pakke Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Det som jeg reagerer litt på er at det skal være så sinnsykt dyrt å så seg en helt grei hjemmeside til bedriften eller hva det skulle være. Vet jo om veldig mange som ikke har hjemmeside eller lager dårlige sider selv fordi det er så dyrt. 7154915[/snapback] Det er en feiloppfatning at det er så vanvittig dyrt å skaffe bedriften en hjemmeside. Dersom det var tilfelle ville antakeligvis de fleste webdesignere veltet seg i penger, men det er ikke tilfelle. Problemet er heller omvendt - kunder forstår ofte ikke hvor mye arbeid det ligger bak en god hjemmeside. Det er veldig mye mer enn bare photoshoptukling og kodeproduksjon. Forøvrig viser jeg til linken MC2 postet. Så tilbake fra avsporingen; lykke til med å finne en seriøs designer som gjør noe som helst for 90 kroner. Lenke til kommentar
harrir Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) nå har det blitt for mye avsporing her, men må bare kommentere siste her. Jeg skjønner jo hvordan det er og at det egentlig ikke er dyrt med de prisene som blir nevnt. Og det er jo forstårlig. Men det er et men her...Det er jo snak om til proffesjonelle firmaer/bedrifter ol. som skal selge et produkt, mens i vårt tilfelle her er det en som trenger en side til et lite Lan party. Jeg, personlig, ser en liten forskjell her, men ellers er jeg helt engi.....etter å ha lest artikkelen:P Edit: følte for å være mer ydmyk. Jeg bøyer meg i støvet og takker for din fantastiske opplysing av mitt sinn. Endret 26. oktober 2006 av harrir Lenke til kommentar
pakke Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Lan-party eller ikke, man benytter seg av kompetanse som en annen person har tilegnet seg enten gjennom en utdanning eller på hobbybasis. I begge tilfeller vil det utvilsomt ha krevd mye tid. Jeg ser forskjellen på kommersielle sider og denne typen prosjekter, men har man et budsjett på 90 kroner tror jeg kanskje det ville vært bedre å alliere seg med venner og venners venner, og kanskje tilby noe annet enn penger. Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Edit: kom til å tenkte på hvor mye denne posten ville ha kosta, brukte jo noen minutter på å formulere den. den ville jo vært dyrere en 90 kr. etter disse andre sine mål ville den jo kostet 500kr, om ikke mer. 7154915[/snapback] Å hvor lang tid brukte du på den posten da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå