Gå til innhold

Mpx Notebook KN1, hva synes dere?

l1ght

Anbefalte innlegg

Hallosann, jeg skal til innkjøp av en bærbar maskin.

Jeg fant denne maskinen på MPX idag og lurte på om dette var noe som jeg burde ha kjøpt meg.

Jeg ser at de fleste Tundra maskinene(Psdata) ikke kommer med 6600GT lenger(7600 på bare 17 tommere nå) og det hadde vel vært førstevalget om de hadde det.

Men jeg lurer på om det er mulig å finne noe billigere enn denne, men enda rimelig lik? Det var jo veldig billig, men det eneste som jeg kan se som er dårlig er at det er litt lite RAM og ikke to kjernes prosessor som kanskje begynner å bli vanligere.

Burde jeg kjøpe den? <3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Yup, men det er ikke så farlig om jeg mister litt kraft.

Men er det stor forskjell mellom widescreen og ikke widescreen? Er det til å merkes på en 15"? (Så en venn hadde en Asus maskin med widescreen som jeg ikke vet hvor stor var, og den var heeelt avlang og veldig usexy)

Endret av l1ght
Lenke til kommentar
Yup, men det er ikke så farlig om jeg mister litt kraft.

Men er det stor forskjell mellom widescreen og ikke widescreen? Er det til å merkes på en 15"? (Så en venn hadde en Asus maskin med widescreen som jeg ikke vet hvor stor var, og den var heeelt avlang og veldig usexy)

7129118[/snapback]

Det blir 15,4 Wide kontra 15 4.3 du tenker på og det er stor forskjell ja, men 4.3 skjermer er som kjent på vei ut av markede slik tv skjermer er...

Når det gjelder maskinen ellers så er jo dette "gammel" teknologi så derfor også en hyggelig pris...

Du må ikke blande 6600GT "stasjonær" og GO6600"bærbar" da disse overhodet ikke er like i ytelse... GO6600 er et greit skjermkort, men kanskje ikke det jeg hadde valgt pr dags dato hvis du spiller mye og vil forsette med dette en stund...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...