amdorintel Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 trenger en kjøler til skjermkort, noen som vet hvem som selger polarflo? Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Coolnsilent.no solgte vel før. Dessverre har denne særdeles gode butikken gått til grunne. Svært synd, for de hadde varer som ingen andre butikker (*hark* microplex *host*) ikke har. De hadde også en helt fantastisk service. Endret 22. oktober 2006 av Pennywise Lenke til kommentar
amdorintel Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 ok, så da er det ikke mulig da og få taki til et 7800gt kort i Norge? har 2 7800gt et 7800gt kort med polarflo tt på og skal ha et sånt kort til og da må jeg jo vennkjøle det og vet du om noen andre blokker jeg kan bruke i sliopsett? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 DD sin Maze 4 "low profile" skulle vel gå greit. Eller to DD full coverage (koosah heter de vel), men det koster deg dyrt Lenke til kommentar
amdorintel Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 hvor blir den solgt? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Den mest populære (nesten den eneste) butikken for vannkjøling er vel et godt sted å starte? http://www.microplex.no/product.aspx?pid=DDMAZE4GPULP&mcat= Lenke til kommentar
amdorintel Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 så den er bra den da...er den stor?trur du jeg får en sånn på hvert kort med dette hk: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=27735 Lenke til kommentar
Duality Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Ettersom jeg har sett flere M4 blokker kjørende i ett sli system skal det fungere. Men ikke stol 100% på det jeg sier, har også sett m4 blokker som selges som 2pack vet ikke om dette har noen betydning. Slik jeg ser det burde det fungere med 2 stykk single M4 blokker. Tviler strekt på at det er noe forskjell på størelsen fra og kjøpe 2 single enn det 2pack sette... Lenke til kommentar
amdorintel Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 men om jeg bruker en m4 og en polarflo? har det mye og si? Lenke til kommentar
magnulf Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Har nå ingenting å si med mindre polarflow blokka de er noe restriktiv i forhold til maze'n da bør mazen stå først. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Har nå ingenting å si med mindre polarflow blokka de er noe restriktiv i forhold til maze'n da bør mazen stå først. 7144718[/snapback] Feil, feil, feil. Flow er den samme gjennom hele systemet. Det er trykk som forandres fra blokk til blokk, men dette påvirker ikke ytelsen. Lenke til kommentar
magnulf Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Da er det jo ikke direkte feil heller Bare sånn jeg liker å gjøre det hihi Lenke til kommentar
amdorintel Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2006 da kjøper jeg en m4 og tester det...hvis det ik går så får jeg handle en til Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 Da er det jo ikke direkte feil heller Bare sånn jeg liker å gjøre det hihi 7144755[/snapback] Det er ikke feil å gjøre det på den måten, men du sier at det har noe å si hvis en blokk er mer restriktiv enn den andre. Det er feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå