar
Hvis det er en vanlig verktøylinje så går det vel an å høyreklikke og fjerne haka som hører til den verktøylinja?

Er ikke helt noob heller da. Har prøvd alle varianter av vis og verktøyslinjer og lignende.

Endret av Sniken_123
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...