Fiesto Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Trur man skal ta en tur innom elkjøp i løpet av uka og kjøpe seg Call of Duty 2, siden det er så billig. "Varme opp" til Call Of Duty 3 kommer Spilte mye Call of Duty 1 på pc, og ble jo helt hekta.. Har ikke testet 2'ern på pc.. Call Of Duty 2 Snitt på 90 av 100 basert på 63 anmeldelser burde jo være en god grunn til å eie spillet... Like greit å kjøpe den, enn å tulle bort masse poeng på småspill på live syns jeg. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Har spilt igjennom Call Of Duty 2 på pc, og må si det var eg fantastisk spill! kjøper det kansje til Xbox 360 og til denne prisen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Elkjøp selger også Project Gotham Racing 3 til 199,- i en begrenset periode, så er mye bra til få kroner der nå. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Løp og kjøp. Har hatt COD2 siden release på Xbox 360, og har enda ikke funnet et bedre spill over Xbox Live. Spiller det fortsatt hele tiden, med den norske gjengen. Idag vant jeg over alle i deathmatch, det skjer ikke hver dag. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Var dette slik best-price opplegg, eller en kampanje? Lenke til kommentar
cizz Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Løp og kjøp. Har hatt COD2 siden release på Xbox 360, og har enda ikke funnet et bedre spill over Xbox Live. Spiller det fortsatt hele tiden, med den norske gjengen. Idag vant jeg over alle i deathmatch, det skjer ikke hver dag. 7129202[/snapback] Enig, spillet er stort på multiplayer. Både live og kanskje spesielt med 4 kompiser på splitscreen! Lenke til kommentar
Fiesto Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 Høres meget lovende ut altså. Får bare mer lyst til å spille det nå. Får vel stikke innom elkjøp etter skolen i dag og se om de har det inne. Har lenge hatt lyst til å kjøpe det, men har liksom ikke funnet noen gode tilbud på det. Syns det var litt for dyrt å betale 4-500 kr for et spill som nesten er 1 år gammelt. Men nå må man bare slå til Lenke til kommentar
Fiesto Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 Var dette slik best-price opplegg, eller en kampanje? 7129712[/snapback] Ser ut som det bare er noe kampanje i fra Elkjøp. Det sto i reklameavisa som de sender ut i posten, og at tilbudet gjelder for denne uken. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 hmmm, går det ann å ha splitscreen når man spiller online på cod2? Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 hmmm, går det ann å ha splitscreen når man spiller online på cod2? 7131466[/snapback] Det går nok ikke nei Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 hmmm, går det ann å ha splitscreen når man spiller online på cod2? 7131466[/snapback] Det går nok ikke nei 7131518[/snapback] Blæ, da sparer jeg de pengene og venter på Cod3. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 COD2 er et av di beste spillene ute til X360 faktisk...et utrolig bra spill. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Hvis noen er interesserte så kan de kjøpe for samme pris her. Har mange på lager Lenke til kommentar
Dodle Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 hmmm, går det ann å ha splitscreen når man spiller online på cod2? 7131466[/snapback] Det går nok ikke nei 7131518[/snapback] Blæ, da sparer jeg de pengene og venter på Cod3. 7131526[/snapback] hvem i all verden gidder å spille i splitscreen?Og hva er vitsen med å lage et spill i splitscreen på LIVE. Husker splitscreen spilling fra ps2/xbox tiden......alt var jo dårligere grafikk og framerate spesielt. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 hmmm, går det ann å ha splitscreen når man spiller online på cod2? 7131466[/snapback] Det går nok ikke nei 7131518[/snapback] Blæ, da sparer jeg de pengene og venter på Cod3. 7131526[/snapback] hvem i all verden gidder å spille i splitscreen?Og hva er vitsen med å lage et spill i splitscreen på LIVE. Husker splitscreen spilling fra ps2/xbox tiden......alt var jo dårligere grafikk og framerate spesielt. 7133442[/snapback] Jeg og kompisene mine gidder? Hvorfor stresse med å kjøpe to spill og det som er når man bare kan kjøpe ett, skru på prosjektoren og sette igang? Syns det er mye mer moro når man sitter i samme rom og for den del. Du vet, spille med venner? Det er vitsen. Spilte halo 1 og 2 med 4 på en box i helga uten at jeg syns det ble særlig dårlig, men kanskje jeg ikke gidder sippe for at fps'n detter umerkbart ned så lenge jeg har det moro, hvem vet? Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 hvem i all verden gidder å spille i splitscreen?Og hva er vitsen med å lage et spill i splitscreen på LIVE.Husker splitscreen spilling fra ps2/xbox tiden......alt var jo dårligere grafikk og framerate spesielt. 7133442[/snapback] Helt latterlig utsagn. Splitscreen skaper mer stemning og spillglede enn hva onlinespilling bare kan drømme om. Lenke til kommentar
cizz Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 hvem i all verden gidder å spille i splitscreen?Og hva er vitsen med å lage et spill i splitscreen på LIVE. Husker splitscreen spilling fra ps2/xbox tiden......alt var jo dårligere grafikk og framerate spesielt. 7133442[/snapback] Synes ikke det er så gale og spille splitscreen når man har 720p og stort bilde. Selv om det er bedre og ha hele bildet for seg selv, så har jeg det mest gøy når jeg spiller splitscreen. Jeg setter ihvertfall spillopplevelsen høyere enn grafikken, og spiller splitscreen med mine kamerater. Lenke til kommentar
Veni Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Trur man skal ta en tur innom elkjøp i løpet av uka og kjøpe seg Call of Duty 2, siden det er så billig. "Varme opp" til Call Of Duty 3 kommer Spilte mye Call of Duty 1 på pc, og ble jo helt hekta.. Har ikke testet 2'ern på pc.. Call Of Duty 2 Snitt på 90 av 100 basert på 63 anmeldelser burde jo være en god grunn til å eie spillet... Like greit å kjøpe den, enn å tulle bort masse poeng på småspill på live syns jeg. 7128913[/snapback] lette litt rundt på nettet se her nå vet ikke jeg hvor mye lefdal tar for frakt men men ... Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 dette er det beste multiplayer spillet til xbox 360 pr dags dato, har spilt dette alt for mye :!: Lenke til kommentar
Fiesto Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 Trur man skal ta en tur innom elkjøp i løpet av uka og kjøpe seg Call of Duty 2, siden det er så billig. "Varme opp" til Call Of Duty 3 kommer Spilte mye Call of Duty 1 på pc, og ble jo helt hekta.. Har ikke testet 2'ern på pc.. Call Of Duty 2 Snitt på 90 av 100 basert på 63 anmeldelser burde jo være en god grunn til å eie spillet... Like greit å kjøpe den, enn å tulle bort masse poeng på småspill på live syns jeg. 7128913[/snapback] lette litt rundt på nettet se her nå vet ikke jeg hvor mye lefdal tar for frakt men men ... 7133596[/snapback] De tar 64 kr hvis du betaler med visa og 110 kr på postoppkrav... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå