Hayer Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hei! Driver å lager et web-basert spill.... Men problemet er som Emnetittelen sier knappene gir ikke noe respons. Har koded alt i php men FÅR IKKE RESPONS! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Hverken jeg eller sannsynligvis noen andre her er synsk og vi kan derfor ikke gjette oss frem til koden. Med andre ord, litt kode hadde ikke vært så dumt Endret 22. oktober 2006 av Ernie Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 bare forklar hvordan jeg får knapper til å funke..sånn med standard koder mener jeg Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 <input type="submit" value="Knapp" onclick="location.href('side.php')"> Du tenker på= Lenke til kommentar
Peter Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Les og lær: http://www.w3schools.com/tags/default.asp Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 bare forklar hvordan jeg får knapper til å funke..sånn med standard koder mener jeg 7128536[/snapback] Altså, ærligtalt, vil du ha hjelp med et tydligvis konkret problem så bør du nesten komme med det du har hittil. Forøvrig, det finnes ikke knapper i PHP, du bruker HTML til slikt. Lenke til kommentar
mopplest Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Haha, hvis du ikke vet hvordan du gjør sånn at du for en "knapp" til å føre deg til en annen side, så nepper jeg du har laget et helt spill! LOL! <form action='link.php' method='post'> <input type='submit' value'lol!' name='haha!'> Den fører deg til www.domene.no/link.php. Lykke til:tease: EDIT; Som ernie sier, jeg tror ingen av oss er synske, så det beste er at du forklarer problemet _DOBBELT_ Så godt, eller at du gir oss noen koder som forklarer oss litt mere... Endret 26. oktober 2006 av mopplest Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Forslaget mitt er vel bedre enn den over... Sånn hvis du bestemmer deg for å velge ett. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Forslaget mitt er vel bedre enn den over... Sånn hvis du bestemmer deg for å velge ett. 7158484[/snapback] Nope. Det er ikke alle som kjører med JavaScript aktivert. Lenke til kommentar
Peter Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Forslaget mitt er vel bedre enn den over... Sånn hvis du bestemmer deg for å velge ett. 7158484[/snapback] Spørs jo helt hva formålet er. Hvorfor skulle din være bedre? Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hvis Javascript er aktivert selvfølglig... Er vel enklere å bare redirecte knappen enn å lage form for hver knapp? Lenke til kommentar
vidarlo Skrevet 26. oktober 2006 Del Skrevet 26. oktober 2006 Forslaget mitt er vel bedre enn den over... Sånn hvis du bestemmer deg for å velge ett. 7158484[/snapback] Kvifor er den det? På kva måte? Standarden seier at din måte er feil. Og eg har JS avslått per default, fordi det gjer surfing meir behageleg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå