Gå til innhold

Firefox tråden (Spørsmål, råd, nyheter o.l.)


Gaston

Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Når jeg ser filmer på youtube så stopper filmen opp når jeg skifter til en annen fane, eller scroller forbi selve avspilleren. Det var ikke slik før, og jeg kan ikke huske å ha modifisert firefox på noe vis slik at dette skulle skje. Noen som vet hva problemet kan være? :)

Lenke til kommentar
Når jeg ser filmer på youtube så stopper filmen opp når jeg skifter til en annen fane, eller scroller forbi selve avspilleren. Det var ikke slik før, og jeg kan ikke huske å ha modifisert firefox på noe vis slik at dette skulle skje. Noen som vet hva problemet kan være? :)

9221454[/snapback]

Nå oppdaget jeg at det er slik med flashfilmer også. Hvis jeg skifter fane blir flashen "satt på pause". Help anyone?

Lenke til kommentar

Ett par spørsmål:

 

Når jeg oppdaterer en side, feks jeg følger med i ett emne her, så vil FF hoppe til topp av siden, mens IE vil fremdeles holde seg der jeg var på siden.

Dvs at jeg feks slipper scrolle meg nedover igjen.

Mulig få til dette i FF??

 

Ta vare på cookies, feks ved innlogging her, i IE har jeg unntatt den cookien som inneholder innloggingsinfo her fra å slettes når jeg kjører cccleaner.

 

I ff har jeg på at cookies slettes ved avslutning av ff.

 

Hvordan kan jeg få til å tatt vare på cookies for innlogging i FF?

Har prøvd konfigurere hvilke cookies som skal tas vare på i FF, men blir fremdeles ikke "automatisk" logget inn feks her som i IE.

 

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Kan jo prove Opera. Den holder seg der du oppdaterte siden.

Jeg har vaert automatisk innlogget her ifra ifjor. :p

9292646[/snapback]

 

Har prøvd Opera, men den skuffer veldig iforhold til FF.

Vanskelig konfigurere større skrift og få nettsidene til å vises rett, mangler Adblock, bruker mer cpu, mer ram.

 

Om jeg feks kjører bærbare på max batterispar, dvs prosessor kjører ikke over 800 mhz, da er det ett mareritt med Opera, mens i FF er det ingen merkbar forskjell.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Finnes det en add-on (ikke Adblock) som blokker internettsider/URL? Hadde vært fint om noen visste dette. :)

 

Skulle hatt det for å blokke ''statistisk-gallup.net'' og andre unødvendige sider som lades sammen med andre.

 

Edit: Hmm, Adblock ville ikke blokke visst.

Endret av Onyx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...