WackoJacko Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Jeg fikk en ny mobil fra mine foreldre som kom fra Amsterdam i dag, problemet er at den ikke har norsk T9 ordliste eller menyspråk. Det fulgte med datakabel. Er det noe jeg kan laste ned eller lignende for å få norsk språk inn på mobben? Lenke til kommentar
wil Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Du er helt sikker på at det ikke var et alternativ der du kan velge Norsk språk eller noe sånt under instillinger da? Bruker da å være sånt. Se under instillinger og språk. Så skal du se at du finner noe der. Har iallefall endel språk på min SE K750i telefon. Edit: Når jeg nå ser på telefonen min selv så ser jeg at jeg selv har Skandinaviske språk, Engelsk og Tysk. Engelsk har du vel der har du ikke? Du kan da alltids bruke Engelsk da. Bruker det på min SE K750i. Ikke noe problemer det. Lykke til. Lenke til kommentar
WackoJacko Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 Engelsk meny funker fint, men jeg vil gjerne ha norsk T9 ordliste til sms. Og nei, det er ingen skandinaviske språk under innstillinger! Lenke til kommentar
troffen_k750i Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Da må du nok flashe den med EU4-firmware... den inneholder de skandinaviske språkene! Dette kan gjøres på et serviceverksted eller du kan gjøre det selv på davinceteam.com, totalmultiserver.com eller liknende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå