wotg Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Snuser på HK til ny pc. Men klarer ikke helt å se den store forskjellen på Nforce 570 og 590 brikkesettet. Hva er egentlig forskjellene? Er Asus M2N32SLI Deluxe et godt kort? jeg legger merke til at mange av kortene bare har ett PCI spor, noe som kan bli litt lite... Jeg kommer helt sikker til å oppgradere grafikkortet enn å kjøre SLI så kanskje et 570 ultra kort er tingen? Abit KN9 ultra virker jo greit, men klarer ikke å finne noen tester. Litt hjelp plz Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 jeg ville ha gått for msi k9n sli Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) 570 Ultra støtter ikke SLI det er kun 570 SLI og 590 SLI brikkesettene som gjør. Den største forskjellen mellom 570 SLI og 590 SLI er at 590 SLI kan kjøre begge PCI-E i x16 modus. 570 SLI kjører enten et kort i x16 eller to kort i x8 (altså halve PCI-E hastigheten på hvert kort). En annen ting er at 590 SLI har LinkBoost som vil si at PCI-E x16 portene kjører på 10mbps mot 8mbps som er standard til vanelig, men dette er litt ubetydelig. Kun ke kraftigste kortene på markedet idag har nytte av dette. Håper dette hjelper Håkki BTW: Abit KN9 ultra støtter ikke SLI. Endret 22. oktober 2006 av Håkki Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Her kan du se forskjelden på brikkesettene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå