E.T Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Heisann, jeg har alltid vert fascinert av pianomusikk. Jeg lurer derfor på om noen vet om en bra guide til en nybegynner som har lyst til å lære seg litt enkel knoting på et MIDI keyboard? Tar også varmt imot anbefalinger til et billig og OK MIDI-keyboard Takker for alle svar MVH Erlend Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Da ville jeg kanskje anbefalt pianoskole bok 1 og 2! brukte de da jeg var liten... da lærer du noter relativt fort og kan spille sangene du finner i den boken. Hvis du kjapper deg og kjøper den kan du rekke å lære deg noen julesanger før jul :!: Lykke til Lenke til kommentar
Matias Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Kom over dette i går. Har spillt piano en god stund, så bare spør hvis det er noe. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Du burde heller poste dette i pianotråden, da tror jeg du får fler svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå