Gå til innhold

Firefox tråden (Spørsmål, råd, nyheter o.l.)

Gaston

Anbefalte innlegg

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Se hvilke verdier ''nglayout.initialpaint.delay'' har under about:config. Sett den til 0. Sjekk ''network.http.request.max-start-delay'' med det samme. Denne kan du også sette til 0. Videre, klikk deg inn hit: C:\Documents and Settings\*ditt navn*\Local Settings\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\*tilfeldig nr.*\Cache

Slett alt av filer i cache-mappen, så sletter du resten av ''Private Data'' via Firefox. Gå ut av Firefox, og sett i gang en defragment.

Lenke til kommentar

Kan ikke akkurat klage gitt, prøvde nå å lukke Fx (3b2) for så å starte på nytt etter en liten stund, og det tok ikke mer enn 3 sekunder med 9 faner (litt lenger tid til alt var lasta da... ). Ble imponert der ja! (var så fort at jeg skal teste et par ganger til... )

Kan forresten nevne at jeg hadde 12 aktive add-ons og at jeg har brukt betaen daglig siden den kom ut.

edit: prøvde igjen med litt lenger ventetid og ente da med ca. 6-7 sekunder, kan ikke klage på den. :)

Endret av hernil
Lenke til kommentar
Se hvilke verdier ''nglayout.initialpaint.delay'' har under about:config. Sett den til 0. Sjekk ''network.http.request.max-start-delay'' med det samme. Denne kan du også sette til 0. Videre, klikk deg inn hit: C:\Documents and Settings\*ditt navn*\Local Settings\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\*tilfeldig nr.*\Cache

Slett alt av filer i cache-mappen, så sletter du resten av ''Private Data'' via Firefox. Gå ut av Firefox, og sett i gang en defragment.

Bruker du Fx3? Strengen ''nglayout.initialpaint.delay'' finnes ikke i about:config og jeg har ingen cache mappe heller. Det er ganske mye endret i Fx3 så gamle Fx2 triks funker ikke nødvendigvis. ;)

Lenke til kommentar

Noen som vet om en god nedlastings-extension til Fx2? Skal laste ned klienten til Lineage II på ca 3 gb, og det er da greit om den kan fortsette uten problemer hvis jeg ønsker å sette den på pause intill videre, nettet skulle få problemer, strømmen skulle gå e.l.

Slik som det er i dag, stopper hele greia opp hvis det trådløse nettet skulle få problemer...

Lenke til kommentar
DownThemAll, men å finne en torrent hadde vært en bedre idé. ;)

Takker for den ;)

Tenkte det samme, men har ikke funnet noen offisiell sak (noe de egentlig burde lagt ut), som jeg da vet er virus/spyware/addon-fri, og som er relativt oppdatert i forhold til dagens klient.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...