Gå til innhold

Sitter fast i Hvilemodus!

Anbefalte innlegg

Hei!

Mitt problem er litt underlig. Sitter rett og slett fast i hvilemodus (pausemodus). Vanligvis er det bare å røre på musa så kommer jeg inn i windows, men nå skjer det ingenting. Kan noen fortelle meg hva som er galt, kanskje har noen hadd samme problem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmmm... Kan det vere en Compaq (baklager viss denne stygge språkbruken skjemmer, men jeg følte at det var passende å bruke C-ordet i denne sammenhengen.)

Min mor har en C****** som kresjer når den går inn i hvilemodus. Dette er pga. en konflikt mellom hovudkort og isdn-kort. Det er lite å gjøre med det, anna en ei slegge? Eller en veldig stor hammer.

Viss du ikkje har en C***** så beklaga eg svaret. :smile:

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Quote:

On 2002-01-17 18:22, formannen skrev:

Har hatt samme problem... og det finnes kun en løsning.

FORMAT C:

? ?

Ikke kom med sånt da, tenk om han faktisk fulgte rådet ditt!

Hvis du har et Nvidia basert kort, så er det noe trøbbel med driverne til disse, som gjør at man ikke kommer ordentelig ut av hvilemodus i win98 og win2k i enkelte tilfeller. Det jeg vet er at WinXP ikke har disse problemene. (Men det er NVidias feil).

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-09-23 15:01, kottohen skrev:

Hmmm... Kan det vere en Compaq (baklager viss denne stygge språkbruken skjemmer, men jeg følte at det var passende å bruke C-ordet i denne sammenhengen.)

Min mor har en C****** som kresjer når den går inn i hvilemodus. Dette er pga. en konflikt mellom hovudkort og isdn-kort. Det er lite å gjøre med det, anna en ei slegge? Eller en veldig stor hammer.

Viss du ikkje har en C***** så beklaga eg svaret. :smile:

Fix driveran.. hadde samme på min maskin.. bære å fixe driveran :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...