Gå til innhold

Firefox tråden (Spørsmål, råd, nyheter o.l.)

Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
han prøver jo å åpne nobodysmiling.com (elns). det som sikkert har skjedd er at du har lagret siden, men mente å lage et bokmerke. og åpnet den lagrede filen (som du trodde var et bokmerke) og fikk så denne "feilen" ?

8503531[/snapback]

Godt mulig at noe lignende ala det har skjedd ja, men jeg har ikke peiling på hvordan man kvitter seg med det :(

Lenke til kommentar
prøv å lukk siden, og åpne nobodysmiling.com ?

8508170[/snapback]

Så enkelt, men likevel så vanskelig.

8508603[/snapback]

Dette gjorde jeg flere ganger men det funket ikke, siden virket derimot i dag:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
checkbackni2.png

Så jeg tror problemet er fikset :thumbup: , ser forsåvidt ut til at siden har et teknisk problem nå :p

Endret av Dark Archon
Lenke til kommentar
Er FF raskere enn Opera?

8519278[/snapback]

Min erfaring er at Opera er en vesentlig raskere og mer responsiv nettleser enn Firefox. (Grunnen til at jeg likevel bruker Firefox er at jeg kan tilpasse den helt etter mitt eget behov ved hjelp av plugins.)

Lenke til kommentar

Min erfaring er det motsatte. Opera er "bloat" og har mye jeg ikke trenger = lenger oppstartstid. På sider jeg aldri har besøkt før bruker Firefox vesentlig kortere tid.

Men dette er ikke en browserkrig-tråd, så jeg lar det være med det ;)

Lenke til kommentar

Heisann.

Jeg har et problem med Firefox. Den takler kun en videoavspilling for hver gang nettleseren er åpen. Åpner jeg en video på et nettsted og spiller av en annen når den første videoen er ferdig, krasjer hele nettleseren. Da må jeg starte nettleseren på nytt for å få se en ny video...Dette problemet er kun med Firefox og har eksistert på alle versjoner(husker ikke hva jeg har hatt) de siste 8 månedene. Husker ikke når det startet.

Jeg har reinstallert leseren, reinstallert flash og de fleste videoavspillingsprogram flere ganger.

Jeg trålet gjennom forumet og denne tråden for å finne liknende erfaringer, resultatet ble at jeg prøver her. Beklager hvis dette er tatt opp i en annen tråd.

Wollis.

Edit: Leif.

Endret av Wollis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...