Fin Skjorte Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Heisann! Oppdaterte til 2.0.0.6 i dag, og har fått en problem med sider som bruker java, feks norsk tipping. For ordens skyld så fikk jeg feilmelding at java applikasjonen ikke var kompatibelt med oppdateringen. Så er det noen som vet en løsning på det? eller blir det å reinstallere ver.5? Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Når jeg ser filmer på youtube så stopper filmen opp når jeg skifter til en annen fane, eller scroller forbi selve avspilleren. Det var ikke slik før, og jeg kan ikke huske å ha modifisert firefox på noe vis slik at dette skulle skje. Noen som vet hva problemet kan være? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 hos meg funger de som det skal . har du prøvd å spole tilbake til start for så starte på nytt ? Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 hos meg funger de som det skal .har du prøvd å spole tilbake til start for så starte på nytt ? 9222418[/snapback] Ja, og det utgjorde ikke noen forskjell. Skjønner ikke hva problemet er, altså Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Fant ikke riktig versjon av Firefox, sa jeg matte laste ned den engelske. Men det var jo feil sprak, sa hvordan skifter jeg til nederlandsk? I Opera er det bare en Setting, men det er det visst tydeligvis ikke i Fx... Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 http://releases.mozilla.org/pub/mozilla.or...p%202.0.0.6.exe Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Lang tid det tok a laste ned da.. Ma jeg avinstallere den versjonen jeg installerte? Eller "oppgraderer" jeg? Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 tror ikke pc-en eksploderer om du prøver Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Er det noen som har en addon som fjerner den lille knappen med pila som peker rett ned som er plasser til høyre for tabsene? Hvis jeg holder over den står det "List alle faner", den knappen er unødvendig og irriterer meg av en eller annen grunn Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Når jeg ser filmer på youtube så stopper filmen opp når jeg skifter til en annen fane, eller scroller forbi selve avspilleren. Det var ikke slik før, og jeg kan ikke huske å ha modifisert firefox på noe vis slik at dette skulle skje. Noen som vet hva problemet kan være? 9221454[/snapback] Nå oppdaget jeg at det er slik med flashfilmer også. Hvis jeg skifter fane blir flashen "satt på pause". Help anyone? Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) ......................... Endret 12. august 2007 av RattleBattle Lenke til kommentar
djsoul Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Har fått inn mp3 spiller og en plugin som kan skifte bakrunnsfarge og skrift farge ^^ Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Ett par spørsmål: Når jeg oppdaterer en side, feks jeg følger med i ett emne her, så vil FF hoppe til topp av siden, mens IE vil fremdeles holde seg der jeg var på siden. Dvs at jeg feks slipper scrolle meg nedover igjen. Mulig få til dette i FF?? Ta vare på cookies, feks ved innlogging her, i IE har jeg unntatt den cookien som inneholder innloggingsinfo her fra å slettes når jeg kjører cccleaner. I ff har jeg på at cookies slettes ved avslutning av ff. Hvordan kan jeg få til å tatt vare på cookies for innlogging i FF? Har prøvd konfigurere hvilke cookies som skal tas vare på i FF, men blir fremdeles ikke "automatisk" logget inn feks her som i IE. Noen som vet? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Kan jo prove Opera. Den holder seg der du oppdaterte siden. Jeg har vaert automatisk innlogget her ifra ifjor. Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Kan jo prove Opera. Den holder seg der du oppdaterte siden.Jeg har vaert automatisk innlogget her ifra ifjor. 9292646[/snapback] Har prøvd Opera, men den skuffer veldig iforhold til FF. Vanskelig konfigurere større skrift og få nettsidene til å vises rett, mangler Adblock, bruker mer cpu, mer ram. Om jeg feks kjører bærbare på max batterispar, dvs prosessor kjører ikke over 800 mhz, da er det ett mareritt med Opera, mens i FF er det ingen merkbar forskjell. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Finnes det en add-on (ikke Adblock) som blokker internettsider/URL? Hadde vært fint om noen visste dette. Skulle hatt det for å blokke ''statistisk-gallup.net'' og andre unødvendige sider som lades sammen med andre. Edit: Hmm, Adblock ville ikke blokke visst. Endret 19. september 2007 av Onyx Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Bruker ikke brannmur, jeg.. Bruker FireFox Jeg har en masse plugins; NoScript, AdBlock Plus, DOM Inspector, Customize Google, FasterFox, FoxyProxy, McAfee SiteAdvisor ++.. Er dette lurt..? Har ikke merket noe virus hittil. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Der fikk du meg til å komme på en fin ting. Software blokking fra routeren min. Kan fint blokke opptil 30 sider. Edit: accessibility.typeaheadfind.enablesound, er det den som fjerner lyd fra bannere/reklamer? Endret 19. september 2007 av Onyx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå