danake Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 jeg er plaget med flimring (hercules 3d prophet kyro II 64mb)..... Dette kommer og går...Noen ganger lar jeg det bare flimre en stund og da blir alt bra igjen og noen ganger blir det så mye at skjermen skrur seg av og jeg må starte maskinen på nytt.. Dette er veldig irriterende... Lurer forderdelig på hva det kan være. driverne er helt nye..Det er sikkert skjermkortet? har prøvd med andre skjermkort og da funker det fint...har riktignok ikke prøvd flere skjermkort i AGP-slot'n....kan det være den? har også prøvd med forskjellige skjermer.... har prøvd mange forskjellige oppløsninger.... Når det flimrer,flimrer det ofte mere når jeg beveger musa eller scroller sider med masse skrift. Må vel kjøpe nytt skjermkort? mvh. dan åke Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Jeg vet ikke hva den flimmringen kan skyldes, har ikke opplevd det problemet med mitt kyroII Men jeg tror du nok må ha skjermkort ja.. ikke for det det er flimmring men fordi de nyeste spillene ikke støtter dette kortet. f.eks Battlefield 1942 støtter ikke kort som ikke har HW T&L. og på NFSHP2 får jeg at alt blir rødt og det står med gule bokstaver "Bad Artist, No Cookie", i readme filen står det ingen steder at kyroII er supported, men f.eks tnt2 er :sad: Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Hei jeg fikk samme problemet med mitt kyro kort, det flimret rundt venstre side på skjermen, det er vel dårlige greier tipper jeg. Noen ganger ble det borte med nye drivere,men det kom alltid tilbake. mitt råd er et ati kort. har et 8500 nå, og er endelig fornøyd med bildekvaliteten, spill, + at video er ca 3 ganger høyere oppløsning virker det som. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå