Gå til innhold

Firefox tråden (Spørsmål, råd, nyheter o.l.)

Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Står 10-14 mars på siden deres. Står også at beta 5 skal ut sent i mars, ser ut som de nærmer seg rc snart.

Thx. Trodde det var en offisiell side jeg hadde hentet info om release fra (torsdag/fredag), har nå erstattet den med linken din.

Lenke til kommentar

Jeg får opp denne feilmeldingen hver gang jeg åpner firefox. Hvordan fikser jeg det? Har lasta ned en mappe som heter bugzilla, men den vet jeg ikke hvordan jeg får brukt.

2000753421026115155_rs.jpg

Den kommer opp flere ganger og det resulterer i at jeg mister alle mine ad-ons.

Endret av Gaston
Lenke til kommentar

Er det noen som vet om noen minimalistiske builds av Firefox 3 beta/nightly? Firefox 3 er ganske så bra synes jeg, men inneholder mye unødvendig møl som jeg gjerne skulle vært foruten.

Er det noen her som snekrer egne builds?

Lenke til kommentar

Går det ikke an å "Save target as.." eller "Lagre mål som.." slik som i IE? Dette er en genial komando når du skal lagre f.eks. bilder som er i thumbnails. Det er jo en "Lagre lenke som" med det lagrer det kun i .html eller lignende. Noen som har svaret?

Endret av Sniken_123
Lenke til kommentar
Sniken: Lagre lenke som... lagrer som i IE. Om det er en .zip-fil det lenkes til lagrer den som zip fil. Eller?

Vet ikke hva som sjer med en .zip fil. De er uansett bare å trykke på som oftest.

Men fungerer det hos andre å trykke "Lagre lenke som.."? Bruker dere den nye beta'en?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...