thorsan Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Hei Det lukter svidd og brent og lyden forsvant for to sekunder siden, er det sikringer inni her? Åssen er garantien på denne pakke til logitech, kjøpte den for cirka 4 uker siden Thorsan Lenke til kommentar
Pusern Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Bare send den inn der du kjøpte den. Fikk min z560 igår og den var helt død. Kjøpte den hos MPX og de sendte en ny som er på vei nå. Meget bra. Har hørt mye rart om disse høytalerne i det siste. Mye feilvare. Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 7. november 2002 Forfatter Del Skrevet 7. november 2002 var din helt død da du fikk den min var helt død etter at jeg skrudde volum opp på cirka <40/50 % styrke da stoppa lyden og lukten av svidd gummi fra en svett ford taununs dekket hele rommet mitt, **** JEG ER FORbaNNET Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Ouch! Eg vet hvilken h*lvete det er å få noe kult som det og så klikker den helt. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Er den dårlig, for dere så da De skrudde volum på 40-50% så sprakk den, merkelig. Tror elementet tåler ikke så mye watt. For min bruk er 188w rms for mye nok med 100w rms. f.eks Altec Lansing ACS641. Jeg har allerede et anlegg fra ABIT SP-50 5x10 og 1x35w engentlig 40 men er mindre for å hindre at elementet sprekker. Tror jeg kommer til å kjøpe Creative eller Altec L. senere. Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Jeg har Logitech Z-560, de er übergeniale! Tør jo ikke og ta på mere volum en 1/2 fordi da rister alle glassene i skapet! Lenke til kommentar
Pusern Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Ja,min var helt død. Kom ikke et pip. Har lest på utenlandske forum at det er en høy feilprosent på disse høytalerne. Gir dem en sjangs til og håper de er verdt det. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 hihihi, glad jeg kjøpte altec og ikke loggitekk. muhawaha Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Mine funker toppers! Genial lyd i de... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Selv har jeg også anlegget, og mitt har da alltid fungert flott. Har heller ikke turt å sette det på mer enn 60% da jeg er redd enten ørene, skjermen eller bildene ryker :smile: Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Mitt rom luktet og helt svidd i hele rommet etter jeg spilte 98-100% volume Men dem funker forsatt (helt flott?) hører ingen forsjell. Tror ikke jeg gidder sende dem inn bare fordi dem luktet svidd en gang. Ellers er som sagt lyden übernice så lenge dem funker :wink: Lenke til kommentar
kanikke Skrevet 12. november 2002 Del Skrevet 12. november 2002 Jeg er også nyskjerrig på om det finnes sikringer inni. Hos meg forsvant nemlig høyre frontkanal sånn helt plutselig. resten virker. Hvis det bare er å skru opp å bytte en sikring, er jo det mye enklere enn å retunere hele pakka. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 hahaha. mitt sett skrur seg av når det blir overbelasta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå