ssf Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Noen som vet noe mer om når det er snakk om en rc-kandidat eller final?? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Beta 5 kommer mot slutten av måneden, og etter det tror jeg at det er snakk om rc-releaser. Lenke til kommentar
ssf Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Okei. Hvordan er beta 4 da? Bra nok til å slutte å bruke fx2, eller bør jeg vente ei lita stund.. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Firefox 3 Beta 4 fungerer helt fint her. Det største problemet er heller at noen extensions muligens ikke vil fungere. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Jeg har brukt Fx3 siden beta 1 og har selvfølgelig en og annen kræsj iblant, men det er veldig sjelden (sjeldnere og sjeldnere for hver beta), og jeg syns det er mer positivt enn negativt ved å oppgradere. Noen fordeler er; raskere (både på lasting av sider og programmet generelt), genialt adressefelt, nytt bokmerkesystem, endringer på ikonene design (subjektivt). Alle add-ons funker ikke ennå, men det kommer seg, og de fleste andre (ikke de som er bokmerke-relatert) funker med nightly tester tool. Lenke til kommentar
aXXo Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Hei, når jeg skal krysse ut firefox kommer det IKKE opp en melding midt på skjermen om jeg virkelig vil lukke firefox, som det var i starten.. Hvordan får jeg den tilbake? For det hender at jeg trykker litt for fort:P Så trenger den litt:P Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Verktøy -> Innstillinger -> Faner -> sett merke Advar ved lukking av flere faner Den du mente? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Kanskje han mener nar det bare er 1 fane, iogmed at tilogmed Firefoxprogrammet lukker seg ved ctrl+w Lenke til kommentar
aXXo Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Verktøy -> Innstillinger -> Faner -> sett merke Advar ved lukking av flere fanerDen du mente? Jupp;) Det funka:D Takk skal du ha;) Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg får error (firefox avslutter) hver gang jeg har sett en quicktime-snutt på vgTv og når jeg skal lukke fanen med videosnutten. Er det flere som får samme feilen? Filmsnutten finnes her. Og jeg brukte quicktime versjon 741 herfra - nyeste versjon. Prøvde med en litt eldre qt versjon, men får samme feilen. Bruker nyeste versjon av firefox (2.0.0.13) men har så skjeldent behov for qt plugin at jeg ikke vet om dette er et problem som også ville ha skjedd i eldre ff versjoner. Lenke til kommentar
HadHa Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hei! Jeg har fått ett leit problem der firefox slutter å svare.. Eller, Firefox henger seg ikke, jeg kan tabbe rundt, legge det opp og ned, skrive i søkebokser o.l men nede i vesntre hjørnet vil det stå "stoppet" og jeg kan ikke loade nye sider. Jeg har googlet problemet, men fant bare hjelp der de pratet om en spessiel addon som ødela, denne addonen hadde ikke jeg og det virket ikke for meg av den grunn. Alle andre med samme problemet (som jeg har funnet) fekk abre råd som "reinnstaler" men av en eller annen grunn har jeg er lyst å løse problemet og eventuelt kunne fikse det neste gang.. Noen som har tips? Mvh HadHa Lenke til kommentar
Sniken_123 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Idag når jeg startet firefox så var det en tykk linje på bunnen av vinduet noen som vet hvordan den kan fjernes? Vet ikke hvorfor jeg fikk lyst til å teine en "mario" menne... Og ja, jeg vet at det er en dårlig teining Lenke til kommentar
ssf Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Har hatt den en gang jeg og. TROR det har noe med add onen som heter download statusbar å gjøre??? Men ikke sikker... eller adblock kanskje.. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Delvis rett, noen addons "trigger" den til å skru seg på. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hvis dere ser godt på¨bildet så ser dere at statusbaren er unormalt stor, er det ikke det som er problemet? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 For meg ser det ut som det er ei ekstra verktøylinje under statuslinja. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Ah, beklager. Så ikke den linja under. Pilene pekte jo slik mot den vanlige statuslinja. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Hvis det er en vanlig verktøylinje så går det vel an å høyreklikke og fjerne haka som hører til den verktøylinja? Lenke til kommentar
Sniken_123 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Hvis det er en vanlig verktøylinje så går det vel an å høyreklikke og fjerne haka som hører til den verktøylinja? Er ikke helt noob heller da. Har prøvd alle varianter av vis og verktøyslinjer og lignende. Endret 4. april 2008 av Sniken_123 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå