Gå til innhold

handleliste på ny gamer maskin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser fint ut det...Litt stort kabinett kanskje, men det skader ikke.

Du mangler CD-rom, men det er du kanskje klar over.

7128972[/snapback]

Jepp har en del utstyr fra tidligere kjøp liggende :-)

Tror da dette oppsettet vil funke en tid framover .

Endret av akkar1
Lenke til kommentar

Dersom du skal bruke såpass med penger på en PC så ville jeg definitivt ventet på de første DX10 kortene. Disse er ventet å komme innen utgangen av noevember såvidt jeg vet og skal vel strengt talt ikke koste noe serlig mer enn det du allerede har satt opp.

"MEN ALLE SIER AT DET BARE ER DUMT Å VENTE SIDEN DET ALLTID KOMMER NOE NYTT?!?!?!?!?!"

Joa, men skal du først spytte 14k i en maskin så vil man vel helst at den varer en stund? den du har varer en god stund men dersom du skal ha vista og bruke dx10 apps er det vel surt å måtte bruke 4-5k på ett nytt skjermkort bare fordi du ikke gadd vente en måned?

Dersom du ikke skal over på Vista eller DX10 er det vel hipp som happ såvidt jeg vet.

Uansett får du grom PC.

Endret av SWAT dude...
Lenke til kommentar
Dersom du skal bruke såpass med penger på en PC så ville jeg definitivt ventet på de første DX10 kortene. Disse er ventet å komme innen utgangen av noevember såvidt jeg vet og skal vel strengt talt ikke koste noe serlig mer enn det du allerede har satt opp.

"MEN ALLE SIER AT DET BARE ER DUMT Å VENTE SIDEN DET ALLTID KOMMER NOE NYTT?!?!?!?!?!"

Joa, men skal du først spytte 14k i en maskin så vil man vel helst at den varer en stund? den du har varer en god stund men dersom du skal ha vista og bruke dx10 apps er det vel surt å måtte bruke 4-5k på ett nytt skjermkort bare fordi du ikke gadd vente en måned?

Dersom du ikke skal over på Vista eller DX10 er det vel hipp som happ såvidt jeg vet.

Uansett får du grom PC.

7134072[/snapback]

Er det snakk om mye forskjell i ytelse på disse skjermkorta , må innrømme at jeg ikke var oppdatert på de nye korta :-) , å det er vel fremdeles pci ekspress vi snakker om ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...