IntelAmdAti Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 jeg ender opp med til og skyte en mann og vente til han reiser seg opp igjen for så å skyte han igjen, med hagle sånn 20 ganger og 20 head shots før de roer seg... er det noen raskere måte og drepe på? Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 *Kremt, kremt* Denna tråden er snart død tenker jeg Lenke til kommentar
Lch Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Det er jo zombier! Du må lemleste dem. :smile: Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 *sukk* ... venter med lengsel på Doom III Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 7. november 2002 Forfatter Del Skrevet 7. november 2002 ok, 20 haglekuler på knive-avstand i hjernen pleier og gjøre susen på de fleste zombier, også de i doom3. men jeg hater at de reiser seg oppigjen, "joda, han er dau, *gå gå gå*, *snu meg 180grader*, "HYYYYL!". Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Jeg ELSKER at de reiser seg igjen! Zomier SKAL plage deg!Tihii.. Du kan jo bare stå på dem da, så kommer de seg ikke opp igjen, hehe.. Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 seriøst. og når ble dom 3 slippet ut? ehe *vilmå HA!* Lenke til kommentar
Zypod Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 ok, Hvor får jeg Doom3 demoen??? jeg... må... ha... den... nå...:wink: Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Det finnes ingen Doom III-demo, ferdig med den saken! Det er endel personer som har lastet ned en lekket versjon av Doom III, som ble brukt på E3 i år. Dette er ikke en demo og det er ikke en versjon som kan komme til å bli sammenlignbar med det ferdige spillet. Hold dere unna og vent til en offisiell demo blir sluppet, eller rett og slett vent til spillet kommer. Lurer noen på releasedatoer kan jeg anbefale www.tothegame.com som er en utmerket side for slike ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå