Fin Skjorte Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Bildet ditt vises ikke. Prøv å beskriv problemet! Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 du sitter jo å knoter på c:\ ... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Det virker som det er noe galt med siden du prøver å vise, ikke Firefox. Er det en PHP fil? Da må du installere et program som gjør at du kan kjøre PHP filer lokalt på maskinen din. Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 han prøver jo å åpne nobodysmiling.com (elns). det som sikkert har skjedd er at du har lagret siden, men mente å lage et bokmerke. og åpnet den lagrede filen (som du trodde var et bokmerke) og fikk så denne "feilen" ? Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 han prøver jo å åpne nobodysmiling.com (elns). det som sikkert har skjedd er at du har lagret siden, men mente å lage et bokmerke. og åpnet den lagrede filen (som du trodde var et bokmerke) og fikk så denne "feilen" ? 8503531[/snapback] Godt mulig at noe lignende ala det har skjedd ja, men jeg har ikke peiling på hvordan man kvitter seg med det Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 prøv å lukk siden, og åpne nobodysmiling.com ? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 prøv å lukk siden, og åpne nobodysmiling.com ? 8508170[/snapback] Så enkelt, men likevel så vanskelig. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Firefox vil ikke fungere etter formatering, bare IE fungerer. Prøvde Opera også, emn det fungerte heller ikke. Endret 1. mai 2007 av St.Matias Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Litt for kort diagnostikk til at vi skal kunne hjelpe deg. Feilmeldinger? Fortell hva som skjer når du prøver å starte/installere. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Er FF raskere enn Opera? Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) prøv å lukk siden, og åpne nobodysmiling.com ? 8508170[/snapback] Så enkelt, men likevel så vanskelig. 8508603[/snapback] Dette gjorde jeg flere ganger men det funket ikke, siden virket derimot i dag: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Så jeg tror problemet er fikset , ser forsåvidt ut til at siden har et teknisk problem nå Endret 2. mai 2007 av Dark Archon Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Litt for kort diagnostikk til at vi skal kunne hjelpe deg. Feilmeldinger? Fortell hva som skjer når du prøver å starte/installere. 8517753[/snapback] Fant det ut. VAr noe galt med proxy greiene Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Er FF raskere enn Opera? 8519278[/snapback] Min erfaring er at Opera er en vesentlig raskere og mer responsiv nettleser enn Firefox. (Grunnen til at jeg likevel bruker Firefox er at jeg kan tilpasse den helt etter mitt eget behov ved hjelp av plugins.) Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Min erfaring er det motsatte. Opera er "bloat" og har mye jeg ikke trenger = lenger oppstartstid. På sider jeg aldri har besøkt før bruker Firefox vesentlig kortere tid. Men dette er ikke en browserkrig-tråd, så jeg lar det være med det Lenke til kommentar
ostov Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg har problemer med at FF2 går veldig sakte med SP2 Noen som vet hvordan jeg kan fikse det? Lenke til kommentar
Wollis Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Heisann. Jeg har et problem med Firefox. Den takler kun en videoavspilling for hver gang nettleseren er åpen. Åpner jeg en video på et nettsted og spiller av en annen når den første videoen er ferdig, krasjer hele nettleseren. Da må jeg starte nettleseren på nytt for å få se en ny video...Dette problemet er kun med Firefox og har eksistert på alle versjoner(husker ikke hva jeg har hatt) de siste 8 månedene. Husker ikke når det startet. Jeg har reinstallert leseren, reinstallert flash og de fleste videoavspillingsprogram flere ganger. Jeg trålet gjennom forumet og denne tråden for å finne liknende erfaringer, resultatet ble at jeg prøver her. Beklager hvis dette er tatt opp i en annen tråd. Wollis. Edit: Leif. Endret 4. mai 2007 av Wollis Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Er det noen som vet hvordan jeg kan se bmp-bilder i nettleseren? Endret 11. mai 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Har ingen problemer med å se bmp-bilder jeg... http://www.3drealms.com/zerohour/images/zhbackground.bmp Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Hm, det er nok ned med vedleggsfunksjonen her på forumet, da. I Opera åpnes vedlegget automatisk i nettleseren, men i FX må jeg bruke et eget program til jobben. Endret 11. mai 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Ja sannelig, det merker jeg også. Det har nok å gjøre med at lenken ikke peker direkte til filen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå