Matsemann Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Er jeg faktisk enig i. Den stopper ofte opp et øyeblikk og blir helt uresponsiv, før alt virker som det skal igjen. Varer bare ett lite øyeblikk. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Noen andre som opplever startup-tiden pa Fx3 som veldig veldig treig? Forste gang jeg startet den, var alt lynraskt. Men sa plutselig ble det kjempetreigt. Treigere startup enn Opera. Men sidene laster raskt. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Se hvilke verdier ''nglayout.initialpaint.delay'' har under about:config. Sett den til 0. Sjekk ''network.http.request.max-start-delay'' med det samme. Denne kan du også sette til 0. Videre, klikk deg inn hit: C:\Documents and Settings\*ditt navn*\Local Settings\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\*tilfeldig nr.*\Cache Slett alt av filer i cache-mappen, så sletter du resten av ''Private Data'' via Firefox. Gå ut av Firefox, og sett i gang en defragment. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Kan ikke akkurat klage gitt, prøvde nå å lukke Fx (3b2) for så å starte på nytt etter en liten stund, og det tok ikke mer enn 3 sekunder med 9 faner (litt lenger tid til alt var lasta da... ). Ble imponert der ja! (var så fort at jeg skal teste et par ganger til... ) Kan forresten nevne at jeg hadde 12 aktive add-ons og at jeg har brukt betaen daglig siden den kom ut. edit: prøvde igjen med litt lenger ventetid og ente da med ca. 6-7 sekunder, kan ikke klage på den. Endret 11. januar 2008 av hernil Lenke til kommentar
hernil Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Se hvilke verdier ''nglayout.initialpaint.delay'' har under about:config. Sett den til 0. Sjekk ''network.http.request.max-start-delay'' med det samme. Denne kan du også sette til 0. Videre, klikk deg inn hit: C:\Documents and Settings\*ditt navn*\Local Settings\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\*tilfeldig nr.*\Cache Slett alt av filer i cache-mappen, så sletter du resten av ''Private Data'' via Firefox. Gå ut av Firefox, og sett i gang en defragment. Bruker du Fx3? Strengen ''nglayout.initialpaint.delay'' finnes ikke i about:config og jeg har ingen cache mappe heller. Det er ganske mye endret i Fx3 så gamle Fx2 triks funker ikke nødvendigvis. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Noen som vet om en god nedlastings-extension til Fx2? Skal laste ned klienten til Lineage II på ca 3 gb, og det er da greit om den kan fortsette uten problemer hvis jeg ønsker å sette den på pause intill videre, nettet skulle få problemer, strømmen skulle gå e.l. Slik som det er i dag, stopper hele greia opp hvis det trådløse nettet skulle få problemer... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 DownThemAll, men å finne en torrent hadde vært en bedre idé. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Selv bruker jeg Download Stutusbar. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 DownThemAll, men å finne en torrent hadde vært en bedre idé. Takker for den Tenkte det samme, men har ikke funnet noen offisiell sak (noe de egentlig burde lagt ut), som jeg da vet er virus/spyware/addon-fri, og som er relativt oppdatert i forhold til dagens klient. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Ville na brukt FTP pa slike filer. Mener det skal vaere litt mer stabilt enn HTTP. (Opera har innebygd nedlaster som kan pauses) Lenke til kommentar
hernil Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Det har Fx3 også Ståle. (Fx2 også hvis du bruker Download Statusbar) Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Men Fx3 er ikke ute enda Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Og dette er en tråd for Fx Lenke til kommentar
tomniel Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hvor på min pc finner jeg mine firefox bokmerker? fått ny pc og vil gjerne få flytter over mine bokmerker Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Trykk Bokmerker i Firefox -> Behandle bokmerker -> Fil -> Eksporter. Lagre filen du får, og åpne den i Fx neste gang ved å gjøre det samme, men importer istedet for eksporter. Lenke til kommentar
tomniel Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Trykk Bokmerker i Firefox -> Behandle bokmerker -> Fil -> Eksporter. Lagre filen du får, og åpne den i Fx neste gang ved å gjøre det samme, men importer istedet for eksporter. du er en knupp! takk Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg leste tidligere i denne tråden (tror jeg) at blant annet Ståle var veldig nøye på at Firefox forkortes Fx og ikke Ff, kan du/dere forklare meg hvorfor? Microsoft forkrtes jo med Ms, Battlefield 2 med BF 2, Hardware med hw osv. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 del.icio.us er en side pa internett som man kan laste opp bokmerkene sine. Fx har en addon, som gjor at du kan synkronisere bokmerkene dine med andre maskiner. (Opera 9.5 har Opera Link, som kommer innebygd. ( men det skal ikke taes opp i denne traden, sjekk Opera-traden min (link i sig))) Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Men Opera 9.5 er ikke ute ennå...? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg leste tidligere i denne tråden (tror jeg) at blant annet Ståle var veldig nøye på at Firefox forkortes Fx og ikke Ff, kan du/dere forklare meg hvorfor? Microsoft forkrtes jo med Ms, Battlefield 2 med BF 2, Hardware med hw osv. http://kb.mozillazine.org/Talk:Spelling_Firefox Men Opera 9.5 er ikke ute ennå...? Neinei, det er riktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå