Gå til innhold

Firefox tråden (Spørsmål, råd, nyheter o.l.)

Gaston

Anbefalte innlegg

Jeg har gjort forandringer inne på about:config for lenge siden, og nå vil jeg tilbakestille de. Men jeg har glemt nøyaktig hvilke innstillinger jeg forandret på.

Hvordan kan jeg stille tilbake about:config-innstillingene til standard? Har prøvd å re-installere hele FireFox og slette profilen min, innstillingene ble fortsatt værende der.

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

hvis du ikke får det i IE heller kan det være trøbbel med sida. du kan prøve en "hard refresh" hold inne shift når du trykker på oppdater.

lurte forresten om noen visste noe om når den første Fx3 betaen kommer. har klart å holde meg unna alpha versjonene, da jeg sikkert hadde brukt alt for mye tid for å rote rundt og til slutt irritere meg over at det ikke funker, men nå må det vel komme en beta snart?

såvidt jeg har skjønt har mozilla et litt annet system på det, versjonene de slipper må være stabile nok for almenheten for å kalles beta, så hvis det f.eks. kommer en for ustabil versjon etter 2 betaer kan den kalles alpha. stemmer det? :hmm:

har veldig lyst til å begynne med firefox 3 nå :p

Lenke til kommentar

Det går ikke, i firefox kommer det user posted image opp uansett hva jeg gjør, eller så er det bare et tomt felt der bildet skal være. Dette skjer rimelig ofte på denne siden, så med mindre det er mange flere som opplever det samme så er det noe som er galt her. I IE så kommer det også opp user posted image, og hvis jeg trykker på vis bilde, så forsvinner teksten og det blir bare et tomt felt der. Så etter noen sekunder kommer meldinga tilbake igjen.

Lenke til kommentar

jeg fikk det på 2 bilder. det er enten fordi brukeren har fjerna bildet, siden man har en viss plass til å legge ut vedlegg på her på forumet så må man fjerne noen med jevne mellomrom. da blir det en såkalt "user posted image" eller det kan være at serveren bildet er lagt på f.eks. bilder.no (eller hva det nå heter :p) bruker for lang tid på å svare på forespørselen så nettleseren ikke får lastet ned bildet (er ikke helt sikker på den).

uansett det er ikke noe firefox relatert problem siden det skjer i IE også, så det er ikke så mye å gjøre med det.

(en grei regel når en side ser rar ut er å holde shift mens du trykker oppdater, da vil det laste ned alle elementer på nytt. det hjalp for meg senest i dag med wikipedia som hadde slått seg vrang.)

Lenke til kommentar
lurte forresten om noen visste noe om når den første Fx3 betaen kommer. har klart å holde meg unna alpha versjonene, da jeg sikkert hadde brukt alt for mye tid for å rote rundt og til slutt irritere meg over at det ikke funker, men nå må det vel komme en beta snart?

såvidt jeg har skjønt har mozilla et litt annet system på det, versjonene de slipper må være stabile nok for almenheten for å kalles beta, så hvis det f.eks. kommer en for ustabil versjon etter 2 betaer kan den kalles alpha. stemmer det? :hmm:

har veldig lyst til å begynne med firefox 3 nå :p

anyone? :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Noen av dere som merker endel tregheter etter 2.0.0.11-oppdateringen når man besøker sider med Flash? Siste versjon av Flash og Firefox 2.0.0.11 har blitt til en vond knute. Firefox bruker mer ressurser enn det den gjorde fra før og det tar lengre tid å komme inn på sider med Flash-innhold.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...