Gå til innhold

Firefox tråden (Spørsmål, råd, nyheter o.l.)

Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor bruker folk Opera theme for FX? Er det ikke like greitt a bytte hvis man liker de fine fargene? ;)

Jeg er bare opera-patriot na altsa.

Skjonner jo det ;)

Anbefaler alle FX folk a prove. Og hvis de ikke liker Opera, sa kan de fa lov a prove lenger.

--Trekker meg ut av traden for a ikke spore av. :whistle:

Endret av Ståle
Lenke til kommentar
Hvorfor bruker folk Opera theme for FX? Er det ikke like greitt a bytte hvis man liker de fine fargene? ;)

8609563[/snapback]

Fordi Opera ikke har Firebug og WD-toolbar. Men skal ikke spore av jeg heller ;)

Derimot, som jeg skrev, har temaene jeg brukte ikke blitt oppdatert, og jeg falt tilbake på Opera. Den hakker litt ved åpning av nye tabs, så nå kjører jeg Fx 2 default.

Lenke til kommentar
Opera er en fin browser med mye god funksjonalitet. Desverre er den for ustabil. For å få den samme funksjonaliteten i Firefox må jeg knote i flere timer.

8609912[/snapback]

Men så kan du til gjengjelt gi Firefox tilnærmet akkurat den funksjonaliteten du vil. Er det noe du er misfornøyd med, så endrer du det. :) Hvor finner man Adblock til Opera? Eller Cooliris Previews? GooglePreview? SmoothWheel? VideoDownloader? (Retoriske spørsmål, dersom det skulle være noen tvil.)

Men dersom man ikke har spesielle behov, er Opera fint. Jeg har spesielle behov. :p (Derfor bruker jeg foobar2000 som mediespiller - samme konsept: har ingenting til å begynne med, du må bygge på selv.) Har dog merket en del trøbbel med sider som ikke støtter Opera. Det meste fungerer fint i Firefox.

Endret av MiSP
Lenke til kommentar
Her det som er mest mislykket; jeg har hatt Image Zoom add-on en stund, og hvis jeg høyreklikker på et bilde, så forteller den meg at jeg har zoomet til 100%. Bildene er dog korrekte akkurat i det siden laster, men bildene blir automatisk for store etter et lite øyeblikk.

8593488[/snapback]

CTRL + , eller .

:--D

Lenke til kommentar

Flere som opplever at Firefox har blitt totalt ubrukelig etter siste oppdatering? Installerte den i går kveld, og etter da har Firefox krasjet 20-25 ganger, noe som er ca 200% mer en normalt. Har prøvd å deaktivere plug-ins uten hell, krasj oppstår storsett tilfeldig, men om jeg trykker på "enter"-tasten krasjer den øyeblikkelig. Utrolig frustrerende, må faktisk bruke Internet Explorer for øyeblikket.

Lenke til kommentar
Lag din egen Opera-tråd. Ikke start en Firefox vs. Opera diskusjon her, siden vi alle vet hva resultatet blir (minst en ban, masse slettede poster og at Firefox vinner).

8610619[/snapback]

I beg to differ (men ikke her). :wee:

Noen som vet hvorfor FX har det med å klikke på ytmnd-sider?

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...