Barcarolle Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hvordan skal jeg formatere system-partisjonen, jeg vet at man kan f.eks. putte inn windows xp cden, men hva skjer etter at den er puttet i. Jeg vil gjerne ikke eksperimentere meg frem, da jeg er redd for å gjøre noe feil. Altså man putter i xp cden. Og så gjør man.........? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Du bare starter installasjonen som vanlig. Så velger du systemdisken som installajonsmål (oftest c:). Da vil du få valget om du vil formatere den. Vil nok få en advarsel først også. Lenke til kommentar
wil Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Jepp. Om du sletter systempartisjon (Som da er C:) så vil du først få spørsmål om du virkelig vil slette den. Da trykker du "Enter". Når du har gjort det får du nok en gang et spørsmål. Om du enda en gang vil slette den. Hvis ja, så trykker du "L" På engelsk versjon av XP. På Norsk XP vet jeg ikke for den bruker jeg ikke. Men uannsett. Du vil få advarsler så det holder før du eventuelt går til det skrittet å sletter en partisjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå