Pug Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg har gjort forandringer inne på about:config for lenge siden, og nå vil jeg tilbakestille de. Men jeg har glemt nøyaktig hvilke innstillinger jeg forandret på. Hvordan kan jeg stille tilbake about:config-innstillingene til standard? Har prøvd å re-installere hele FireFox og slette profilen min, innstillingene ble fortsatt værende der. Takk for svar. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Hvis du hadde husket hvilken endringer du hadde gjort så kunne du bare høyereklikket og trykket reset, men i ditt tilfelle er jeg ikke helt sikker. Du kunne kanskje sjekket denne? Vet ikke om den resetter about:config-endingene eller om du allerede har sett den. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Takk Fikset problemene mine. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Hva har skjedd her? Hvorfor får jeg ikke til å trykke på ja? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Klikk pa dialogen, og vent litt. Eller bare installer Opera Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Ok, jeg prøvde faktisk det først, men det gikk jo langt over ett minutt uten at det skjedde noe. Uansett, nå funka det, takk skal du ha. Kommer ikke til å installere Opera uansett. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Du må klikke på ja, for og så klikke på ja igjen Lenke til kommentar
Brian Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Jeg får av og til ikke opp bilder i firefox, enten står det "user posted image" eller så kommer det ikke opp noen bilder i det hele tatt. Prøvde samme side i IE også, men samme greia der og. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 hvis du ikke får det i IE heller kan det være trøbbel med sida. du kan prøve en "hard refresh" hold inne shift når du trykker på oppdater. lurte forresten om noen visste noe om når den første Fx3 betaen kommer. har klart å holde meg unna alpha versjonene, da jeg sikkert hadde brukt alt for mye tid for å rote rundt og til slutt irritere meg over at det ikke funker, men nå må det vel komme en beta snart? såvidt jeg har skjønt har mozilla et litt annet system på det, versjonene de slipper må være stabile nok for almenheten for å kalles beta, så hvis det f.eks. kommer en for ustabil versjon etter 2 betaer kan den kalles alpha. stemmer det? har veldig lyst til å begynne med firefox 3 nå Lenke til kommentar
Brian Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Det går ikke, i firefox kommer det user posted image opp uansett hva jeg gjør, eller så er det bare et tomt felt der bildet skal være. Dette skjer rimelig ofte på denne siden, så med mindre det er mange flere som opplever det samme så er det noe som er galt her. I IE så kommer det også opp user posted image, og hvis jeg trykker på vis bilde, så forsvinner teksten og det blir bare et tomt felt der. Så etter noen sekunder kommer meldinga tilbake igjen. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 kan du poste link til den sida så jeg kan sjekke? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 LINK! denne siden passer bra, her er det fult av bilder. Allerede på andre siden så begynner bilder å falle bort hos meg. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 jeg fikk det på 2 bilder. det er enten fordi brukeren har fjerna bildet, siden man har en viss plass til å legge ut vedlegg på her på forumet så må man fjerne noen med jevne mellomrom. da blir det en såkalt "user posted image" eller det kan være at serveren bildet er lagt på f.eks. bilder.no (eller hva det nå heter ) bruker for lang tid på å svare på forespørselen så nettleseren ikke får lastet ned bildet (er ikke helt sikker på den). uansett det er ikke noe firefox relatert problem siden det skjer i IE også, så det er ikke så mye å gjøre med det. (en grei regel når en side ser rar ut er å holde shift mens du trykker oppdater, da vil det laste ned alle elementer på nytt. det hjalp for meg senest i dag med wikipedia som hadde slått seg vrang.) Lenke til kommentar
hernil Skrevet 4. november 2007 Del Skrevet 4. november 2007 lurte forresten om noen visste noe om når den første Fx3 betaen kommer. har klart å holde meg unna alpha versjonene, da jeg sikkert hadde brukt alt for mye tid for å rote rundt og til slutt irritere meg over at det ikke funker, men nå må det vel komme en beta snart?såvidt jeg har skjønt har mozilla et litt annet system på det, versjonene de slipper må være stabile nok for almenheten for å kalles beta, så hvis det f.eks. kommer en for ustabil versjon etter 2 betaer kan den kalles alpha. stemmer det? har veldig lyst til å begynne med firefox 3 nå anyone? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Heisan. Noen som vet om det går an at jeg "lagrer" en siden og siden den linker til på PC-en, slik at jeg kan se på dem uten å være tilkoblet til internett? Lenke til kommentar
johome Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 På min data er det enkelt. Det er bare å høyreklikke , og velge lagre side som ... Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 (endret) Har du prøvd høyreklikk >Save Page As? Endret 8. november 2007 av Cerb89 Lenke til kommentar
Sunhome Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hvordan ser jeg om cookies er slått på? på norsk takk Haster! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Verktøy --> Innstillingar. Under fana Personvern ser du om det er haka av for Tillat informasjonskapslar. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Noen av dere som merker endel tregheter etter 2.0.0.11-oppdateringen når man besøker sider med Flash? Siste versjon av Flash og Firefox 2.0.0.11 har blitt til en vond knute. Firefox bruker mer ressurser enn det den gjorde fra før og det tar lengre tid å komme inn på sider med Flash-innhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå