toreae Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\hosts Legg til en linje med: 127.0.0.1 statistisk-gallup.net Mener det skal hjelpe. Mulig at slike ting tar lengre tid, ettersom du må vente på timeout. Test og Tilbakemeld. Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) får ikke slettet dette innlegget. Endret 20. september 2007 av Squeegie Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\hostsLegg til en linje med: 127.0.0.1 statistisk-gallup.net Mener det skal hjelpe. Mulig at slike ting tar lengre tid, ettersom du må vente på timeout. Test og Tilbakemeld. Det er sikkert ikke så farlig, men takk for forslaget. Har nå blokka litt av hvert fra antivirus-programmet og fra routeren min. Så vi får se hvordan det går. Lenke til kommentar
ssf Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Har lagd en verktøylinje selv i ff. Den kommer alltid opp når jeg starter ff, men jeg vil at den skal være skjult. Bruker den nemlig ikke så ofte. Noen som vet hvordan man gjør dette? Tungvint å trykke på skjul verktøylinje hver gang jeg åpner (A) Lenke til kommentar
Konstantin Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Har motvillig blitt tvunget over fra Opera til Firefox, og lurer da på et par ting: - Hvordan utvider jeg "bokmerkepanelet" til feks to eller tre linjer i stedet for bare én? - Hvordan får jeg opp bokmerkene jeg trykker i bokmerkepanelet i nye faner, uten å høyreklikke? Håper noen snille personer hjelper meg meg dette Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Du kan iallfall holde inn ctrl når du trykker på et bokmerke, så åpnes det i ny fane. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Hvordan kan du ha blitt tvunget til a bruke Fx istedenfor Opera? Lenke til kommentar
Konstantin Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Her jeg bor har jeg gratis tilgang til universitetsnettverket, som av en eller annen grunn ikke støtter Opera. Dvs det fungerer et par minutter, men så tilbakestiller/slutter proxy-instillingene å virke, eller sidene åpnes ikke. Har aldri vært sånn på andre nettverk. Jeg kunne selvfølgelig betalt for min egen linje, men det blir for dumt. Takk for Ctrl-forslaget, det får brukes enn så lenge. Endret 25. september 2007 av Infiniteno Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Istedet for å CTRL-klikke kan du trykke på bokmerkene med midterste museknapp (scrollehjulet). Lenke til kommentar
Sunhome Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Vanligvis når jeg laster ned noe kommer det opp et vindu med historikk. Men nå forsvinner liksom historikken med en gang etter filen er lastet ned. Merkelig. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Verktøy -> innstillinger -> nedlastinger -> fjern avmerkingen i boksen for "lukk vinduet når alle nedlastinger er fullført". Lenke til kommentar
Sunhome Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Den var allerede ikke avmerket. Problemet er ikke vinduet lukker seg, bare det at filen forsvinner derfra når den er ferdig nedlastet. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Hei, Når firefox legger seg på start menyen er det normalt at man kan dobbelklikke ikonet så minimerer vinduet seg, men det virker ikke legere, det virker med alle andre programmer vet noen hva som er galt? Vet ikke om det er en innstilling i selve firefox eller om jeg har kommet borti noe annet. Lenke til kommentar
HayaoM Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg har versjon 2.0.0.7, og jeg har problemer med Dagbladet.no. Av og til henger db.no-fanen seg opp, og jeg må lukke den for å switche til en annen fane. Jeg tror det har noe med Flashplayer'n å gjøre. Er det noen som har opplevd lignende problemer med FF og Flashplayer? Lenke til kommentar
Sunhome Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Kan jeg fjerne snarveien med å sende bilde når jeg høyreklikker på et bilde, er så irriterende når man trykker den isteden for å lagre. Jeg vil ha den bort! Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Er det noen som har en ide om hvordan man kan forminske bokmerkene som ligger på verktøylinja slik at jeg kan ha plass til flere? Fant ut at jeg egentlig bare kunne slette navnet eller endre det (forkorte det), da blir snarveien mindre. Endret 12. oktober 2007 av Gaston Lenke til kommentar
ssf Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Smart bookmarks bar eller noe sånt heter en add on på hjemmesida dems;) Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Er det noen som vet hva dette kan skyldes? Jeg får rett og slett ikke lukket tab-en. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Fjern haken "Protect tab". Endret 15. oktober 2007 av Cerb89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå