Gjest Slettet-08F9AcZ1 Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hei! Mamma fyller året på tirsdag og hun ønsker seg mp3-spiller. Hun trenger ikke noe større enn maks 1GB, og helst bør den vere rimelig enkel å bruke. Har dere noen tips? Jeg er meget takknemlig for svar! (Jeg må helst kjøpe den i morgen så jeg blir gla for svar i kveld!! ) Prisklasse: 0 - 6-700 kr På forhånd takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hei!Mamma fyller året på tirsdag og hun ønsker seg mp3-spiller. Hun trenger ikke noe større enn maks 1GB, og helst bør den vere rimelig enkel å bruke. Har dere noen tips? Jeg er meget takknemlig for svar! (Jeg må helst kjøpe den i morgen så jeg blir gla for svar i kveld!! ) Prisklasse: 0 - 6-700 kr På forhånd takk 7128631[/snapback] skudd i blinde men bor du nærme gjøvik så veit jeg de har billige 512 mb spillere på clas ohlson tilbud der nå til 169 kr. mer avansert trenger ikke "gamlinger" men sannsynligvis bor du ikke nærme der så tja, kanskje en creativ muvo tx som du får ganske billig (4-500) på div elektronikkbutikker nå, spaceworld og elkjøp Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 https://prisguiden.no/product.php?productId=34813 Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Denne Creativen fra Elkjøp burde gjøre saken, finns i 1GB version også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-08F9AcZ1 Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Tusen takk for mange bra tips! Mamma vil nok bli gla Har dere erfaring med disse mp3-spillerne? fungerer de fint? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Jeg har selv hatt en sånn Creative og den fungerer utmerket. Har ikke hatt noen problemer med den. Den ble byttet ut til fordel for en Creative med mer minne. Lyden er noe av det beste i den klassen. Den har også mulighet til og stille EQ manuelt + de som er forhonds innstalert (hvis jeg ikke bommer helt nå... Dette er jeg ganske sikker på). Men siden din mor ikke skal ha avanserte funksjoner så har det ikke noe og si. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-08F9AcZ1 Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Ok, det høres utmerket ut. Som sagt er det ikke store behover for tekniske dippedutter og fanzy instillinger! Takk for all hjelp Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Det er bra. Navigering går som en drøm. Du kan lage mapper i spilleren (samme som spillelister). Sånn at det blir litt struktur på musikken. Er vanskelig og bla rundt i x antal hundre sanger når alle ligger i samme mappe og du blar 1 og 1 sang om gangen... Selv om man har alle sangene i mapper så vil man fremdeles ha mulighet til og "få fram" alle sangene samtidig. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Kjøp den billigste du finner. Kvinnfolk ser ikke forskjell uansett :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå